Muis ligt dwars tijdens games.

Pagina: 1
Acties:

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb een probleem met de muis tijdens het spelen van games. In vrijwel iedere game gaat de muis ŽflippenŽ. Ik kan dan eerst een tijd gewoon normaal spelen, maar na een tijdje lijkt de scrollwheel uit zichzelf dingen te gaan doen en worden er willekeurig dingen aangeklikt.

Voorbeeld: Als ik B&W speel zoomt alles ineenkeer in of springt ie helemaal naar een ander deel op de map.

Ook gaat soms het geluid ŽhaperenŽals deze problemen zich voordoen. Kortom zwaar irritant.

Ik heb het geprobeerd met een andere muis, via een com-port.
Laatste versie van DirectX, laatste drivers van de muizen. Geprobeerd eerst alle programmaŽs af te sluiten, voordat ik een spel opstart. Er zijn volgens mij geen conlflicterende apparaten. Niets wil werkelijk helpen en ik ben ten einde raad. :Ž(

Aan het geheugen kan het volgens mij niet liggen... Specs:
AMD Athlon 1000mhz met 128mb, soundblaster live!

Ik hoop dat iemand me kan helpen, iedere tip is welkom!

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
lijkt me dan software matig...

Software is iets heel vreemds, het kan superslecht werken, maar na een re-install opeens perfect! :)

Misschien zou je eens kunnen overwegen om een re-install te doen van je spellen, of desnoods een Windows-reinstall?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik had hetzelfde met een Logitech Pilot Wheelmouse. Ik had het geloof ik opgelost door de mouseware eraf te flikkeren.