Okay, ik weet dat bijna geen van jullie aan pc lease doet, ik zelf ook niet. Maar een vriend van mij is op zoek naar een goed lease adres voor een particuliere pc lease. Wie heeft hier ervaring mee, en heeft een tip voor me? ik ben al bij de postbank wezen kijken. fret
Verwijderd
een pc leasen is ... ja... hoe zeg ik dit tactisch... D O M
zit je vaak 2 of 3 jaar aan vast... en dan betaal je uiteindelijk 2 of 3 keer de prijs van de machine die je hebt... met als groot voordeel dat je em nog 2 jaar moet afbetalen als dat ding al verouderd is..
Auto's moet je leasen... maar pc's niet...
zit je vaak 2 of 3 jaar aan vast... en dan betaal je uiteindelijk 2 of 3 keer de prijs van de machine die je hebt... met als groot voordeel dat je em nog 2 jaar moet afbetalen als dat ding al verouderd is..
Auto's moet je leasen... maar pc's niet...
dat zei ik ook tegen die vriend, maar hij heeft geen cash en geen zin in een persoonlijke lening. studenten :-)
duz: waar lease indien toch lease?
duz: waar lease indien toch lease?
Als het nou leasen was dan kan er nog een voordeel aan zitten, maar voor kleine goederen zoals PCs is het gewoon huurkoop (=duurkoop).
Vaak zit je langer aan je leasecontract vast dan de economische levensduur van het apparaat (en je betaalt ook nog eens het 3 a 4 voudige).
Vaak zit je langer aan je leasecontract vast dan de economische levensduur van het apparaat (en je betaalt ook nog eens het 3 a 4 voudige).
[advertentie modus]
Kender-Thijssen in Veenendaal kan je een stuk verder helpen.
[/advertentie modus]
maar ik sluit me bij de vorige posters aan, kopen! heb bij die gasten geinformeerd om een laptop 3 maanden te huren, maar dat kwam op ruim 2000 gulden (ex btw)...
Kender-Thijssen in Veenendaal kan je een stuk verder helpen.
[/advertentie modus]
maar ik sluit me bij de vorige posters aan, kopen! heb bij die gasten geinformeerd om een laptop 3 maanden te huren, maar dat kwam op ruim 2000 gulden (ex btw)...
Je kunt beter gewoon een tweedehandsje kopen
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Voor een paar centen heb je al een PC. Het is erg zonde om te gaan leasen. Voor 3000 piek heb je al echt een systeem waar je U tegen zegt en voor minder dan 1000 piek heb je een leuk systeempje wat doet wat hij moet doen, niks meer en niks minder.
Leasen vind ik zelf niks....maargoed het is geen antwoord op je vraag
Leasen vind ik zelf niks....maargoed het is geen antwoord op je vraag
Heb ik ook tegen hem gezegd, maar hij wil perse iets leasen. goed, het is zijn geld. maar ik ga ff bij kender-thijsen kijken. bedankt voor de tips.
Pagina: 1