Ik heb van een aantal mensen gehoord, dat als je bijvoorbeeld een 1-jarig contract gewoon door laat lopen je een nieuwe telefoon voor weinig mag uitzoeken, omdat ze er dan zeker van zijn dat je nog een jaar bij hun netwerk klant zult zijn. Kan iemand dit bevestigen? of heeft iemand dit al gedaan?
vraag het de medewerker zou ik zeggen....
klopt, heb ik ook gebruik van gemaakt. (Een 6210 voor 280,-, normaal 900,-) De aanbieding kwam extreem goed uit want een paar weken daarvoor was ik mn oude toestel (C35i (
)) kwijt geraakt.
Je kon geloof ik ook o.a. een 3330 voor 99,- en een paar erikzoons voor weinig krijgen.
Je kon geloof ik ook o.a. een 3330 voor 99,- en een paar erikzoons voor weinig krijgen.
Ik hoorde dat het bij Libertel zo zou zijn, van telfort weet ik niks af
Verwijderd
Bij Dutchtone moet je factuurbedrag hoger dan 50 gulden liggen als je in aanmerking voor zo'n actie wilt komen
mijn factuurbedragen liggen meestal tussen de 60 - 80, en minimaal 55, dus dat zit wel goed.
Ik ga Telfort ff een mailtje sturen denk ik. Bedankt voor de info!
telfort heeft idd deze actie, alleen kan je kiezen tussen 3 gsm's met als top model nokia 6210, die ik al had dus heb verder niet gekeken. heb nu opnieuw een telfort 180 abbo afgesloten bij zo'n internet zaakje. en betaal nu maar iets van 22,- pm voor 180min. (zelfde telefoon dus gehouden)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
hey thefirstikke, houd je ons ff op de hoogte van je 'vorderingen'?? mijn abbo loopt af in januari en ik wil eigenlijk ook wel een nieuw toestelletje (nokia 6210)
Hier staat tekst
Pagina: 1