Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik speel de laatste tijd veel unreal online... maar elke keer als ik mee wilt doen dan moet ik 10 minuten wachten om een map downen... Welke updates/map packs moet ik allemaal hebben en waar kan ik het vinden.

En wat de updates betreft, moet ik alle updates installeren of alleen de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als het goed is blijven die maps braaf in je cache staan. Ik denk dat je via www.planetunreal.com een heel eind komt trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

Exterazzo

Qeasy

Dat vind ik dus kut van UT, elke keer als ik een vette map heb gespeeld staat ie in mijn cache, dan moet ik alles zelf allemaal goede extensies geven enzow en in de goede dirs plaatsen. Als UT dat zelf nu eens doet, kun je meteen als je map hebt gespeeld online, ook ff practicen.

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Dan zul je m zelf moeten neerhalen van bovengenoemde pagina.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Hebbie het tegen mij?

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Tuinhark

Retro

Exterazzo: haal ff het proggie UTCACHEMAN neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Waar? Waar?

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Liquid: je moet gewoon ff het bonuspack downen en installeren. Verder kun je het Unox...euhh Inoxx pack downen+installen. Dan heb je voldoende in huis... Suc7

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Laatst online: 01-03 12:55
Hint: kijk altijd of de UT server ook een homepage heeft, vaak staan daar de maps die ze draaien.
Zoals http://unreal.snt.utwente.nl daar staat alles wat je op onze servers vondt.

Cache manager/map manager: http://hermes.spaceports.com/~usouls/features/utmm/utmm.html is het beste proggie dat ik gevonden heb hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

thnx doeds

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Als je volgende week naar www.Wan.nl komt kun je er zo'n 400 van m'n HD trekken..,
je hoeft me er niet eens voor te betalen ;)
Pagina: 1