Wat gebruiken jullie voor source managment

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Zoals de topic al zegt zou ik graag weten wat jullie gebruiken als source/project managment tools. Het project waaraan ik werk bestaat intussen uit meer dan 450 source files(Java) en dat zit allemaal uitstekend in elkaar :) Maar ik heb ook een hele lading todo files en daar zit dus het probleem. Soms komen dingen in meerdere todo files te staan (overlappende problemen) en dan vergeet ik het overal aan te passen. Ik wou graag weten wat jullie ervaringen zijn met source managment tools, en wat jullie aanbevelen.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

Basszje

Reisvaap!]

Ik gebruik Sourcesafe van MS .
Werkt wel lekker , is relatief goed. En in combinatie met Homesite geweldig :) .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:13
Ik heb gebruik gemaakt van MS Visual Sourcesafe en (WIN)CVS. Beide doen wat ze moeten doen.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 10:41 schreef BaSSzje het volgende:
Ik gebruik Sourcesafe van MS .
Werkt wel lekker , is relatief goed. En in combinatie met Homesite geweldig :) .
Ik vindt het echt zwaar bagger. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik 2 keer hetzelfde code omdat
a) ik blijkbaar wat fout heb gedaan (wie, IK? ;) ),
b) iemand anders mijn code overschrijft...

Kan lachen worden nu het ook in Office gezet gaat worden..

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Als ik eerlijk ben ben ik beetje huiverig voor ms producten. Probeer als programmeur maar eens iets op de microsoft site te vinden :r en daarom heb ik ook geen vertrouwen in hun producten. Zijn er geen andere managment tools?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Source Safe, werkt perferct.

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 15:51

MrBrown

Reservoir Dog

Op maandag 08 oktober 2001 10:42 schreef Nielsz het volgende:
b) iemand anders mijn code overschrijft...
Bij goed gebruik van sourcesafe zou dit juist niet moeten kunnen, dus..... toch puntje a) ?? >:)