Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Van links naar rechts:
- date/timestamp
- IP address of the reporting client
- email address of the client
- first block number in completed packet (16 hexadecimal digits)
- itersize of packet (number of 2^28 blocks)
- operating system identifier of client (0=unknown).
- cpu type of client (0=unknown).
- build number of client (middle segment of version number).
En je hebt inderdaad een stuk van het iter 6 packet dubbel gedaan. Aangezien clients geen packets kunnen splitsen (verschillende itersize) moet er ergens bij een proxy wat mis zijn gegaan.
- date/timestamp
- IP address of the reporting client
- email address of the client
- first block number in completed packet (16 hexadecimal digits)
- itersize of packet (number of 2^28 blocks)
- operating system identifier of client (0=unknown).
- cpu type of client (0=unknown).
- build number of client (middle segment of version number).
En je hebt inderdaad een stuk van het iter 6 packet dubbel gedaan. Aangezien clients geen packets kunnen splitsen (verschillende itersize) moet er ergens bij een proxy wat mis zijn gegaan.
itersize of packet (number of 2^28 blocks)
Sorry maar ik snap het niet helemaal. Ik heb stuk 6 dubbel gedaan
Sorry maar ik snap het niet helemaal. Ik heb stuk 6 dubbel gedaan
het gaat hier over de packetsize. Ofwel of je pakketjes van 1 wu tot maximaal pakketjes van 32 wu's groot aan het uitrekenen bent.Op maandag 08 oktober 2001 12:31 schreef Super Snackman het volgende:
itersize of packet (number of 2^28 blocks)
Sorry maar ik snap het niet helemaal. Ik heb stuk 6 dubbel gedaan![]()
In principe maakt dat niks uit (je kan het overigens zelf in je .ini instellen wat je wilt krijgen). Het voordeel van pakketjes van 32 groot, is dat ze minder ruimte op je hardeschijf gebruiken en je datatranfser is minder als je fetch/flusht. Qua snelheid maakt het niks uit
Bij de 1e regel heb je een pakketje van 1 wu groot en bij de 2e regel is ie 6 wu's groot. Je hebt niks dubbelgedaan ofzo, no worries just graze on!2001-10-08 07:51:12,137.*.*.247,dpc@isd.nu,809F283D00000000,1,1,1,8015
2001-10-08 07:51:14,137.*.*.248,dpc@isd.nu,809F283D00000000,6,1,1,8015
Als ik je nu goed begrijp is het dus zo dat van 1 zo'n hexadecimaal bloknummer, in totaal 32 ''stukken'' zijn?
Het hexadecimale getal is het nummer van de eerste workunit in het packet, de itersize geeft vervolgens aan hoeveel workunits erinzitten.
Omdat het nummer van de eerste workunit uit het iter 6 packet gelijk is aan dat van de eerste in het iter 1 packet overlappen die elkaar. Je hebt dus 1 workunit dubbel gedaan.
Omdat het nummer van de eerste workunit uit het iter 6 packet gelijk is aan dat van de eerste in het iter 1 packet overlappen die elkaar. Je hebt dus 1 workunit dubbel gedaan.
code:
1
2
3
4
| |===|---|---|---|---|---| packet met itersize 6 |===| packet met itersize 1 \ / Dit is workunit 809F283D00000000 |
Pagina: 1