Toon posts:

Wanneer komen er KT266a moederborden

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komen er KT 266a moederborden van asus of MSI op de markt, heb wel benchmarks gezien en ziet er goed uit.

tweede vraag hoe herken ik 1600 en 2100 geheugen (DDR)

Verwijderd

Deze week worden de Epox moederborden verwacht. Over een week of 2 komen de andere fabrikanten met hun Mobo's.

Verwijderd

Topicstarter
EPOX ?? ken het merk niet, denk dat ik ga wachten op asus of MSI , maar hoe herken ik 1600 en 2100 DDR geheugen ??

Verwijderd

epox is een goed merk.
lekker bordje wordt het met die kt266a chipset van via
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
Zie ook:

[topic=284021/1/25]

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik wacht wel ff op reviews tussen de bordjes. Zit nu met een Asus A7M en toen ik hem kocht wist ik dus niet dat je de multiplier niet in kon stellen. Dus stond wel ff raar te kijken. Is trouwens 1 van de eerste bordjes.. Maarjah..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

epox ruled wel aardig de laatste tijd, vroeger was het echt bud, dus waarom geen epox he :)

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik zit elke dag de pricewatch te checken maar helaas nog helemaal nix.

begrijp niet waarom het zolang moet duren en waarom die Epox eerder uit komt dan MSI,
ik heb van beide al uitgebreide en hele positieve reviews gelezen dus ze worden allang geproduceerd.

ik ga liever voor de MSI omdat het een net wat bekender merk is dan epox en dacht ik meer opties heeft, maar ze hebben beide een hele goede review gekregen.

fabriekanten zitten te zeuren dat de verkopen tegen vallen,
nou, hier ben ik en ik wil mijn geld uitgeven maar dan moeten ze wel op de proppen komen met 'the goods'!

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Op maandag 08 oktober 2001 14:56 schreef GiLuX het volgende:

[..]

nou, hier ben ik en ik wil mijn geld uitgeven maar dan moeten ze wel op de proppen komen met 'the goods'!
Geloof me, je bent niet de enige >:)
* Bubbles zit ook vol spanningen te wachten totdat de 'echte' benchmarks uitkomen en gaat dan eens flink wat geld spenderen :P *

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 08 oktober 2001 14:56 schreef GiLuX het volgende:
ik zit elke dag de pricewatch te checken maar helaas nog helemaal nix.

begrijp niet waarom het zolang moet duren en waarom die Epox eerder uit komt dan MSI,
ik heb van beide al uitgebreide en hele positieve reviews gelezen dus ze worden allang geproduceerd.

ik ga liever voor de MSI omdat het een net wat bekender merk is dan epox en dacht ik meer opties heeft, maar ze hebben beide een hele goede review gekregen.

Hier idem dito, ik zit te wachten op Palomino's, R8500's en Epox8KHA+ of Abit Kr7 en nForce mobo's.

Hier met die dingen !

Niet op voorraad.

• BenJoep
  • Laatst online: 22:07
Abit KR7 staat bij mij op me lijstje, en dan meteen aan 1g ddr mem erin pleuren. Zit nu nog te wachten op me Alpha PAL8045T. En binnenkort me baybus installeren. Er zijn dus weer genoeg dingen om te doen en om op te wachten.

| I've got permission to color outside the lines |

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nou kwam ik ook deze nog tegen: de Iwill XP 333, het 1e bord dat 166 (330) fsb gaat ondersteunen, daar wil ik ook wel eens een review van zien!

http://www.x-faqtor.com/xp333.htm

Niet op voorraad.

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig, dat KT266A spul, maar ik zit te wachten op fatsoenlijke 760MP dual Athlon bordjes.

• GiLuX
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:33 schreef edward2 het volgende:
Nou kwam ik ook deze nog tegen: de Iwill XP 333, het 1e bord dat 166 (330) fsb gaat ondersteunen, daar wil ik ook wel eens een review van zien!

http://www.x-faqtor.com/xp333.htm
hier is de eerste review, http://accelenation.com/?doc=86&page=1
helaas nog met een errug beta bord.
conclusie is dat de msi in deze tests er meestal net iets beter uit kwam maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

ook jammer dat er een ali magik chipset op zit ipv bv de nieuwe kt266a.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Zie hier een mooie review van de EPoX EP-8KHA+ mobo met KT266A chipset.

Lijkt mij nu al onmogelijk om een beter bord uit te brengen... :9

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?s=af17e93d1e8dc3462c829f45b45ee33b&threadid=66259&perpage=20&pagenumber=1

• The PyroPath
  • Laatst online: 24-08 11:27

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hoop wel dat ze een leuke vergelijking uitbrengen net voor de HCC, en dat de bordjes dan dus ook daadwerkelijk te krijgen zijn,is dat te verw8en of moet ik het ergste vrezen?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Die KT266 borden van MSI moeten binnekort, enkele dagen, in de winkels liggen.........

off.persbericht: http://www.hardwareXpo.net/via.html

Verwijderd

zit je je hits weer op te schroeven harry? >:)

Verwijderd

Ik draai niet commercieel, gratis sites-providers, maar het is leuk om de medetweakers op de hoogte te houden, voor zover ik kan.......... ;)

Verwijderd

gratis gehost? bij wie? en dat zonder bannershit..

• GiLuX
Op donderdag 11 oktober 2001 02:38 schreef harry het volgende:
Die KT266 borden van MSI moeten binnekort, enkele dagen, in de winkels liggen.........

off.persbericht: http://www.hardwareXpo.net/via.html
hmmm,

een html pagina van 1 MB die het niet eens doet in mijn netscape :P

Pagina: 1