Zelf heb ik een lanparty opgezet en er komen ongeveer 150 mensen. Best veel dus en ik moet deze week nog van alles regelen. Ik ben ook bezig om een file server op te zetten waar ik de games op wil zetten die gespeeld worden, dan kunnen die er zo vanaf worden getankt.
Maar welke spellen zijn favo. op lan party's ? Welke spellen zijn leuk, of mogen niet ontbreken op de server ? Zelf ben ik niet zo thuis in de "game" wereld dus aub alles vermelden wat in je op komt.
Bedankt Tweako's
!
/Update
Zelf dacht ik in ieder geval aan deze games
Command & Conquer: Tiberian Sun
Diablo
Diablo ll
Dune2000
Earth 2150
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Half-Life
Half-Life: Counter-Strike
Need for Speed
Quake 2
Quake 3 Arena
Starcraft
Unreal Tournament
Ohja, zeg het ook ff als ik een spelletje uit de lijst moet "moven" Wat er op dit moment dus echt niet meer wordt gespeeld.
Bedankt Exterazzo voor de tip ! Alle laatste game updates/patches komen ook op de server
Maar welke spellen zijn favo. op lan party's ? Welke spellen zijn leuk, of mogen niet ontbreken op de server ? Zelf ben ik niet zo thuis in de "game" wereld dus aub alles vermelden wat in je op komt.
Bedankt Tweako's
/Update
Zelf dacht ik in ieder geval aan deze games
Command & Conquer: Tiberian Sun
Diablo
Diablo ll
Dune2000
Earth 2150
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Half-Life
Half-Life: Counter-Strike
Need for Speed
Quake 2
Quake 3 Arena
Starcraft
Unreal Tournament
Ohja, zeg het ook ff als ik een spelletje uit de lijst moet "moven" Wat er op dit moment dus echt niet meer wordt gespeeld.
Bedankt Exterazzo voor de tip ! Alle laatste game updates/patches komen ook op de server