Welke games worden er gespeeld op een LAN party ??

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zelf heb ik een lanparty opgezet en er komen ongeveer 150 mensen. Best veel dus en ik moet deze week nog van alles regelen. Ik ben ook bezig om een file server op te zetten waar ik de games op wil zetten die gespeeld worden, dan kunnen die er zo vanaf worden getankt.

Maar welke spellen zijn favo. op lan party's ? Welke spellen zijn leuk, of mogen niet ontbreken op de server ? Zelf ben ik niet zo thuis in de "game" wereld dus aub alles vermelden wat in je op komt.

Bedankt Tweako's :) !

/Update
Zelf dacht ik in ieder geval aan deze games

Command & Conquer: Tiberian Sun
Diablo
Diablo ll
Dune2000
Earth 2150
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Half-Life
Half-Life: Counter-Strike
Need for Speed
Quake 2
Quake 3 Arena
Starcraft
Unreal Tournament

Ohja, zeg het ook ff als ik een spelletje uit de lijst moet "moven" Wat er op dit moment dus echt niet meer wordt gespeeld.

Bedankt Exterazzo voor de tip ! Alle laatste game updates/patches komen ook op de server

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Diablo, Diablo 2, Quake (eender welke) Unreal Tournament. Maar dit zijn mijn favorieten, maar wel heel leuk. Motocross Madness (1 of 2) is ook heel leuk (catch the rabbit). Half-Life (Counterstrike) natuurlijk al helemaal niet te vergeten. Verder natuurlijk een RTS als Total Annihilation of zo... Suc6 ermee en veel plezier.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Exterazzo
  • Laatst online: 15:23

Exterazzo

Qeasy

De laatste patches en hacks zou ik ook maar op die fileserver zetten.

Audentia

Verwijderd

Afhankelijk van het publiek dat op komt dagen... maar mijn ervaring is dat Midtown Madness ook heel goed kan scoren op een LP.
Voor 'Cops & Robbers' is errug kewl.

suc6!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 08:55

delorean7

Let's take the Aston toni

Numero uno moet gewoon counterstrike zijn, de losers die t niet kennen sluit je met z'n allen op net zolang tot ze het leuk vinden en een beetje kunnen. Verder is er ook een mod firearms voor Half life een errug grappig modje.
Diablo II is leuk maar zal waarschijnlijk voor een HOOP problemen zorgen (nieuwste drivers/patches nodig, en zelfs dan hebben sommige puters er problemen mee).
Grand theft auto zuigt, unreal kan natuurlijk altijd!

Verwijderd

Need for speed 5 Porsche Unleashed is een goed spel voor een netwerk, als er uiteraard racefans bijzitten.

GTA en GTA2 hebben het probleem dat de spelers bekend moeten zijn met de levels en de gameplay voordat het leuk wordt.

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Kzal ff nog wat lachen spellen opzoeken.......

Audentia

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Re-Volt = wel lachen als afwisseling
Age of Empires 2 = beter als TibSun (eigenlijk niet zo erg goed vergelijkbaar)
Beetle Crazy Cup = veel leuke race modes.
Fifa 2000 = Leuk sport spel voor met zijn 4'en
Worms Armageddon = ook best aardig
Delta Force 1 = leuk ook als afwissling en is beter dan DF2

Audentia

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Ik hoop dat ik wat geholpen heb.

Audentia

Verwijderd

UT, HL-CS, CC TS, AoE, PRG, Baldur's Gate ;), Q*

Moet je gewoon verplicht hebben.

Verwijderd

CounterStrike zal RULEN!! :)

dus vooral de laatste patches erop zette
en niet tevergeten sommige tools om b.v zip uit te pakken

Succes verder met de LAN
(gooi een url hierheen als je foto's gaat plaatsen van de LAN) :D

Verwijderd

Ik denk dat je Command & Conquer: Tiberian Sun wel kunt schrappen. Mijn ervaring leert dat dit spel ongelofelijk traag wordt over het netwerk. Er frustrerend dat je units niet vooruit te branden zijn...

En voor starcraft neem ik toch aan dat je de Broodwar uitbreiding niet vergeet?

Verwijderd

Doet er eingenlijk niet toe wat je aanbiedt, zolang je maar zorgt dat als er iemand een cool spel wil spelen hij dat ook beschikbaar kan stellen voor anderen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een Earth2150 server¿
IK WIL OOK KOMEN! Waar en wanner is het¿ ;) ;) ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ik kom nooit op een lan, maar Dune2000 lijkt me niet echt een geschikt spel. Neem dan Age of Empires II of zelfs Command & Conquer: Red Alert. Dune2000 is een erg matig spel.

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:06
Games die zeker niet mogen ontbreken zijn Unreal Tournament, Quake 3 Arena en Counterstrike. Need for speed 5 is ook goed. Let bij games met extra levels en modifications wel op dat iedereen ze moet hebben anders krijg je vage dingen :)

Atteman
TeamXL NetWorkParty http://teamxl.gamepoint.net

Verwijderd

SoF???
mods voor Quake II

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 18:45

Tuinhark

Retro

Zet er idd ook wat leuke TC's en mods bij. UT vind ik ERG leuk om te spelen, maar ik kom zo bar weinig snelle servers tegen waar ze wat leuke modjes draaien, dan is het steeds hetzelfde en da's erg minder. :'(

Voorbeelden van leuke mutators voor UT zijn:
  • <li>Bonuspack (relics en nieuwe models) <li>Crotchshot - zelfde als een headshot, maar dan anders >:) <li>Colormatch - de ripper en pulse gun 'schieten' in je team's kleur <li>UWar mutator - als iemand doodgaat, dropt-ie een lettertje die opgepakt kan worden. die zorgen voor extra krachten (speed, regeneration, attack power, en nog iets.. :P ) <li>CTFDoTheRightThing - als je bv de flag carrier verdedigt van enemy attacks krijg je daar extra punten <li>disgraced - als je met de impact hammer wordt afgemaakt staat dat overal groot in beeld >:) <li>team beacon - al je teamspelers hebben een groot teken boven het hoofd (enemies niet) <li>Soul Harvest - als iemand doodgaat, komt zijn ziel vrij. wanneer iemand (kan ook dezelfde persoon weer zijn) die 'vangt' krijgt ie er een frag voor <li>MonsterMadness - laat een aantal originele Unreal monsters meespelen. in open levels is het wel leuk 1 monster er bij te hebben <li>NBAntiCamper - wanneer iemand ergens staat voor een bepaalde tijd (en NIET de sniper gun gebruikt), komt zijn lokatie groot in beeld bij iedereen <li>Volatile Ammo - als je op ammo packages schiet, ontploft het. ERG COOLE EFFECTEN! <li>Snipe - gekleurde sniper dots (ook in te stellen voor andere weapons) <li>Revenge - wanneer iemand je afknalt en jij bent de 1e die hem dan afknalt, komt er revenge in beeld en krijg je extra frags geloof ik <li>Headshot bonus - als je iemand headshot, krijg je X health er bij (configureerbaar) <li>Hamburger - wanneer je zo'n nali warcow afknalt (alleen icm bonus pack), verandert-ie in een soort hamburger :9 <li>SuperSneakers - hiermee is in te stellen dat je er mee kunt rocketjumpen (zoals in Quake) en/of het geluid van de voetstappen uit te zetten <li>Double enforcers - dat je standaard begint met een 2e enforcer (variant is Akimbo - in te stellen welke wapens je in 2voud kunt vasthouden) <li>Invisible spawn - je raadt het al, erg nuttig tegen spawncampers (je hebt ook varianten waarmee je X seconden onkwetsbaar bent) <li>HelpingHand - hiermee kun je wat nummertjes in je naam meegeven, die worden geinterpreteerd als bv extra health, extra wapens, etc, meegeven tijdens spawnen. handig als je tegen erg goeie speler moet spelen. <li>Boomdeath - stel hiermee een kans in dat iemand met een Redeemer explosie ontploft wanneer die doodgaat.
En het liefst natuurlijk dezen ALLEMAAL TEGELIJK! >:) :9 :) Zo ziet mijn ideale server er zo'n beetje uit.

edit:

Je kunt AL deze zooi vinden bij www.fileplanet.com

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 14:03
Capture the chicken voor Q2 , das nog steeds 1 van de stoerste dingen met netwerkparty's
Oja hier is ongeveer een lijst wat bij onze netwerkparty's hier in de buurt wordt gespeeld:
CS----40% hoewel ik het niet zo tof vind
Q2----10% capture the chicken of de kerstmannen tegen de mario's.
UT----10% Vooral CTF
NFS3 of 4 ---10% ,5 vind niemand tof??
Q3---10%
Starcraft of TOTAL******---10%
Overig : Motorracen of andere meestal simpele spellen

Hier is nu een kleine diablo2netwerkparty, maar op grote schaal gaat dit spel gewoon niet, omdat dan minstens de helft het toch niet snapt en wil spelen, echt alleen voor de liefhebbers.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25

Animal_X

Rodin

Duke Nukem 3D is ook nog altijd leuk voor een uurtje speel plezier!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Nettris?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Tha duke is gewoon kei relaxt op een lanparty

Verwijderd

Total Annihilation
Baldur's gate alleen dit vreet gewoon tijd :(
voor de rest is er een hele stoere MOD voor Quake 1. The balance Vooral voor LAN parties heerst deze MOD vind ik.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Counterstrike is op een lanpartij alleen leuk als zon beetje iedereen het al kent. Als je eerst nog de menu's moet uitleggen en moet vertellen wat je in de levels nou eigenlijk moet doen is de lol er gauw af.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hmm niemand noemt Rogue-spear?

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Delta force 1 en 2
voor de rest kijk effe watvoor clans zich hebben opgegeven.
en het lijstje is nu zeker wel compleet zou alleen effe alle patches en shit beschikbaar stellen voor de rest zou ik je file server ftp maken met een optonele http interface voordelen:
sneller
resumable
minder beslag op bandbreedte
mogelijkheden tot permissies

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ik nog mis: Tetrinet!

Verwijderd

come again?
Is van 2 jaar geleden...
Pagina: 1