Vraagjes aan de mods

Pagina: 1
Acties:

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik heb een paar vragen.

1. Als je banned word, krijg je dan ooit een 2e kans ? ( 1 of 2 jaar later ? )
2. Kun je ooit weer waarschuwingen-vrij worden na langdurig goed gedrag ?

en nou had ik nog 1 vraag, maar die ben ik alweer vergeten |:(

Alvast bedankt voor het antwoord.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

1) je ban is afhankelijk van wat je gedaan hebt. Sommige bans (de zgn. permbans - je hebt ook tempbans of forabans) zijn wat ze lijken te zijn: permanent. Het moet heeeeel gek lopen willen die verwijderd worden. Je moet het ook bont maken wil je dat voor elkaar krijgen.

2) waarschuwingen worden nooit verwijderd. Maar, bij het uitvoeren van een waarschuwing wordt er wel rekening gehouden met wanneer dat is geplaatst.
Vrijwel elke mod kent 'zijn' members in het forum dat hij/zij mod. Iig de stoute ;) en mocht het zover komen dan wordt hij/zij altijd gevraagd over het hoe-en-wat omtrent die member.

In het kort: we zijn best aardig :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Waarschuwingen worden idd niet verwijderd, maaaaar, het is natuurlijk ook mogelijk om een _positieve_ note onder de al bestaande waarschuwingen te zetten. :)

(Dit is nog nog nooit voorgekomen, maar theoretisch zou het kunnen :+ )

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 08 oktober 2001 09:17 schreef Oscar the Grouch het volgende:
lol :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dan wordt dit:
Op maandag 08 oktober 2001 09:12 schreef chem het volgende:
In het kort: we zijn best aardig :)
Nog lastig uitleggen ook :+

Verwijderd

Welles :P
En over waarschuwing verwijderen na langdurig gedrag, sja, als de waarschuwing zijn uitwerking heeft gehad zul je er waarschijnlijk nooit meer een krijgen, zo niet, dan houd je het waarschijnlijk niet lang uit (aangezien je een waarschuwing niet zomaar krijgt) :)

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

LOL, natuurlijk was die opmerking van mij volkomen bullshit en nogal behoorlijk niet serieus enzo :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 11:37 schreef Oscar the Grouch het volgende:
LOL, natuurlijk was die opmerking van mij volkomen bullshit en nogal behoorlijk niet serieus enzo :)
Everything you say can and will be used against you :P

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het niet slim om iemand te laten zien hoeveel waarschuwingen diegene heeft? Op die manier kun je jezelf wat meer inhouden zeg maar...
Of, een idee (!) - een soort van moderating system waarbij mods een bepaalde user een cijfer kunnen geven. En dat kunnen ze dan altijd weer herroepen. Zodoende kan een user in z`n eigen profile zien hoe hij zich gedraagt, volgens de mods.

Een 6 is dan neutraal. Een 10 is God. Een 1 is een perm-ban.

Mja, die ideeën van mij he :P

Maar ik denk dat er veel users zijn die wel hun notes willen zien...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 08 oktober 2001 11:52 schreef Blue-eagle het volgende:
Is het niet slim om iemand te laten zien hoeveel waarschuwingen diegene heeft? Op die manier kun je jezelf wat meer inhouden zeg maar...
Tsja, over het algemeen worden de waarschuwingen gemailt en eigenlijk altijd in de thread gepost.

Als de user dan niet daar naar kijkt... Is dat zijn verantwoording.

Verwijderd

Als je lang zeurt om weer een nieuwe kans te krijgen als je geband bent lukt dat wel hoor. ;) :D

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 08 oktober 2001 13:32 schreef ExiRana het volgende:
Als je lang zeurt om weer een nieuwe kans te krijgen als je geband bent lukt dat wel hoor. ;) :D
Dat komt dan voornamelijk door het over gemaakte bedrag op onze rekeningen hoor. :P

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je het _niet mailen_ van waarschuwingen als vormfout zien? Dan sta ik nml nog op 0 :P :D

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 14:10 schreef saviour het volgende:
Kun je het _niet mailen_ van waarschuwingen als vormfout zien? Dan sta ik nml nog op 0 :P :D
Pas na het ingaan van het nieuwe banbeleid ;)

• saviour
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 14:12 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Pas na het ingaan van het nieuwe banbeleid ;)
Heh verdorie ;)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Zou een mod mij nog eens kunnen mailen voor mijn waarschuwingen ? ( nee niet voor wat er in de notes staat ;) )

In ieder geval tot nu toe bedankt voor de antwoorden. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 08 oktober 2001 14:10 schreef saviour het volgende:
Daar zou bij "een niet werkend email adres" een directe permban als straf tegenover moeten staan.
En bij het niet bevestigen van ontvangst een tempban ofzo.

Want anders registreerd iedereen zich met een adres dat (na een tijdje) niet (meer) bestaat en roept vervolgens dat het een vormfout onzerzijds was...

(oftewel, dat is veel te lastige administratie om dat allemaal goed bij te houden. Zorg er nou maar gewoon voor dat wij niet genoodzaakt zijn je een waarschuwing te geven)

• saviour
  • Niet online
Mijn adres werkt netjes hoor :)

Maar heb nog nooit een mail ontvangen.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Ik ben onbekend met php script maar als iemand een permanente (IP/Nickname) ban heeft kan hij/zij in principe dan niet meer op GoT komen?
Ik bedoel niet iedereen kan bijvoorbeeld de huiskamer zien. Of kun je de postings in de fora na een ban wel gewoon zien?

Verder lijkt het me logisch dat je met een nieuwe nick/proxy weer met een schone lei kunt registreren... toch?

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 18:37 schreef Artwido het volgende:
Ik ben onbekend met php script maar als iemand een permanente (IP/Nickname) ban heeft kan hij/zij in principe dan niet meer op GoT komen?
Met een IP ban kun je gewoon geen verbinding met de server maken, je kunt dan via je huidige IP dus helemaal niets, niet bekijken en niet posten.
Bij een nickname ban kun je gewoon nog wel alles bekijken, alleen niet meer posten.
Opnieuw registreren kan dan nog gewoon wel, maar daar wordt op gecontroleerd en je wordt dan gewoon opnieuw gebanned, je bent er immers niet voor niets afgetrapt (bannen komt weinig voor, gelukkig).
Ik bedoel niet iedereen kan bijvoorbeeld de huiskamer zien. Of kun je de postings in de fora na een ban wel gewoon zien?
Nee hoor, je kunt op geen enkele manier posts en topics zien in een fora waar je geen leesrechten hebt.
Verder lijkt het me logisch dat je met een nieuwe nick/proxy weer met een schone lei kunt registreren... toch?
Euh ja, maar goed mensen met een IP ban hebben iets grondig verziekt, dus die vallen over het algemeen heel erg snel op. Ach, je zult er toch hoogstwaarschijnlijk nooit mee te maken krijgen :)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Op maandag 08 oktober 2001 18:47 schreef johnny appleseed het volgende:

Euh ja, maar goed mensen met een IP ban hebben iets grondig verziekt, dus die vallen over het algemeen heel erg snel op. Ach, je zult er toch hoogstwaarschijnlijk nooit mee te maken krijgen :)
Dat denk ik ook niet maar wilde het gewoon is weten. :)
dus tnx voor de uitleg.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Stel dat ik een userban krijg, en ik begin na een maand ofzo met een totaal andere nick en ik ben de brave user ( :+ ). Word je dan ook weer gebanned ?

Dit is dus meer een "als", ik wil me leven beteren en zal er dus ook voor gaan zorgen dat die zogenaamde "ban" er ook nooit komt.

edit:
typo

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 20:50 schreef pier het volgende:
Dit is dus meer een "als", ik wil me leven beteren en zal er dus ook voor gaan zorgen dat die zogenaamde "ban" er ook nooit komt.
Waarom dek jij je altijd meteen in als je iets "gewaagds" zegt :?

• saviour
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 20:59 schreef Aikon het volgende:

[..]

:D

Maarrem, volgens mij is het zo dat je helemaal niet meer gewenst bent.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 20:59 schreef Aikon het volgende:

[..]

Omdat je de laatste tijd niet meer weet hoe de crew waarop reageert, de ene keer niet. dan weer zo van "hier pak aan, een waarshuwing/ban" en ga zo maar door.

• Aikon
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 22:41 schreef pier het volgende:

[..]

Omdat je de laatste tijd niet meer weet hoe de crew waarop reageert, de ene keer niet. dan weer zo van "hier pak aan, een waarshuwing/ban" en ga zo maar door.
Nou dat valt me hoor, en zoiets stouts zeg je niet hoor :+

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 08 oktober 2001 22:41 schreef pier het volgende:

[..]

Welnee. Als jij iets gewaagds zegt, is het de bedoeling dat daar gewoon normaal mee omgegaan wordt. Flamen en zo is wat anders natuurlijk. :)

Doet men dat niet, dan trek je middels mail of een topic op LA mij aan mijn oor. ;)

Zo gewaagd is het trouwens ook helemaal niet wat je zegt hoor. ;)

Aannames zijn fataal.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
Maar als je zo een IP ban krijgt dan kan je toch gewoon weer erop met een ander IP? (ik krijg thuis elke maand een nieuw IP op me kabel).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 09 oktober 2001 10:50 schreef WS het volgende:
Maar als je zo een IP ban krijgt dan kan je toch gewoon weer erop met een ander IP? (ik krijg thuis elke maand een nieuw IP op me kabel).
Yup. Is helaas niet veel aan te doen, behalve de hele IP-range van een provider te bannen. Maar dat is ook weer zowat. ;)

Aannames zijn fataal.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
Is er geen mogelijkheid om bijv. het macadres van iemand ze netwerkkaart te zien of iets dergelijks en dan daarop te bannen? Dat zou al een stuk meer problemen opleveren voor de gebande persoon.

Correct me if i'm wrong, want ik weet niet zoveel van dat soort dingen en tis gewoon maar een idee :D

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 20:50 schreef pier het volgende:
Stel dat ik een userban krijg, en ik begin na een maand ofzo met een totaal andere nick en ik ben de brave user ( :+ ). Word je dan ook weer gebanned ?
Kan iemand daar nog antwoord op geven?

Dank.

edit:
typo in quote

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:29 schreef pier het volgende:

Kan iemand daar nog antwoord op geven?

Dank.
Als wij het niet doorhebben en geen last van je hebben, denk ik het niet nee. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik denk dat jij toch wel weer herkend wordt eigenlijk ;)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 09:12 schreef chem het volgende:
1) ... Het moet heeeeel gek lopen willen die [PERMBAN red.] verwijderd worden. Je moet het ook bont maken wil je dat voor elkaar krijgen.
...
Hmmmm noem je GameOver hier nou Gek? :)

[topic=223979/1/100]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:34 schreef Courage het volgende:
Ik denk dat jij toch wel weer herkend wordt eigenlijk ;)
Ik vind zelf toch dat ik veranderd ben als je me gedrag nu vergelijkt met me gedrag "vroeger".

• Aikon
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:38 schreef pier het volgende:

[..]

Ik vind zelf toch dat ik veranderd ben als je me gedrag nu vergelijkt met me gedrag "vroeger".
Wat is nou eigenlijk het probleem dan :?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 08 oktober 2001 11:52 schreef Blue-eagle het volgende:
zo simpel ligt het niet... een note (zoals ze heten) zijn niet altijd negatief. 1 note kan 3 notes als gevolg hebben (bv. aanvulling door anders mods) en voor je het weet heb je er 4 voor je knakker!

Verder; een rating systeem? We hebben het al druk genoeg!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:59 schreef Aikon het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk het probleem dan :?
Er is geen probleem, ik stel gewoon een paar vraagjes. :)

[edit]of mag dat soms niet van aikon :? :+

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:54

GaMbiNo

1337

Ik zou idd wel graag willen weten of ik wel of niet een waarschuwing heb staan.

Ik heb ooit als GOT-n00bie een vraag gesteld over het unscrambelen van Canal+ met je tv-kaart |:(

Ik kan me herinneren dat die topic toen met een waarschuwing is gesloten. Een waarschuwingsmail heb ik echter nooit gekregen.

Daarnaast is die topic helaas >:) verloren gegaan met de befaamde headcrash samen met mijn username. :)

Maar heb ik dus nu weer een schone lij of niet?? En hoe zit dat na het terugzetten van die verloren topics??

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 09 oktober 2001 22:15 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik zou idd wel graag willen weten of ik wel of niet een waarschuwing heb staan.

Ik heb ooit als GOT-n00bie een vraag gesteld over het unscrambelen van Canal+ met je tv-kaart |:(

Ik kan me herinneren dat die topic toen met een waarschuwing is gesloten. Een waarschuwingsmail heb ik echter nooit gekregen.

Daarnaast is die topic helaas >:) verloren gegaan met de befaamde headcrash samen met mijn username. :)

Maar heb ik dus nu weer een schone lij of niet?? En hoe zit dat na het terugzetten van die verloren topics??
Je bent "clean". ;)

Disclaimer : Niet allemaal naar je notes wel/niet aanwezig gaan vragen nu !

Aannames zijn fataal.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:54

GaMbiNo

1337

Op woensdag 10 oktober 2001 10:05 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Je bent "clean". ;)

8-) *D :9 :D

Thanks man, dat vroeg ik me al een poosje af namelijk. :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 10:05 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Je bent "clean". ;)

Hoeveel heb ik er ? :+ :P

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 13:36 schreef pier het volgende:

[..]

Hoeveel heb ik er ? :+ :P
Volgens mij nu minimaal één 8-) :D
Pagina: 1