Toon posts:

Halflife probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met HL. Als ik in het spel zit en ik ga ff naar het menu en kom dan terug in het spel, dan ik mijn beeld nogal verne*kt. Ik heb het beeld dan twee keer heel klein bovenin het scherm staan (herinnert zich iemand 'drunk mode' van Rise of the Triad?). Als ik HL opnieuw opstart is het probleem verholpen, totdat ik weer naar het menu moet om bv van server te wisselen...

Ik gebruik direct3d rendering met directX 7 (4.07.00.0716) op mijn Matrox G400 Max met de drivers van ergens rond juni met een res van 1280x1024. Lagere res helpt niet. Ik heb de volledige legale versie, maar bij de helpdesk hadden ze 'geen flauw idee'. Op mijn PII 350 met voodoo II draait'ie prima.

Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:42
Ik kwam laatst in een FAQ tegen dat je windows-resolutie minstens net zo hoog moet zijn als je HL-Resolutie, anders kan het problemen geven, dus misschien is dàt het?

Verwijderd

bij CS heb ik dat ook, bij terug gaan naar vorige menu's dan gaat de eerste gewoon goed, maar naar het allereerste menu, dat geeft hele vage kleuren
maar ja... gelukkig zie ik dat menu niet zo vaak hehe, maar voor de rest draait het perfect

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Heb ik ook gehad. Tegenwoordig niet meer door nieuwe drivers voor mijn GeForce.
Als ik naar windows schakelde en weer terug had ik:
drunk mode en geen geluid meer.
Heel erg kut, vooral als je perongeluk op je windows toets ramt.
Maar dat heb ik verholpen door die windowstoetsen uit te schakelen door er een plakbandje onder te plakken zodat ze geen contact kunnen maken.
Ik gebruik trouwens de SysRq toets vaker dan de windows toets, dus who needs them anyway?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uh.. ik hoor altijd heel veel mensen klagen dat hun geluid weg was nadat ze op windows toets gedrukt hadden .. maar alles wat je dan maar hoeft te doen is escape drukken en dan resumen ..
hoppa .. geluid weer terug

Verwijderd

Escape wasda??? Geen woon een paar keer Alt-Tab en dan komt het geluid ook vanzelf terug.

Verwijderd

Topicstarter
Euhhh, bij mij doe het geluid het gewoon hoor...

Alleen als ik, nadat de 3D engine wat werk heeft moeten doen, terug ga na het menu/windows en dan weer terug ga naar het spel zelf is mijn beeld verneukt (zie boven).

zetje01: die FAQ heb ik ook gelezen, maar daar stond verder niets in. Wat jij zegt dacht ik eerst ook, maar zoals ik al zei help een lagere res (lager dan de res van windows) ook niet...

hellup!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:42
ah, shit, je hebt gelijk

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hehe gewoon de linker windhoos toets uitschakelen :) (micrsoft internetkeyboard pro :P)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1