ik heb sindskort een raar probleem!ik had hier gewoon altijd me writer en cd-rom speler en alles werkte gewoon goed tot op een dag ik niet meer van cd naar cd kon schrijven! ik het met NERO proberen ipv win on cd en nero ging een hele test doen! die test gaf aan dat het alleen op 2speed kom, terwijl me writer 12 speed is! ook als ik gewoon een spel wil installeren doet me cd-rom speler langzamer dan eerst! iemand een idee wat er per ongeluk veranderd kan zijn ofzo??
DMA uitgezet? Master/Slave veranderd? VIA drivers verneukt?
Misschien moet je anders ff proberen de CD-ROM en de fikker op een apart IDE kanaal te zetten en te checken of ie dan wel weer snel is... misschien wordt je CD-ROM wat gaar (meer fouten --> vaker overnieuw senden --> langzamer)
Misschien moet je anders ff proberen de CD-ROM en de fikker op een apart IDE kanaal te zetten en te checken of ie dan wel weer snel is... misschien wordt je CD-ROM wat gaar (meer fouten --> vaker overnieuw senden --> langzamer)
Toevallig een A-Open CD-ROM ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik weet het merk niet, staat er neit op en zat standaard in de zet, verder heb ik al geprobeerd ze op aparte IDE te zetten en verder niks veranderd met primary slave enzo