Toon posts:

games gezocht als unreal,tombraider,quake etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi de topic titel geeft het al aan, ik heb wat hulp nodig bij het zoeken naar toffe games!(naar mijn smaak)
Wat ik belangrijk vind is een goeie gameplay zoals ut,quake tombraider.En geen gelul en vage teksten tussendoor zoals in bv.deus ex of metal gear, wat ik nog erger vind is een game die vanaf bovenaf gezien word(net zoiets als in metal gear dus!)

Ik zal ff een paar games op een rijdje zetten die ik gespeeld heb zodat jullie kunnen zien van wat voor soort games ik hou!

1.Tombraider (geweldige serie, goeie gameplay)
2.Unreal + tournament
3.Quake + arena
4.Max Payne (straffe game, helaas veel te kort)
5.American McGees Alice (erg mooi)

De games die ik wel mooi vond maar naar mijn inzien een hele foute gameplay hebben zijn:

1.Hitman (mn.wapen laden, hoog irritatie gehalte)
2.Deus ex
3.Metal gear solid
4.Half life (gameplay is wel ok, het spel licht me niet)
5.Delta Force (veel te traag)

Verders ben ik ook grote fan van Phantasmagoria en tex murphy achtige games!

Als er iemand nog wat kan aanvullen graag, ik heb nu het gevoel dat er weing meer is!
En graag de wat nieuwere games aub.De games zoals duke,turok,doom,bond,starwars etc.die hebben ik allemaal wel zo'n beetje gezien.

Ps:ik ben dit topic gestart omdat mijn zin in games spelen weer helemaal is opgelaaid naar max payne, maar...........

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Het lijkt mij dat jij alleen zelf dat beslissen he vriend :P .

Steam

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
Gewoon kopen welek jij het leukste vind, of meerdere.

• Peoples
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 01:18

Peoples

No way!!....

Misschien Red Faction of Tribes 2 en dalijk Return to Castle wolfenstein. Deze games vind ik wel cool :)

Alles komt goed!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 06:49 schreef JeanLucPicard het volgende:
Het lijkt mij dat jij alleen zelf dat beslissen he vriend :P .
Uiteindelijk kan idd.alleen ik voor mezelf bepalen of ik het een goed spel vond of niet, maar zoals ik al aangaf ben ik een beetje aan het eind van mijn latijn met het "kiezen" van games.
Door amd_ruluzzz - maandag 08 oktober 2001 09:00
Gewoon kopen welek jij het leukste vind, of meerdere.
De gene die ik het leukst vind die heb ik! Maar ik kan natuurlijk moeilijk 20 spellen aanschaffen en maar hopen dat er een toffe tussen zit met de juiste gameplay!
De laatste 2 die ik geprobeerd heb zijn deus ex en metal gear, die vielen me vies tegen vandaar ook dat ik dit topic geopend heb met de hoop dat er mensen zijn die "nieuw leven" in de zaak kunnen blazen!
Door Peoples - maandag 08 oktober 2001 10:09
Misschien Red Faction of Tribes 2 en dalijk Return to Castle wolfenstein. Deze games vind ik wel cool
Kijk hier een beetje "nieuw leven" ik zal de demo's eens bekijken en zien of ik die games wat vind bedankt!
In de loop van het nieuwe jaar komen er idd. eindelijk weer eens een paar toffe titels bij, wolfenstein, doom, duke, unreal ken haast niet wachten :9~

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa die red faction ziet er wel gelikt uit, die tribes smaakt mij een beetje teveel naar delta worst!

Bedankt, weer wat te doen!

Kom op mensen meer suggesties welkom hoor!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar was ik al bang voor, er worden zeker nier meer zoveel games naar mijn gegading gemaakt!?

Verwijderd

Niet die je nog niet gespeeld hebt zo te zien...

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien is het een idee om op gamespot te kijken en dan gewoon voor pc games en vervolgens action te kiezen.

Spelers van de games kunnen ook een review schrijven/mening geven, je bent dus niet afhankelijk van de mening van een persoon..

Soldier of Fortune is misschien ook wel wat voor je...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:11 schreef Dizzytal het volgende:
Misschien is het een idee om op gamespot te kijken en dan gewoon voor pc games en vervolgens action te kiezen.

Spelers van de games kunnen ook een review schrijven/mening geven, je bent dus niet afhankelijk van de mening van een persoon..

Soldier of Fortune is misschien ook wel wat voor je...
Ja dat is wel een handige site gamespot en ik moet zeggen dat zo op het eerste gezicht soldier of fortune er ook wel roelend uitziet, bedankt!!!

Als er nog meer tweakerds zijn met goeie tips schroom niet om hier te melden hoorrrrrrr

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ever heard of a "Demo"??? :P

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 06:53 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Ever heard of a "Demo"??? :P
Ever heard of a "hoe lang dat wel niet moet duren" vooral als je geen idee hebt wat je wilt demonen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nog ff wat recht zetten.
Ik zei eerder dat tribes op delta force leek, nou ik neem mijn woorden maar ff terug!Ik zat net op gamespot naar een filmpie te kijken maar das heel wat anders als df, ziet er ook erug tof uit!
Dat wou ik nog ff kwijt, en red faction is al weer uit helaas maar die was echt de moeite waard zeg!!!
Pagina: 1