Hoi de topic titel geeft het al aan, ik heb wat hulp nodig bij het zoeken naar toffe games!(naar mijn smaak)
Wat ik belangrijk vind is een goeie gameplay zoals ut,quake tombraider.En geen gelul en vage teksten tussendoor zoals in bv.deus ex of metal gear, wat ik nog erger vind is een game die vanaf bovenaf gezien word(net zoiets als in metal gear dus!)
Ik zal ff een paar games op een rijdje zetten die ik gespeeld heb zodat jullie kunnen zien van wat voor soort games ik hou!
1.Tombraider (geweldige serie, goeie gameplay)
2.Unreal + tournament
3.Quake + arena
4.Max Payne (straffe game, helaas veel te kort)
5.American McGees Alice (erg mooi)
De games die ik wel mooi vond maar naar mijn inzien een hele foute gameplay hebben zijn:
1.Hitman (mn.wapen laden, hoog irritatie gehalte)
2.Deus ex
3.Metal gear solid
4.Half life (gameplay is wel ok, het spel licht me niet)
5.Delta Force (veel te traag)
Verders ben ik ook grote fan van Phantasmagoria en tex murphy achtige games!
Als er iemand nog wat kan aanvullen graag, ik heb nu het gevoel dat er weing meer is!
En graag de wat nieuwere games aub.De games zoals duke,turok,doom,bond,starwars etc.die hebben ik allemaal wel zo'n beetje gezien.
Ps:ik ben dit topic gestart omdat mijn zin in games spelen weer helemaal is opgelaaid naar max payne, maar...........
Wat ik belangrijk vind is een goeie gameplay zoals ut,quake tombraider.En geen gelul en vage teksten tussendoor zoals in bv.deus ex of metal gear, wat ik nog erger vind is een game die vanaf bovenaf gezien word(net zoiets als in metal gear dus!)
Ik zal ff een paar games op een rijdje zetten die ik gespeeld heb zodat jullie kunnen zien van wat voor soort games ik hou!
1.Tombraider (geweldige serie, goeie gameplay)
2.Unreal + tournament
3.Quake + arena
4.Max Payne (straffe game, helaas veel te kort)
5.American McGees Alice (erg mooi)
De games die ik wel mooi vond maar naar mijn inzien een hele foute gameplay hebben zijn:
1.Hitman (mn.wapen laden, hoog irritatie gehalte)
2.Deus ex
3.Metal gear solid
4.Half life (gameplay is wel ok, het spel licht me niet)
5.Delta Force (veel te traag)
Verders ben ik ook grote fan van Phantasmagoria en tex murphy achtige games!
Als er iemand nog wat kan aanvullen graag, ik heb nu het gevoel dat er weing meer is!
En graag de wat nieuwere games aub.De games zoals duke,turok,doom,bond,starwars etc.die hebben ik allemaal wel zo'n beetje gezien.
Ps:ik ben dit topic gestart omdat mijn zin in games spelen weer helemaal is opgelaaid naar max payne, maar...........