Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
dat is HET probleem van optisch...Op woensdag 10 oktober 2001 20:45 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik heb hem nu ook, maar hij schokt als je een beetje veel en snel op en neer gaat.
Weet iemand dit te verhelpen
ikzelf heb een M$ intellymouse, meet staartje, en MET balletje, dioe vind ik gewoon helemaal oke
ligt goed in de hand, en is lekker goedkoop
lifetec heeft echt een super sevice man, opsturen nadat je RMA hebt gehad, binnen 1 dag meestal.Op maandag 08 oktober 2001 11:56 schreef floooo het volgende:
gaat alleen zo moeilijk als hij het begeeft.
Bij de meeste lokale computerboeren krijg je gelijk een nieuwe en dan sturen zij hem pas op. Bij de Aldi gaat dat allemaal een stuk minder!
2 dagen erna is het gefixed terug !
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Op woensdag 10 oktober 2001 21:43 schreef Stars het volgende:
mijn muis is heeeel gaar! mijn balletje pleurt er steeds uit, komt van het vele gamen, tweaken, etc etc.
Zo heel veel zit jij niet op GoT, due van tweaken is hij niet zo hard gesleten.
400 dpi is de helft van de logitec cordless optical, die heeft 800 dpiOp woensdag 10 oktober 2001 17:24 schreef GaMbiNo het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me echt een geil ding
Morgen ook maar ff zo'n ding halen.
Iedereen heeft het btw over 400 dpi, waar kan ik dat mee vergelijken?
Hoeveel dpi is zo'n gewone Microsoft IntelliMouse bv.?
Als hij niet minder dan die gaat werken lijkt het mij mooi zat.
Iemand die die twee vergeleken heeft?
Ik den k dus dat hij te vergelijken is met een goede balmuis.
tampert, kriminalpolizei
1. bij iedere muisbeweging knippert het lampje van de ontvanger/oplader..........dit vind ik nogal irri, kan dit uitgezet worden?????
2. het viel mij op dat de sensor onder de muis gewoon open is, zodat er nog net als een balletjesmuis stof in kan komen, is dit normaal bij een optische muis
PIII 800@804 Mhz
Ik heb gewoon de snelheid in windows iets omhoog gedaan,Op woensdag 10 oktober 2001 20:45 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik heb hem nu ook, maar hij schokt als je een beetje veel en snel op en neer gaat.
Weet iemand dit te verhelpen
daardoor ging het schokken bijna weg
Je kan em hier downloaden:Op woensdag 10 oktober 2001 20:51 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan versie 4??? Ik kan niet nieuwer vinden dan 3.2 eigenlijk...
Maar goed, die geinstalleerd, herkent alleen de muis niet. Zelfs de echte IntelliMouse herkent hij niet. Alleen witte velden, verder niks. Ik zal nog proberen de Lifetec USB > PS/2 te verbinden, misschien helpt dat...
IntelliPoint versie 4
Maar als bij jouw versie 3,2 intellimouse niet herkent, dan zit er toch iets mis mee..
Bij mij werkte IntelliMouseOptical perfect met drivers versie 3.2, toen heb ik geupgraded naar 4 en toen ik heb die draadloos gewoon ipv de IntelliMouse in de ps/2 ingeprikt en het werkt geweldig. Ik heb dus de drivers van de draadloos nooit geïnstalleerd.
Sterker nog, als ik nu de IntelliMouse aan de USB sluit werken de twee muizen tegelijk, zonder enige probleem
Dat zou kunnen, daar heb ik even niet op gelet. AA is inderdaad penlites. AAA zijn die superdunne.Op woensdag 10 oktober 2001 10:00 schreef Munters het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over type AA (penlites). Type AAA zijn die hele kleine die vaak ook in afstandbedieningen zitten. Dit heb ik echt nog niet in dat soort capaciteiten gezien.
dat hij hem nog NIET gekocht heeft zekerOp woensdag 10 oktober 2001 22:23 schreef Solosmots het volgende:
Heeft iemand al spijt?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Keb een Marble FX trackball van Logitech en misschien neem ik deze er bij als extra. Handig voor films kijken en dat soort zooi..
Maar goed ik zie wel..
1. kun je niet uitzetten. Mits je effe de dopjes onder je lader weghaalt (die zwarte).Op woensdag 10 oktober 2001 21:54 schreef ViperGTS het volgende:
ik heb m gehaald, en heb 2 vraagjes:
1. bij iedere muisbeweging knippert het lampje van de ontvanger/oplader..........dit vind ik nogal irri, kan dit uitgezet worden?????
2. het viel mij op dat de sensor onder de muis gewoon open is, zodat er nog net als een balletjesmuis stof in kan komen, is dit normaal bij een optische muis
Daaronder zitten kruiskop schroeven, die effe losdraaien en de Led naar binnen buigen.
Weet niet wat er gaat gebeuren als je de Led d'r uit haalt.
2. sensor is niet direct benaderbaar door stof.
Zal nmiet snel problemen opleveren, gewoon es effe blazen enzo.
And The Only One
Verwijderd
Verwijderd
ik zit samen met mede tweaker Löss al 4 jaar bij de fanclub van aldi.de
ieder zijn eigen beroep vind ik waarom zijn er anders computer winkels ?Op donderdag 11 oktober 2001 00:30 schreef PersistantEleganto het volgende:
het bewijs dat aldi nog altijd ruleerd!
ik zit samen met mede tweaker Löss al 4 jaar bij de fanclub van aldi.de
om door de aldi te worden overgenomen ?
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
Ik heb in mijn A4Tech balmuisje gewoon 2 x 240mAh NiCD zitten. Twee uurtjes opladen en ze gaan weer twee weekjes meeOp woensdag 10 oktober 2001 00:26 schreef Klaaz het volgende:
Type HHR-55AAA - 550mAh - 1.2V... ??
Nikkel Metaal Hydride batterijen zijn er ook in 1500/1800 (en zelfs meer) mAh tegenwoordig. Ik heb pas mijn batterijen in mijn siemens Gigaset vervangen door twee 1800 mAh batterijen. De standby tijd is toegenomen van 1 dag naar een week. Dus: die batterijen gewoon even vervangen door zwaardere en de muis blijft het langer doen.
Het laden zal in tijd ook wel toenemen denk ik, al is een nachtje wel voldoende om ze grotendeels op te laden (afhankelijk van de laadcapaciteit)
Waarom zou ik dure krengen nemen? Gewoon 2 in de lader en 2 in de muis en je kunt altijd gamen
* _JGC_ z'n muis wordt ongeveer 5 uur per dag gebruikt.
Verwijderd
dus voor dat geld zeker doen
{heb ook nog een logitech optisch geval maar werkt niet zo relaxt}
Ik ben vooral blij dat ik van dat rottige draadje af ben (bleef altijd ergens achter klemzitten)
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Direct ff UT gespeeld, echt perfect. En in photoshop is het ook echt handig, vooral met die programmeerbare knoppen.
Zeker voor die prijs, t'is echt een pracht van een ding.
Kort leefde de kamerplant die aan een wilde orchidee.
En valt zeker niet tegen
Zodra ze iets leuks in de aanbieding hebben, slepen wij de halve voorraad daar weg.
And The Only One
Mmmmm, en dat staat er continu op.Op donderdag 11 oktober 2001 22:07 schreef Solosmots het volgende:
9.07V op de laadpennen. (In de bay dus).
Dan weet ik nu wat d'r mankeert aan me muis, gezien ik d'r maar 5 á 6 uurtjes mee kan werken.
De prik die ik op die pennetjes heb staan, is niet echt stabiel te noemen.
Heb met 2 multimeters gemeten, en bij beide schommelt de spanning tussen de 3,45Volt en 6,98Volt.
Op de voeding staat 9,45Volt continu.
And The Only One
Iets anders, ik heb de muis op ps2 aangesloten, usb is ook mogelijk.
-Heeft het zin een optische draadloze muis op usb aan te sluiten.
-Heeft het zin ps2rate te gebruiken, en zoja wat is de "normale" waarde en wat is voor deze muis een goede waarde.
Ik heb met mijn oude normale primax muis dit progje weleens uitgeprobeerd, maar als ik de rate-waarde verhoogde was alle snelheid uit de muis. Nu kan je dat weer corrigeren door in het configuratiescherm de muisaanwijzer sneller te zetten, maar heft dat de rate-waarde dan niet weer op?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
ps: als dit NIET mag, mijn excuses, d8 dat het niet voor drivers was
ps2: als iemand ze verstuurd heeft, laat hier ff weten voordat mijn boxje zo vol zit
Om te beginnen hij moet werken as 3 knopmuis zonder enige drivers.Zorg eerst voor dat. Druk de knoopjes onder muis en lader tot je reactie op de groen lampie krijgt.Op vrijdag 12 oktober 2001 13:45 schreef hemiparo het volgende:
Echt niemand die me ff kan helpen? Heb al drivers van typhoonline.com gehaald maar het werkt niet
Ik denk de typhoon driver is hetzelfde, je kan ook de Trust drivers dl bij www.trust.com
Laatst, Ik liet de drivers die ik al geinstallerd had van mijn Intellimouse gewoon staan, niets verder gedaan, en hij doet het geweldig. Die geeft trouwens meer mogelijkheden.
Je kan deze hier downloaden.
Verwijderd
Knopjes... he? Oh nee he, lekker suf. Niet gezien en zeker niet aan gedacht...Op vrijdag 12 oktober 2001 14:21 schreef Oxie het volgende:
[..]
Druk de knoopjes onder muis en lader tot je reactie op de groen lampie krijgt.
Verwijderd
diskette?...bij mij zit er toch echt een cd bij...Op vrijdag 12 oktober 2001 13:45 schreef hemiparo het volgende:
Echt niemand die me ff kan helpen? Heb al drivers van typhoonline.com gehaald maar het werkt niet
Dan zijn er toch echt verschillende versies in omloop. Heeft die cd nog wat extra's?Op vrijdag 12 oktober 2001 17:15 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
diskette?...bij mij zit er toch echt een cd bij...
Wanneer gaat het nou branden, knipperen etc?
Op dit moment brand het rode lampje constant als ik de muis in de lader plaats.
Hij deed het ook wat minder goed dus is hij dan bijna leeg?
Ik heb hem niet opgeladen nadat ik hem gekocht had, want hij deed het meteen.
Had ik hem eerst moeten opladen ofzo?
En hoe lang en hoe vaak moet je opladen (dus hoe lang gaan de batterijen ong. mee en hoe lang moeten ze opladen), omdat het nl. NIMH batterijen zijn en het niet goed is om op te laden als ze nog niet leeg zijn.
Kortom: leg me even pcies uit hoe de lader/ het opladen werkt.
Bedankt.
PIII 800@804 Mhz
Als je je (lege) muis in de lader stopt gaat t rode lampje knipperen, hoe leger hij is hoe sneller hij knippert, dus hoe voller, hoe langzamer hij gaat knipperen.
Alleen ik heb em er nu instaan en zie dat er helemaal niks knippert, maar dat kan ook komen doordat ie helemaal vol is.
Maar Volgens mij is het dat principe.
1 nadeel gevonden tot nog toe: Binnen 40 cm mobiel bellen (Philips Genie Sport) vindt ie niet zo fijn. Reageert niezo goe meer dan...
Voor de rest tot nog toe niets dan lof over dit beesje met het mooie prijskaartje.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
kheb eerst een USB isa kaartje geinstalleerd,
in een pentium 166)
naar mijn weten helemaal goed,
toen de muis op aangesloten
(hij is nu al een uur of 6 op aan het laden, dus zou wel iets moeten doen)
en de bijgeleverde drivers geinstalleerd,
het groene lampje brand, en de rode knippert,
maar de muis doet nog steeds niets,
waar kan dit aan liggen??
Douw de toets onder de ontvanger in en daarna dezelfde toets onder de muis.
Werkt prima...en je moet toch ergens op bezuinigen he
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:01 schreef Solosmots het volgende:
FF de muis aanmelden bij de ontvanger maybe?
Douw de toets onder de ontvanger in en daarna dezelfde toets onder de muis.
hardstikke bedankt, heel mijn weekend weer goed
Ik weet wel dat dit niet past bij een die-hard Tweaker maar ut kan soms toch wel ff handig zijn
Verwijderd
Zou mooi zijn, weet ik tenminste wanneer ik de muis in de lader moet zetten.
Fijn dingetje trouwens!
Xbox
Even the dark has a silver lining
Effe bij de rechtermuisknop en tussen de middelste kijken, zie je daar een ledje zitten (rechts achter wieltje), dan geeft je muis dit aan.
And The Only One
Is het bereik van dit dingetje echt slechts 2 meter?
Verwijderd
Dat was dus het probleem, ik had er een handleiding bij in vele talen, maar er stond dus echt helemaal niets, 0,0 aan nuttige info in, en dan echt gewoon helemaal niets, en ook niet op de doos, dat had deze tweaker al lang nagekeken.Op zaterdag 13 oktober 2001 00:07 schreef Chaser2600 het volgende:
Een manual lezen blijkt toch lastig voor menig Tweaker
Ik weet wel dat dit niet past bij een die-hard Tweaker maar ut kan soms toch wel ff handig zijn
dan lijd je dus wel ff
Verwijderd
Ik zie daar inderdaad iets zitten, moeilijk te zien of het een ledje is.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:08 schreef Diamon het volgende:
Daar kom je snel genoeg achter.
Effe bij de rechtermuisknop en tussen de middelste kijken, zie je daar een ledje zitten (rechts achter wieltje), dan geeft je muis dit aan.
Maar ik ga nu gewoon de muis gebruiken tot hij helemaal leeg is, dan kom ik er vanzelf wel achter
Of weet iemand anders het intussen al?
en daarom ga ik, als ik iets wil weten, altijd het laatste manual halen op de website van de fabrikantOp zaterdag 13 oktober 2001 13:17 schreef Hawks het volgende:
[..]
Dat was dus het probleem, ik had er een handleiding bij in vele talen, maar er stond dus echt helemaal niets, 0,0 aan nuttige info in, en dan echt gewoon helemaal niets, en ook niet op de doos, dat had deze tweaker al lang nagekeken.
dan lijd je dus wel ff
Is het bereik van dit dingetje echt slechts 2 meter?
Maar ik heb er geen last van, zit 10-15 cm van t ontvangertje af. Maar t is met radiogolven, dus mischien is er wat te tweaken aan een sterkere ontvanger, lijkt me wel eigenlijk, niet te sterk maken anders:
1
| your neigbours will take over control |
En is dat trouwens echt waar dat er een ledje onder dat scrollwieltje zit? T ziet er wel nokia-licht-doorlaat-achtig uit, ik zie alweer Topics {MM} Blauw Led in Aldi Muis, Hoe?
Spatels
Goede ondergrond is ook belangrijk dan.
maar batterijen he...
dan zou ik gelijk die 1700 mha kopen
Euhmmmm die batterijen zijn d'r niet.Op zondag 14 oktober 2001 23:13 schreef marteltor het volgende:
ziet er wel heel stoer uit,
maar batterijen he...
dan zou ik gelijk die 1700 mha kopen
Potlood niet, Penlite is wel in 1700 te krijgen (heb zelf 1800).
And The Only One
Vaag, volgens mij zijn er allemaal verschillende versies verdeeld, zie cd-roms/diskettes en verschillende talen in handleidingen enzoOp zondag 14 oktober 2001 23:09 schreef Solosmots het volgende:
Mmm de mijne doet ut op een meter of 3~3.5 nog wel!
Maar toch, ik ben er erg tevreden mee en de batterijen gaan lang genoeg mee hoor.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Hhmm, jammer. Da's te kort om naar m'n tv mee te nemen...Mmm de mijne doet ut op een meter of 3~3.5 nog wel!
(of een verlengsnoer aan ontvangertje maken, natuurlijk...:))

De rechter dus ipv de linker..
Hij is 20 piek duurder maar minstens net zo mooi...
Tot nu toe niets dan lof, hij reageerd goed en het ziet er zeer geil uit.
Ook erg handig van die twee extra programmeerbare knoppen
Lekker zappen door winamp..
Alleen jammer dat ik daarvoor eerst Winamp moet aanklikken, is daar nog iets op te vinden?
WinAmp 'Allways On Top' zetten...Op maandag 15 oktober 2001 14:46 schreef GaMbiNo het volgende:
Alleen jammer dat ik daarvoor eerst Winamp moet aanklikken, is daar nog iets op te vinden?
en dan gewoon heel klein ergens in een ongebruikt hoekje wegwerken...
op die manier doe ik dat in ieder geval met mijn Logitech Internet Keyboard... (want anders paktie de cdspeler en daar zit bij nooit audio in)
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Het wieltje gaat in elk geval rood branden ja als de batterijen bijna leeg zijn. (Zoals ik hierboven al schreef...)Op zondag 14 oktober 2001 22:57 schreef Esger het volgende:
En is dat trouwens echt waar dat er een ledje onder dat scrollwieltje zit?
Steeds als je dan een beweging maakt of klikt gaat het muiswieltje branden.
Zou inderdaad ook best koel zijn om daar een blauw ledje in te zetten
Trouwens ik heb de mijne op zeker 5 a 6 meter afstand geprobeerd, en zelfs dan werkt ie nog perfect.
Okay, Typhoon eigenaren mogen ook mee doen, ga niet discrimineren
And The Only One
(soms ook ff 3 keer achter elkaar i.p.v. 2
Ik ben erg benieuwd HOE je de muis zo programmeert dat je in Winamp kan zappen. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar...Op maandag 15 oktober 2001 14:46 schreef GaMbiNo het volgende:
Heb net de Trust kloon maar ff gehaald bij de Kijkshop aangezien de ALDI muis uitverkocht was
Ook erg handig van die twee extra programmeerbare knoppen
Lekker zappen door winamp..
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
iig niet met de standaardsoftware van de cd, wel met intelliPoint 4Op maandag 15 oktober 2001 20:20 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd HOE je de muis zo programmeert dat je in Winamp kan zappen. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar...
IntelliPoint versie 4
Wat doe ik verkeerd?????
Ik heb hem ingesteld als Intellimouse Optical.Op maandag 15 oktober 2001 20:25 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb het ook al met IntelliPoint 4 geprobeerd, maar die herkent hem niet als IntelliMouse Explorer, maar als 'gewone' IntelliMouse, dus nog niet met die 2 zijbuttons...
Wat doe ik verkeerd?????
1. Dan klik je in IntelliPoint 4 "Enable program-specific button settings" aan.
2. Klik op settings.
3. Add winamp
4. Leftside button op keystroke Z
5. Rightside button op jeystroke B
Verwijderd
Volgens mij is dit een fout in de lader...Op maandag 15 oktober 2001 20:04 schreef hemiparo het volgende:
Hoe zit het toch met die ledjes: mijn heeft het hele weekend op kunnen laden en klikt nu elke keer 2 keer achter elkaar... ff wachten en weer 2 keer achter elkaar... ff wachten enz. Is ie nu vol?
(soms ook ff 3 keer achter elkaar i.p.v. 2)
Volgens de handleiding zou de lader (rode lampje) eerst snel moeten knipperen als je gaat opladen en de batterijen leeg zijn, en steeds langzamer knipperen totdat ze vol zijn.
Dit deed hij bij mij niet.
Eerst knipperde hij bv. even, en dan stopte hij met knipperen en ging dan weer gewoon branden.
Dan laadt hij dus ook niet volgens mij.
Maar nu ben ik erachter gekomen dat als je een beetje tegen de muis duwt als hij in de lader zit, het lampje opeens wel weer gaat knipperen of helemaal niet meer brandt.
Vermoedelijk maakt de muis dus geen goed contact met de lader.
Ik heb hem al even opengeschroefd, en het zijn nogal breekbare contacten, dus denk niet dat ik daar zelf aan ga prutsen/buigen (zeker niet met 2 jaar garantie).
Verwijderd
........zal die veeeel en veeeel duurder zijn!!!Op maandag 15 oktober 2001 20:33 schreef taz3d_nl het volgende:
als logitech nou eens met zo'n muis op de markt komt
Je kunt de knoppen aan de zijkant van de muis wel degelijk voor Winamp gebruiken. Het is wat omslachtig maar hier een handleiding:
Stap 1
Download de volgende Winamp-plugin:
Winamp_Control_Executables.exe
Stap 2
Voer het bestandje uit, je zult nu zien dat er een aantal bestandjes in je winamp directory zijn gekomen, nl.:
playpause.exe en next.exe
Stap 3
Maak voor beide bestanden een snelkoppeling naar je desktop.
Stap 4
Ga naar "properties" van deze snelkoppelingen en druk in het veldje "Shortcut key" op F8 bij Next.exe en F9 bij playpause.exe
Stap 5
Sluit "properties"
Stap 6
Dubbelklik op het rode kruisje in je taakbalk.
Stap 7
Ga naar het tabblad "Knop" en ken aan knop 4 en 5 respectievelijk F8 en F9 toe.
Stap 8
Druk op "pas toe" en dan "OK"
Stap 9
Veel plezier
Verwijderd
[..]
Het is inderdaad één muis die onder verschillende namen opduikt. Een paar reacties:
• voor diegenen die denken: die komt me wel héél bekend voor: Het is dus een Neolec muis.
• Dit is dezelfde muis, als die Schlecker een tijdje geleden in de aanbieding had (Typhoon nog wat)
• die typhoon had de Lidl vorige week
• 'tis gewoon de Trust Ami 250s ookwel de Neolec en heel misschien de Dexxa.
(dat laatste klopt zo te zien ook. Ik dacht dat de Dexxa een Logitech binnenwerk zou hebben maar de frequentie van de Dexxa is ook wisselbaar, dus Neolec.)
Resolutie is 400 dpi, dus misschien minder geschikt om te gemen. Maar daar moet je dan maar een Boomreptiel voor regelen.
Test in CHIP: Niet erg ergonomisch (te hoog), zendfrequentie is veranderbaar als de buurman er ook een heeft (kan niet bij Logitech), de resolutie is idd de helft van die van de Logitech.
Misschien een leuke uitdaging: Vind nog een merk waaronder deze muis verkocht wordt, dat nog niet genoemd is.
[/quote
Probeer www.chic.com.tw maar eens.
InderdaadOp dinsdag 09 oktober 2001 23:00 schreef victorvo het volgende:
[..]
Het is inderdaad één muis die onder verschillende namen opduikt. Een paar reacties:
• voor diegenen die denken: die komt me wel héél bekend voor: Het is dus een Neolec muis.
• Dit is dezelfde muis, als die Schlecker een tijdje geleden in de aanbieding had (Typhoon nog wat)
• die typhoon had de Lidl vorige week
• 'tis gewoon de Trust Ami 250s ookwel de Neolec en heel misschien de Dexxa.
(dat laatste klopt zo te zien ook. Ik dacht dat de Dexxa een Logitech binnenwerk zou hebben maar de frequentie van de Dexxa is ook wisselbaar, dus Neolec.)
Resolutie is 400 dpi, dus misschien minder geschikt om te gemen. Maar daar moet je dan maar een Boomreptiel voor regelen.
Test in CHIP: Niet erg ergonomisch (te hoog), zendfrequentie is veranderbaar als de buurman er ook een heeft (kan niet bij Logitech), de resolutie is idd de helft van die van de Logitech.
Misschien een leuke uitdaging: Vind nog een merk waaronder deze muis verkocht wordt, dat nog niet genoemd is.
Meer info op: http://www.chic.com.tw/mice/mbot/wir&opt/bot.htm
AAAtjes NiMH gaan tot max 700mAh, en deze zitten al in dit muisie.Op woensdag 10 oktober 2001 00:26 schreef Klaaz het volgende:
Type HHR-55AAA - 550mAh - 1.2V... ??
Nikkel Metaal Hydride batterijen zijn er ook in 1500/1800 (en zelfs meer) mAh tegenwoordig.
Je hebt het zeker over AA's.
Ik las al eens 3 meter ofzo, en een bekende van me die zegt ook op 3 meter doet ie t nog perfect.
Bij mij niet dus...
Als ik al een meter er vanaf ben begint ie te haperen, op beide kanalen. Niet dat ik op t moment meer afstand nodig heb dan 30cm, maar toch. T kan wel makkelijk zijn als ie wat verder komt (tweakers onder mekaar
Ik heb gewoon de normale batterijen erin, de ontvanger staat 10cm naast mijn hyundai 17" monitorreke, en recht onder de tafel staan mn pjoeter en (afgeschermde) actieve sub, maar ik heb niet echt t idee dat t daar aan ligt.
Mensen hebben we nog suggesties? Kga er niet aan slopen en tweaken nog (oke geen echte twiekert) want 2 jaar garantie voor 80 piek is nooit weg, al is het kutgarantie vd ALDI.
Ach, zie ook maar.
Verwijderd
___________________________*
[topic=155706]
Over de prijs... die is gewoon goed..
Over de resolutie.... 400 DPI ietwat te weinig.. maar werkt wel.. (die Logitech optische muis MET draadje is beter; de logitech optical zonder draadje is net zo goed).
En ja je kunt je muis wat tweaken om het wat beter te krijgen (versnelling en zo...). Je kunt sample rate opschroeven ont WIn2k naar 100 Hz ipv standaard 40... gewoon tweaken dus...
Met andere woorden KOPEN! btw ik heb er meer voor betaald..(129, omdat ik een van de eerste heb van Neolec zelf..
Verwijderd
Ik heb mijn lifetecje op zeker een meter of 5 geprobeerd, en hij deed het nog steeds perfect (zoals ik al eerder schreef).Op woensdag 17 oktober 2001 21:24 schreef Esger het volgende:
Ben ik weer mensen, hoe ver komen jullie met je ALDI aankoop? (afstand ontvanger/muis)
Ik las al eens 3 meter ofzo, en een bekende van me die zegt ook op 3 meter doet ie t nog perfect.
Bij mij niet dus...
Verwijderd
beter !Op donderdag 18 oktober 2001 09:39 schreef tinusz het volgende:
Als je die ALDI muis eens open schroeft, dan zie je dus... allerlei logitec componenten zitten. Je kan ook gewoon de logitec drivers gebruiken om de muis te installeren. Werkt zelfs nog beter dan de bijgeleverde software.
die moet ik dus ook hebben
Hebbie draadloze stuff in de buurt?
GSM's?
haha draadloze stuff lees ik
Je hoef het ontvangstation echt niet recht voor je muis te hebben, zet 'm maar lekker ergens in een hoekje.
Ik heb zo zeker een bereik van + 4 meter (verder hoeft toch echt niet, of ik moet er een verrekijker bij gaan kopen (welke is een goede?)
Waar kan dat aan liggen en wat doe ik eraan??
D'r staat geen GSM, speaker of iets dergelijks in de buurt...
Iemand??Op zaterdag 20 oktober 2001 13:53 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik heb de Trust versie van deze muis maar mijn bereik is maar een meter
Waar kan dat aan liggen en wat doe ik eraan??
D'r staat geen GSM, speaker of iets dergelijks in de buurt...
Heb je beide frequenties al geprobeerd?
Verschillende locaties op het bureau ook?
Grtn!
Verwijderd
die kerel heeft na 3 jaar al 6 andere muizen gehad...Dr_oetker schreef op 03 juni 2004 @ 11:19:
Dan moet je em op een zwarte ondergrond leggen, dan is het getril afgelopen
Grtn!
Dit topic is gesloten.
![]()