Toon posts:

Creative 12/40 icm DX3 of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het..er is meer gepost..maar ik sta voor de keuze aangezien ik een nieuwe computer ga kopen.

deze aanbieding kreeg ik nl:
Creative+DX3+afstandsbediening+2 dvd titels voor 275 piek

Zal ik dit doen? Mijn nieuwe systeem wordt een AMD1400,512ddr of sdram, Abit kt7a-raid of kg7-raid en een Geforce3 (asus,leadtek of powercolor)

Is het nodig om een decoder kaart te hebben? Ik kijk altijd DivX en dVD via de Tv-out.
Als jullie zeggen dat het niet echt nodig is, dan neem ik gewoon een pioneer of aopen ofzo (tips zijn welkom ;)

Ben benieuwd...de meningen over de creative waren (in the search) erg verdeeld, dus....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:29
t hangt er net vanaf welke eisen je zelf stelt.

Verwijderd

Topicstarter
Eisen...mmm, nou ik kopieer regelmatig een cdtje, speel erg vaak dvd's af (en divx) via de tv-out en verwacht dat het ding niet veel/geen lawaai maakt...voor de rest..mwa...kheb de pioneer slot-in gehad (105s)..was harstikke goed..

deze aanbieding zou ik ook alleen doen omdat er zoveel bijzit. Het is m.i. spotgoedkoop!

Wat denk je?

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07
voor DVD output naar een TV is de DXR3 kaart of een holly-
wood MPG kaart zekers geen foute keuze, ik zou zeggen doen.

control alt oeps deleted

Verwijderd

Topicstarter
Paar vragen/opmerkingen:

Is het zo dat ik, waneer ik divx of een mpeg ding afspeel, de tvout van de dx3 niet kan gebruiken? Kan ik dan wel de tvout van de Geforce3 gebruiken hiervoor?

Ik heb gehoord dat je een decoderkaart alleen nodig hebt wanneer je een brak systeem hebt en dus met een AMD1400 niet...is dat dus onzin?

Wat vinden jullie dna van de kwaliteit en het lawaai van de creative DVD speler?

Alvast weer bedankt (en tot nu toe bedankt ;) )

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik weet niet hoe het staat met de Tv-out van je GF3, maar ik heb wel gehoord dat de Tv-out van een MPEG kaart altijd de beste kwaliteit geeft.

Met een Athlon1400 zit je zonder MPEG kaart waarschijnlijk wel goed. Maar neemt niet weg dat je MET MPEG kaart je processor een HEEEEL stuk minder belast.
Pagina: 1