"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Een goede (erg grote) map is runtfest... ik gloof zo'n 20 meg.. maar wel zeer komisch... je bent als het ware een geminiaturiseerd mannetje in een studeerkamer
Verwijderd
Er zijn een aantal programma's om maps mee te make. De officiele is Q3Radiant. Deze gebruikt ID zelf ook. Door de een verguisd (door mij bijvoorbeeld) door de ander helemaal te gek gevonden. Te vinden bij www.q3Radiant.com
Degene die ik gebruik is Quark. Deze is te vinden onder www.planetquake.com/quark
Deze is echter nog steeds in beta stadium en nog niet helemaal gelijk aan Q3R, maar de interface is beduidend beter dan Q3R.
Er zijn ook verschillende programma's om skins en models te maken. Het maken van een skin kan bijvoorbeeld in PaintShopPro (of elk ander tekenprogramma dat het formaat van Q3 aankan .JPG/.TGA). Importeer een bestaande skin en pas deze aan. Sla hem vervolgens op onder een andere naam. Very simple.
Het maken van een model kan bijvoorbeeld met Milkshape 3d. (Website even vergeten).
Een andere mogelijkheid is 3DStudio.
Voor maps kun je kijken op www.planetquake.com . Hier staan wel verwijzingen naar de verschillende sites.
Realistische maps zijn er nog niet zo veel. Runtfest is er inderdaad 1, maar ik zou wachten tot er een aantal mods uitkomen die met realisme werken. Mods worden voornamelijk bijgehouden bij www.Quake3Mods.net
Een aantal mods zijn bijvoorbeeld 9mm, Urban Terror, Urban Warfare en Navy Seals.
Houd je van een ander soort realisme (Manga) dan komt Bid For Power daar mooi bij kijken
Degene die ik gebruik is Quark. Deze is te vinden onder www.planetquake.com/quark
Deze is echter nog steeds in beta stadium en nog niet helemaal gelijk aan Q3R, maar de interface is beduidend beter dan Q3R.
Er zijn ook verschillende programma's om skins en models te maken. Het maken van een skin kan bijvoorbeeld in PaintShopPro (of elk ander tekenprogramma dat het formaat van Q3 aankan .JPG/.TGA). Importeer een bestaande skin en pas deze aan. Sla hem vervolgens op onder een andere naam. Very simple.
Het maken van een model kan bijvoorbeeld met Milkshape 3d. (Website even vergeten).
Een andere mogelijkheid is 3DStudio.
Voor maps kun je kijken op www.planetquake.com . Hier staan wel verwijzingen naar de verschillende sites.
Realistische maps zijn er nog niet zo veel. Runtfest is er inderdaad 1, maar ik zou wachten tot er een aantal mods uitkomen die met realisme werken. Mods worden voornamelijk bijgehouden bij www.Quake3Mods.net
Een aantal mods zijn bijvoorbeeld 9mm, Urban Terror, Urban Warfare en Navy Seals.
Houd je van een ander soort realisme (Manga) dan komt Bid For Power daar mooi bij kijken
Verwijderd
De map van Dr. Dre en Eminem die je bedoeld
heet Chronic, en die is inderdaad te downen
van www.planetquake.com , net als al die andere coole maps.
heet Chronic, en die is inderdaad te downen
van www.planetquake.com , net als al die andere coole maps.
Verwijderd
Ik kan de map chronic nergens vinden, lijkt me wel grappig 
Zijn er intussen nog maps uitgekomen die een beetje realistisch zijn zoals straten 'moderne' gebouwen etc?
Zijn er intussen nog maps uitgekomen die een beetje realistisch zijn zoals straten 'moderne' gebouwen etc?
De Urban Terror mod zit er vol mee
En waar vinden we die Runtfest ?
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Effe zoeken op Fileplanet. -Action, Quake series, Quake 3 Arena, levels, deathmatch- Runtfest2 of Chronic intypen. Laterzzzzz
Dit http://www.planetquake.com/lvl/comments.asp?id=782 is ook wel een aardige...
Pagina: 1