Om sommige pagina's offline te kunnen testen heb ik een apache webserver geinstalleerd op mijn Win98 systeem. Daarnaast draai ik perl mysql en PHP (v4). Dit werkte allemaal prima.
Gisteren wilde ik echter weer 'ns iets testen. En ik krijg geen verbinding meer met MySQL
MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10050)
Het is vreemd, dat als ik switch van PHP Version 4.0.3pl1 naar PHP Version 3.0.16, het wel weer werkt.
Ik heb alles al een keer opnieuw geprobeerd, maar het werkt gewoon niet meer in PHP 4. En dit is
, aangezien mijn scripts niet allemaal geschikt zijn voor versie 3.
Ik kon alleen dit (Wat is er fout met m'n installatie?) voorval vinden, maar dit geeft nog niet een oplossing. Ik heb niet echt veel kaas gegeten van het configureren van een server, maar vind het toch vreemd, dat het (in mijn ogen) van de ene op de andere dag niet meer werkt.
Er zijn hier vast en zeker mensen, die hier een oplossing voor hebben.
Gisteren wilde ik echter weer 'ns iets testen. En ik krijg geen verbinding meer met MySQL
MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10050)
Het is vreemd, dat als ik switch van PHP Version 4.0.3pl1 naar PHP Version 3.0.16, het wel weer werkt.
Ik heb alles al een keer opnieuw geprobeerd, maar het werkt gewoon niet meer in PHP 4. En dit is
Ik kon alleen dit (Wat is er fout met m'n installatie?) voorval vinden, maar dit geeft nog niet een oplossing. Ik heb niet echt veel kaas gegeten van het configureren van een server, maar vind het toch vreemd, dat het (in mijn ogen) van de ene op de andere dag niet meer werkt.
Er zijn hier vast en zeker mensen, die hier een oplossing voor hebben.
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)