A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say. "That's dynamite, baby."
Verwijderd
Naar een andere pc toe, flop erin, batchfile aanmaken(wel ff de oude bios gebruiken, lijkt me handig) en weer terug naar je eigen pc, flop erin, booten die zooi en achteruithangend kijken hoe je bios volautomatisch opnieuw geflashed wordt. (trouwens idd. eerst die reset ff proberen)
Geprobeerd, maar de A7A werkt met een EEPROM, dus de bios blijft er toch instaan. Ik had het ook met een bootdisk geprobeerd, met daarop een AUTOEXEC.BAT, en hem dan automatisch laten flashen(met FLASH.EXE van ASUS), maar ook dan zegt-ie op een gegeven moment "Press any key to continue".heb je bios wel gereset na flash?
AAAARGH!
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say. "That's dynamite, baby."
Verwijderd
Daar zijn parameters voor (ik ken ze helaas niet uit m'n hoofd, dus je moet ff zoeken, of ff weer een topic openenen met de vraag of iemand ze toevallig weet)Die zet je er dan achter, dan vraagt ie echt nix maar flasht gewoon.