"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
bedankt ff bestellen dus ...
hoelang duurt het ongeveer ?
hoelang duurt het ongeveer ?
Ja had ook laatst mee kunnen doen aan de inkoop-actie.
Ik geloof dat (als je het heel lief vraagt) hij nog wel wat mee kan bestellen.
(Ik ben een beetje lui, en heb geen zin om de link te zoeken, dus search ff op "laser cut inkoopactie")
(Ik ben een beetje lui, en heb geen zin om de link te zoeken, dus search ff op "laser cut inkoopactie")
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Heb de topic gevonden en hem gemailed hopelijk heeft ie ze nog of gaat ie binnekort weer kopenOp maandag 08 oktober 2001 14:59 schreef Skef het volgende:
Ja had ook laatst mee kunnen doen aan de inkoop-actie.
er zou wat vertraging zijn door de omstandigheden in amerika, dus niet verwachten dat je ze morgen al op de deurmat hebt
Verwijderd
Ik wou er zelf ook 2 kopen, maar kvind ze veelste duur!
kan netzogoed ff de dremel pakken en dat figuur eruit proberen te krijgen (die simpelste dan he
).
We zullen zien dit weekend
kan netzogoed ff de dremel pakken en dat figuur eruit proberen te krijgen (die simpelste dan he
We zullen zien dit weekend
LOL ach wachten moet ik toch wle me nieuwe syskast word ook pas eind deze week geleverdOp maandag 08 oktober 2001 15:50 schreef cheshire87 het volgende:
er zou wat vertraging zijn door de omstandigheden in amerika, dus niet verwachten dat je ze morgen al op de deurmat hebt
Pagina: 1