Toon posts:

PC reset zomaar tijdens het spelen van spelletjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb een probleembje zoals de vele van jullie,
maar als ik bv een spelletje speel Max Payne for example...
het is niet elke keer of zo maar zomaar plotseling pieuw Piep zit ik in de in de POST ?? (Power On Self Test)
iemand enig idee hoe dit kan alles is geinstalleerd elke nieuwe driver 300w voeding etc... ???? iemand :?

Verwijderd

Ja, dit gebeurt bij mij nu ook regelmatig. Een paar minuten Unrealen en opeens restarten. Heb dit probleem pas sinds ik Windows XP gebruik :( Gebruik trouwens wel de laatste Detonator drivers.

Iemand een oplossing :?

Verwijderd

Topicstarter
ja psies in winxp pro :) in w2k heb ik er nog geen last van gehad...

Verwijderd

Word2002 (van OfficeXP) doet nu trouwens ook raar, continu restarten van Word na het restoren van een document |:(

Verwijderd

Topicstarter
keer een potje UT dan maar kijken of die reset ???
mail me anders maar een keertje daag ik je ff uit ¿¿¿ bij ut valt mijn pc volgens mij niet uit wel bij max payne maar het geluid onder win xp kraakt wel bij UT (sblive 5.1)

Verwijderd

Bij mij valt PC dus wel uit na UT. Ik denk dat het aan de Detonator4 drivers ligt, dus het wordt even wachten op de nieuwste ASUS video-drivers.

[off-topic]
Ik speel meestal LMS: Morbias & SpaceNoxx onder dezelfde naam als bij GoT :9~ De laatste tijd niet meer online geweest, te veel werk :'(
[/off-topic]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 11:35
ik heb het 2x gehad met CS. Opeens een blauw scherm en wat witte letters als je goed kijkt (-1sec). En dan zegt ie *Floep* en start opnieuw op...... ach gebeurd bijna nooit, ik maak er geen probleem van.

Verwijderd

aan deze zijde no probs geen detonators geen problemen

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 15:57
Win2k en WinXP hebben de standaard instelling om bij een
blauw scherm _gelijk_ te gaan rebooten...
Kijk ff in de logs of er iets te vinden ie waarom ie
rebootte...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Pagina: 1