La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
p1-133 = AT
p2-233 = ATX
Dit betekent dus dat je broer iig een andere kast aan moet schaffen, met een ATX voeding. (allen voeding kan ook, maar meteen een andere kast is wel net zo goedkoop)
Verder kun je alles wel gebruiken, mits op die p1-133 niet van alles onboard zit.
Denk er wel aan dat een P2 alles op ps/2 heeft en niet een din aansluiting voor het toetsenbord en/of een seriele aansluiting voor de muis (overigens kan je dit nog wel gebruiken) koop dus of een verloopstukkie, of een ander toetsenbord.
p2-233 = ATX
Dit betekent dus dat je broer iig een andere kast aan moet schaffen, met een ATX voeding. (allen voeding kan ook, maar meteen een andere kast is wel net zo goedkoop)
Verder kun je alles wel gebruiken, mits op die p1-133 niet van alles onboard zit.
Denk er wel aan dat een P2 alles op ps/2 heeft en niet een din aansluiting voor het toetsenbord en/of een seriele aansluiting voor de muis (overigens kan je dit nog wel gebruiken) koop dus of een verloopstukkie, of een ander toetsenbord.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ik neem aan dat die nieuwe case een 250 Watt voeding mag hebben?
Nu ik eraan denk, ik heb nog een oude muis en keyboard liggen op PS/2
Kan misschien beter m'n 233 zelf houden, en tweede PC opbouwen om er Linux op te draaien :-)
Nu ik eraan denk, ik heb nog een oude muis en keyboard liggen op PS/2
Kan misschien beter m'n 233 zelf houden, en tweede PC opbouwen om er Linux op te draaien :-)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
een p2 hoeft niet perse atx te zijn... in die tijd waren er genoeg AT slot 1 borden...Op maandag 08 oktober 2001 00:25 schreef Appie_Pils het volgende:
p1-133 = AT
p2-233 = ATX
Of zie dat je een ouwe atx kast op de kop kan tikken.
Verwijderd
sterker nog...de meeste mobo's met p2 233 zijn at-formaat met zowel at als atx-aansluiting...Op maandag 08 oktober 2001 15:18 schreef xenoke het volgende:
[..]
een p2 hoeft niet perse atx te zijn... in die tijd waren er genoeg AT slot 1 borden...
Pagina: 1