Ik geloof dat de Klipsch niet in NL verkrijgbaar is...
Check www.audioimport.nl anders ff... ik meen me te herinneren dat ze alleen de 2.1 versie van de klipsch verkopen
Check www.audioimport.nl anders ff... ik meen me te herinneren dat ze alleen de 2.1 versie van de klipsch verkopen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Inderdaaad....die site ken ik
Daarom hoopte ik ook dat iemand al wist of en wanneer hij in NL verkrijgbaar zou zijn...
hehe...ik MOET hem hebben
hehe...ik MOET hem hebben
Ander vraagje: Weet jij misschien waar de Sirocco Crossfire 3D te koop is behalve bij alternate?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Helaas..zag hem ook alleen maar bij alternate....(overigens geen slechte winkel vindik...goede ervaringen mee!)
Waarom wil je trouwens die sirocco nemen?
Waarom wil je trouwens die sirocco nemen?
Goeie review op o.a sound3d. Verder de beste speakers verkrijgbaar die er voor de PC zijn. (verder wil ik niet nog meer geld uitgeven voor losse versterker + speakers)
Ik dacht ook aan de klipsch, maar die zijn dus niet goed verkrijgbaar en ze schijnen de middentonen iets minder goed te doen dan de sirocco 3D...
Vandaar
Ik dacht ook aan de klipsch, maar die zijn dus niet goed verkrijgbaar en ze schijnen de middentonen iets minder goed te doen dan de sirocco 3D...
Vandaar
Pagina: 1