Bewegende beelden...

Pagina: 1
Acties:

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Ik wil graag weer eens wat spellen spelen, en ik zat te denken aan dingen als CounterStrike, Unreal Tournament en dergelijke.
Ik heb alleen een probleem; ik word er kotsmisselijk van!
Niet van het bloed enzo (Carmageddon is een tijdje mijn favo spel geweest), maar van het op-en-neergaande beeld.
Nu is mijn simpele vraag: Kan dat uitgezet worden?
Ik snap best dat dat gedaan wordt om het zo echt (ahum) mogelijk te maken, maar je zit stil en het beeld beweegt; dat kan ik niet echt realistisch noemen...
Voordat ik dus geld uit ga geven aan een dergelijk spel, wil ik dat graag ff weten.

Verwijderd

opzij wel goed??
zoja, ga dan lekker lame met het toetsenbord spelen. :) :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat moet kunnen ja volgens mij..als je dan loopt dan hobbel je niet meer heen en weer. Moet ik als ik thuis ben ff tjekken. Wel beweegt ie dan nog een klein beetje omdat t poppetje ademt. Is een ehh,..strategisch/rpg spel dan niet wat meer in jouw straatje ? ;)

Verwijderd

maar als je er echt niet tegen kunt moet je sowieso geen shoot'm up gaan spelen, als je goed word gaat alles veel te snel. (je springt, maakt een 540, kijkt naar boven en landt)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Jah, hehe. gewoon bewegen is prima...
Het gaat me erom dat het beeld stabiel blijft tijdens dat geloop.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:42
crouch-mode?
:) :) :)

Verwijderd

Heb ik ook. Bij 3D games krijg ik ook koppijn. Bij Counter-Strike heb ik er geen last van. Gelukkig. ;)

Je kan er volgens mij niets tegen doen. Gewoon zorgen dat je een lekere resolutie hebt. Dat is een kwestie van proberen.
Of gewoon mee gaan met het beeld. Zijden ze altijd tegen mijn dat onder het gamen dat ik mee ging. Vooral bij race games. :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Dat "meegaan" ken ik wel ja... Vroeger met de SuperNES veel Mariokarten en dergelijke; m'n handen-met-controller hadden veel ruimte nodig :)
Maar meestuiteren op de maat van dat beeld lijkt me niet zo handig, zeker niet als je een beetje wil fraggen.
Ik heb een 17" en (helaas) op dit moment een i740/8MB-videokaartje; wat die resolutie betreft hoeft dat geen probleem te zijn.
Maar goed, mocht iemand het weten; ik hou me nog steeds aanbevolen.

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Je moet het reactie vermogen van je muis lager zetten op 40hz ofzo dan beweegt het wat minder soepen maar ook minder chaotsch.....

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Demm... dat heb ik een tijdje ook gehad. Ook vooral bij het meekijken over andermans schouders... Heb toen ook nog wat info gezocht. Als ik me het goed herinner kun je er een aantal dingen tegen doen.

Die optie die jij noemt Kaj, het 'stilzetten' van het beeld, heet bopping geloof ik. In Half-Life kun je de optie idd uitzetten dacht ik. Aangezien Half-Life een Q2 engine op steroids gebruikt, is er een kans dat het ook in Q2 (en dus mogelijk in Q3) kan. Bij UT weet ik het niet. Dacht het haast niet.

Naast dit, schijnt het te helpen door met een koptelefoon op te spelen, het beeld heel helder of juist heel donker te zetten (maar dat lijkt me niet nuttig ;)), en zo waren er nog wel een paar dingen.

Believe me, dit is een big issue. Als je goed zoekt op inet, kom je wel wat tegen!

En anders... het gaat uiteindelijk vanzelf over. Ik ben het levende bewijs. :)

Verwijderd

Het went idd op een gegeven moment wel. Of je heb er geen last meer van kan ook. Gewoon een poos spelen. Misschien heb je er dan geen tot weinig last van.

Verwijderd

Dramamine .. vraag erna bij uw apotheker :P
Pagina: 1