ik probeer dhcp te enablen op mijn speed touch home (als dit niet werkt, ga ik het gewoon via debian proberen, dit is meer een interesse vraagje). Ik doe dat door naar de 'homepage' van 't modem te gaan, en dan bij dhcp te kiezen voor dhcp server, bij advanced nog de range opgeven en leasetijd enzo, dan save-all, maar als ik dan terugkeer naar het onderdeel dhcp, is "dhcp-server" weer terugveranderd in "no dhcp". Alsof save-all eigenlijk niets deed. Alle instellingen van dhcp zijn dan nog wel goed (range en leasetijd enzo), alleen is het als geheel disabled.
Ik heb software:
Active software version : GSV7AA3.235 (911083)
Passive software version : GSV7AA3.235 (911083)
Heeft iemand dit aan de praat gekregen? Ik wil/hoef niet die patch uit te voeren die ëen "pro" versie van mijn modem maakt, linux maakt bij mij een hoop goed
Ik wil alleen weten van mensen die dhcp via het modem WEL is gelukt, hoe dat nou gaat (blijkbaar dus anders dan ik denk)
Ik heb software:
Active software version : GSV7AA3.235 (911083)
Passive software version : GSV7AA3.235 (911083)
Heeft iemand dit aan de praat gekregen? Ik wil/hoef niet die patch uit te voeren die ëen "pro" versie van mijn modem maakt, linux maakt bij mij een hoop goed
Ik wil alleen weten van mensen die dhcp via het modem WEL is gelukt, hoe dat nou gaat (blijkbaar dus anders dan ik denk)
ach...in een volgend leven lach je er om!