deze cooler heb ik dus op pc discount geript..
nu is de vraag of ie waardig genoeg is om mijn AKASA SILVER MOUNTAIN moet vervangen ( geluid van fans boeien me niet puur performance...)

Geen inspiratie
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Goed inkoppertje !Op maandag 08 oktober 2001 23:17 schreef MRic3 het volgende:
OH, en als je dan koelprut gaat jatten dan moet je wel artic silver II jatten want dat werkt beter op een gejatte koeler...
deze cooler heb ik dus op pc discount geript..
Geen inspiratie
Verwijderd
39
Verwijderd
Zegt al genoeg, opzouten met je troep.Door Floris Diemel (Management Team - 6452) - maandag 08 oktober 2001 23:02
Gatverdamme, jatters, dat motten we hier niet, ga lekker ergens anders je toffe verhalen ophangen over gejat spul zeg![]()
39
Verwijderd
Eigen gebruik heOp maandag 08 oktober 2001 23:39 schreef Anarril het volgende:
klein ethisch vraagje tussen door (hoort eigenlijk in W&L, ik weet het). Is gebrande software ook niet gestolen? En hoe reageer je daar op? En ik hoef niet geflamed te worden (ik brand zelf ook af en toe), maar ik vroeg het me opeens af...
Verwijderd
Verwijderd
En dan nog zie ik ook nooit iemand lopen te pronken in een forum hier met wat ie nou allemaal weer (geript en) gebrand heeftOp maandag 08 oktober 2001 23:42 schreef stanley het volgende:
[..]
Eigen gebruik he
Eeuwige n00b
Verwijderd
Eeuwige n00b
AMEN!Op maandag 08 oktober 2001 23:48 schreef GKLQuake het volgende:
Hij die onschuldig is werpe de eerste BAN!
Verwijderd
Niks heilige boontjes... ik vindt het maar heel normaal dat je van andermans spullen afblijft, ook al denkt 80% van de Nederlandse jeugd daar misschien anders over...Op maandag 08 oktober 2001 23:48 schreef GKLQuake het volgende:
Heilige boontjes hier zeg! of zijn jullie echt allemaal engeltjes.
Ik heb nog nooit iets fysiek van een handelaar gejat nee... Software is in principe hetzelfde (ook stelen) maar daar pronkt niemand mee. Ik zal niet ontkennen of toegeven dat ik gekopiëerde software heb draaien. En dat zal niemand met gezond verstand hier doen!Op maandag 08 oktober 2001 23:48 schreef GKLQuake het volgende:
Ik doelde meer op het overtreden van de wet, dus ook zonder achterlicht fietsen ofzoOp maandag 08 oktober 2001 23:50 schreef lusch.com het volgende:
[..]
Niks heilige boontjes... ik vindt het maar heel normaal dat je van andermans spullen afblijft, ook al denkt 80% van de Nederlandse jeugd daar misschien anders over...
Verwijderd
Tuurlijk iedereen doet wel iets in zijn leven waar hij spijt van heeft.Op maandag 08 oktober 2001 23:48 schreef GKLQuake het volgende:
Heee..Op maandag 08 oktober 2001 23:52 schreef Snijkoek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets fysiek van een handelaar gejat nee... Software is in principe hetzelfde (ook stelen) maar daar pronkt niemand mee. Ik zal niet ontkennen of toegeven dat ik gekopiëerde software heb draaien. En dat zal niemand met gezond verstand hier doen!
Eeuwige n00b
Verwijderd
Aha.. dat verandert de zaak... we zijn het eens!Op maandag 08 oktober 2001 23:54 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het overtreden van de wet, dus ook zonder achterlicht fietsen ofzo
stelen is idd slecht
SorryOp maandag 08 oktober 2001 23:54 schreef fazer het volgende:
[..]
Heee..
dat wou ik zeggen..
Aha niet eens saampjes maar met meerderen. samen staan we sterk!Op maandag 08 oktober 2001 23:55 schreef lusch.com het volgende:
[..]
Aha.. dat verandert de zaak... we zijn het eens!
lolOp maandag 08 oktober 2001 23:56 schreef Snijkoek het volgende:
SorryMaar ga gerust je gang, dan vormen we een front saampjes
Verwijderd
Count ME inOp maandag 08 oktober 2001 23:59 schreef Anarril het volgende:
[..]
lol, het 'anti-coolers-jatten-op-beurzen'-front of meer iets algemeners?
Eeuwige n00b
Oh ja joh!!!
Verwijderd
Zie mijn tekst : Of vind je jatten normaal,leuk als je morgenvroeg op de fiets moet naar je werk omdat je auto is gejat !Op dinsdag 09 oktober 2001 00:03 schreef fazer het volgende:
Stel dat er meer mensen zijn die dingen jatten zeg..
zou toch te gek zijn voor woorden. Als jij die verkoper was hoe zou jij dan reageren als er gejat van je word
Of hoe zou jij reageren als jouw fiets gejat word
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()