5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Tsjek deze url: http://unreal.epicgames.com/utServers.htm
unrealtournament.exe -server
Krijg je gewoon dezelfde instellingen als je voor het laatst hebt gekozen toen je een niet dedicated server maakte.
Krijg je gewoon dezelfde instellingen als je voor het laatst hebt gekozen toen je een niet dedicated server maakte.
:top
cd \unrealtournament\system
ucc server dm-Morbias][?game=Botpack.DeathMatchPlus?mutator=BotPack.NoRedeemer ini=server.ini log=server.log multihome=jouwipadres
copy server.log servercrash.log
goto top
cd \unrealtournament\system
ucc server dm-Morbias][?game=Botpack.DeathMatchPlus?mutator=BotPack.NoRedeemer ini=server.ini log=server.log multihome=jouwipadres
copy server.log servercrash.log
goto top
Exterazzo: Ik kan niet goed engels.
benchMarc: Waar moet je dat intypen?
Gert: Same thing as benchMarc. Waar moet je dat intypen?
benchMarc: Waar moet je dat intypen?
Gert: Same thing as benchMarc. Waar moet je dat intypen?
Dat van benchMarc: moet je naar msdos prompt gaan. Hoe da moet in win2k, don't ask me!
Dat van Gert is een batch bestandje. Gewoon plakken in notepad en opslaan als naam.bat
en dan een snelkoppeling maken ofzoeits.
Dat van Gert is een batch bestandje. Gewoon plakken in notepad en opslaan als naam.bat
en dan een snelkoppeling maken ofzoeits.
Eh, gewoon Start -> Run (of Uitvoeren als je NL windows hebt) en dan dat ding intikken dus stel je HD waar ie op staat is e: dan e:\urealtournament\system\unrealtournament -server
klaar
klaar
Jah, dat gaat natuurlijk ook, ff niet aan ged8. Maar moet het dan niet tussen aanhalingstekens?
het moet draaien op win2k?
Ik zal dat allemaal eens proberen en zien wat het beste is..
Moet dat met die run tussen aanhalingstekens?
ps: Zit jij in wmd, gert? Ben jij Killjoy?
Ik zal dat allemaal eens proberen en zien wat het beste is..
Moet dat met die run tussen aanhalingstekens?
ps: Zit jij in wmd, gert? Ben jij Killjoy?
Ik vind MSdos niet in win2k.
Bestaat die wel?
Bestaat die wel?
Yup, volbloed WMD'er =)
Bdw, msdos zit in de commantprompt verstopt. Type run -> cmd (da's de NT versie, enigszins beschermd) of command (good old dos
)
Bdw, msdos zit in de commantprompt verstopt. Type run -> cmd (da's de NT versie, enigszins beschermd) of command (good old dos
Nog een probleempje
)
Als ik dat met die run doe start hem perfect op, ik log in op mijn server en de "map" cityintro is geladen. Ik krijg dus gewoon de intro weer eens te zien.
Natuurlijk heb ik mijn pass ingevoerd en nieuwe map geladen maar kan ik van het begin niet een map aanduiden?
Owjah. Normaal zet ik ook altijd instagib op vaste mutator. Dat heeft hem niet onthouden. Hoe kan ik daar voor zorgen?
Als ik dat met die run doe start hem perfect op, ik log in op mijn server en de "map" cityintro is geladen. Ik krijg dus gewoon de intro weer eens te zien.
Natuurlijk heb ik mijn pass ingevoerd en nieuwe map geladen maar kan ik van het begin niet een map aanduiden?
Owjah. Normaal zet ik ook altijd instagib op vaste mutator. Dat heeft hem niet onthouden. Hoe kan ik daar voor zorgen?
Bekijk dat batch filetje van mij eens. Daarin zie je een map staan (standaard map dus), een game type (standaard type dus) en een mutator (standaard mutator dus).
Als je dat nou gebruikt, dan heb je ook meteen een backup voor als ie crashed, en je hoeft alleen maar te klikken en het werkt.
Instagib mutator-> ?mutator=BotPack.InstagibDM
Als je dat nou gebruikt, dan heb je ook meteen een backup voor als ie crashed, en je hoeft alleen maar te klikken en het werkt.
Instagib mutator-> ?mutator=BotPack.InstagibDM
Pagina: 1