Toon posts:

Printer & Brander werken niet onder XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraaag, mn printer (HP Deskjet 660c) werkt niet onder XP, hij print allemaal rare tekens uit in word en notepad enzo... :( weet iemand hoe ik dit oplos? er zijn geen drivers voor te vinden :(

en mn brander: als ik cd in brander doe en op branden klik, blijft de comp hangen.. iemand een id? (philips CDD 3610)

grtz knuckles

Verwijderd

Printerdrives zijn er denk ik wel te vinden op www.hp.com en dan zoeken op drivers.

Je probleem met je brander weet ik zo niet. Heb je misschien je brander aangesloten op een ultra dma controller en hier je windows drivers nog niet voor geinstalleerd misschien?

Verwijderd

Topicstarter
op www.hp.com zijn dus geen drivers te vinden, hier staat: omdat in win XP alle drivers inbegrepen zijn hoef je nooit meer drivers te downen :/

Verwijderd

Voor de brander: ASPI-driver en ForceAspi installeren.

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:46

Twan V

...en er stralend uitzien

Op maandag 08 oktober 2001 09:41 schreef Knuckles het volgende:
op www.hp.com zijn dus geen drivers te vinden, hier staat: omdat in win XP alle drivers inbegrepen zijn hoef je nooit meer drivers te downen :/
Probleem ken ik, had ik eerst ook met mijn 720C in Win2k. Gemaild naar hp en ook ik kreeg de reactie dat de drivers van windows gewoon moesten werken. WindowsUpdate kan een oplossing zijn, maar ik heb zelf nog niet getest of XP zo al te updaten is. Heb het n.l. pas eergisteren geinstalleerd.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx !

Verwijderd

Topicstarter
nix doet t en niemand weet t :(

Verwijderd

ik heb dus hetzelfde probleem....en die lui van hp bijven maar roepen dat de winxp drivers goed zijn :(
Pagina: 1