Ik heb een best wel vaag probleem. NA het branden van red hat 7.1 kan ik deze niet booten op mijn server maar wel op 3 andere clients. De instellingen staan goed (win 98 leest hij wel). De cd wordt trouwens ook niet door windows herkent wat is mijn probleem?
das dus OF een slechte brander, OF slechte cd's..Op zondag 07 oktober 2001 23:00 schreef ybraat het volgende:
nee want in mn brander doet hij het ook niet en als ik hem op 2 speed brand doet hij het wel
Verder zijn de lasers van de cd-roms die hem wel lezen gewoon van wat betere kwaliteit dan degene die hem niet lezen..
Gokje: Joliet-CD? Ik weet niet of dat uitmaakt om mee te kunnen installeren (geen idee of RH daar ondersteuning voor heeft), maar dat zou een reden kunnen zijn waarom hij in windows niet goed gelezen kan worden.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Nee kheb het op 3 branders geprobeerd en allemaal da zelfde cd's,Op zondag 07 oktober 2001 23:03 schreef PlayR het volgende:
[..]
das dus OF een slechte brander, OF slechte cd's..
Verder zijn de lasers van de cd-roms die hem wel lezen gewoon van wat betere kwaliteit dan degene die hem niet lezen..
Cd-merk = TDK
Lijkt me onlogisch want in 3 andere doet hij ut welOp maandag 08 oktober 2001 15:11 schreef odysseus het volgende:
Gokje: Joliet-CD? Ik weet niet of dat uitmaakt om mee te kunnen installeren (geen idee of RH daar ondersteuning voor heeft), maar dat zou een reden kunnen zijn waarom hij in windows niet goed gelezen kan worden.
MAar wat nog het ergste is, is dat hij het wel gedaan heeft:(
En als ik nou een boot-disk maak? Ik denk wel dat het werkt alleen hoe maak ik zoon bootdisk? op Bootdisk heben ze alleen bootdisk's voor red hat 6.2
de boot image staat op de cd zelf....
met rawrite die image op disk zetten en klaar....
heet boot.img (oid) meen ik
met rawrite die image op disk zetten en klaar....
heet boot.img (oid) meen ik
waarschijnlijk hebbie modules.img ook nodig verder geef je al aan dat op twee speed branden wel een leesbare CD geeft wat betekend slechte kallibratie van de schrijver enof rotte cd's gewoon de tweespeed versie booten lijk mij dan ook het handigst 
Ik snap dan ook verder niet waarom je perse van die rotte CD wil installeren... kan je alleen maar aan problemen helpen.
Ik snap dan ook verder niet waarom je perse van die rotte CD wil installeren... kan je alleen maar aan problemen helpen.
Powered bij meergranenbrood.
rotte cd? ik heb hem een stuk of 10 keer gebrand en ook op andere branders. En nu vond ik laatst een oude red hat cd en die boote hij wel. Ik denk dat ik dat moederboard eens een schop moet verkopen. tering biostar/bioshit* (*doorhalen wat niet van toepassing is)
Heb ik hier ook.. (IBM Pc..
)
Ligt volgens mij gewoon aan het BIOS dat het niet goed ondersteund.
Ligt volgens mij gewoon aan het BIOS dat het niet goed ondersteund.
Eeuwige n00b
Pagina: 1