God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Heb volgens mij een S530 en gebruik gewoon die savage drivers... geen problemen hier. Hoezo ziet het er niet uit zoals het hoort? (moet wel zeggen dat ie hier voor mun tweede monitor is dus erg kritisch ben ik niet)
Sigma heeft net nieuwe W2K/XP drivers gelekt die beter schijnen te zijn dan de Win9x drivers. Staat nog wel op de frontpage van mijn site.
eventjes schoppen
ik ken dus een Diamond Stealth III S540 Xtreme krijgen maar ik draai XP maar is ie nou goed te instaleren onder XP....Dus lopen spellen lekker enzo????? dank u
ik ken dus een Diamond Stealth III S540 Xtreme krijgen maar ik draai XP maar is ie nou goed te instaleren onder XP....Dus lopen spellen lekker enzo????? dank u
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Lopen niet echt lekker, probeer eens de 8.40.03 drivers van sigma, staan wel ergens op mn site gepost.
Drivers van S3 voor de Savage 4 worden als het goed is momenteel door het MS Quality Lab getest en gecertificeerd. Misschien kan je op ftp.diamondmm.com beta drivers vinden. In ieder geval binnenkort op s3graphics.com gecertificeerde XP drivers. Als het goed is.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Waar heb je die wijsheid vandaan? uit de MS HCL? Die 8.20.38 hebben we, maar die is niet degene die in de MS HCL staat (heel ander versienummer ervoor en geen logo)
Voor Win2k/XP zien we nooit meer driver updates van S3 voor deze kaart. Volgens mij was 8.40.03 ook bedoeld voor dat logo.
Voor Win2k/XP zien we nooit meer driver updates van S3 voor deze kaart. Volgens mij was 8.40.03 ook bedoeld voor dat logo.
Pagina: 1