Diamond Stealth III S540 Xtreme in Win XP??

Pagina: 1
Acties:

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
ff een vraagje,

Is er iemand die de Diamond Stealth III S540 Xtreme, goed werkend in XP heeft gekregen? Ik heb de drivers van Win2000 al geprobeerd, maar daarmee loopt ie na een paar minuten vast in XP, Win XP heeft automatisch de S3 Savage 4 drivers geselecteerd, maar daarmee ziet niet alles eruit zoals het hoort.

Iemand die dit weet?

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Heb volgens mij een S530 en gebruik gewoon die savage drivers... geen problemen hier. Hoezo ziet het er niet uit zoals het hoort? (moet wel zeggen dat ie hier voor mun tweede monitor is dus erg kritisch ben ik niet)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:19
Sigma heeft net nieuwe W2K/XP drivers gelekt die beter schijnen te zijn dan de Win9x drivers. Staat nog wel op de frontpage van mijn site.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eventjes schoppen

ik ken dus een Diamond Stealth III S540 Xtreme krijgen maar ik draai XP maar is ie nou goed te instaleren onder XP....Dus lopen spellen lekker enzo????? dank u

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• _JGC_
Lopen niet echt lekker, probeer eens de 8.40.03 drivers van sigma, staan wel ergens op mn site gepost.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Drivers van S3 voor de Savage 4 worden als het goed is momenteel door het MS Quality Lab getest en gecertificeerd. Misschien kan je op ftp.diamondmm.com beta drivers vinden. In ieder geval binnenkort op s3graphics.com gecertificeerde XP drivers. Als het goed is.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• _JGC_
Waar heb je die wijsheid vandaan? uit de MS HCL? Die 8.20.38 hebben we, maar die is niet degene die in de MS HCL staat (heel ander versienummer ervoor en geen logo)

Voor Win2k/XP zien we nooit meer driver updates van S3 voor deze kaart. Volgens mij was 8.40.03 ook bedoeld voor dat logo.
Pagina: 1