Toon posts:

Automatisch afsluiten internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan iemand mij even helpen;

Ik werk sinds kort in een winkel waar (onder andere) GSM's verkocht worden, als er een abonnement afgesloten moet worden, gaat dat via een (trage) internet verbinding, het gebeurt erg vaak dat degene die dit gedaan heeft samen met de klant richting toonbank loopt en vergeet de verbinding te sluiten, waardoor de telefoonlijn dan erg lang open blijft staan.

We hebben daar 12move, is er niet een programma'tje die de verbinding sluit na een bepaalde tijd van non-actief?

Verwijderd

Windows doet dit zelf na 15 minuten geen activiteit; maar als dat al is uitgeschakeld dan weet ik niet hoe je die weer aan moet zetten

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 09:33
Op zondag 07 oktober 2001 22:50 schreef Quadrizz het volgende:
Misschien kan iemand mij even helpen;

Ik werk sinds kort in een winkel waar (onder andere) GSM's verkocht worden, als er een abonnement afgesloten moet worden, gaat dat via een (trage) internet verbinding, het gebeurt erg vaak dat degene die dit gedaan heeft samen met de klant richting toonbank loopt en vergeet de verbinding te sluiten, waardoor de telefoonlijn dan erg lang open blijft staan.

We hebben daar 12move, is er niet een programma'tje die de verbinding sluit na een bepaalde tijd van non-actief?
extra
i-net opties
verbindingen
instellingen
geavanceerd
voila
no tnx

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 19:10
goed gedaan..../ \
|
|

<blockquote><font size="1" color="#FF0000">modbreak:</font><hr color="#FF0000" size="1"><font size="1">Ik heb even de laatste paar posts van je bekeken, en je gilt constant alleen dit soort overbodige toevoegingen.
Bij deze het vriendelijke doch zeer dringende verzoek daar onmiddellijk mee op te houden.<font><hr color="#FF0000" size="1"></blockquote>