Wil je DDR of SDR geheugen.
Wil je OC'en of niet OC'en
Wil je raid of geen Raid.
Hoeveel mag het kosten
Misschien een paar vragen waar je eerst antwoord op kunt geven.
Wil je OC'en of niet OC'en
Wil je raid of geen Raid.
Hoeveel mag het kosten
Misschien een paar vragen waar je eerst antwoord op kunt geven.
Geen inspiratie
oc heb ik me eigen nog niet zo in verdiept wel met modding ben ik al bezig geen raid en het liefst ddr
IK ga voor een a7v266.. misschien ook een leuk ding voor jou
Zou ik niet doen uit tests is gebleken oa op hardwareinfo.net dat dat moederbord juist zeer onstabiel is.
Ik zou een MSI nemen KT266a wel te verstaan als deze al op de markt is.
- Snel en Stabiel
- Snel en Stabiel
Als je niet wil oc-en en ook geen RAID wil, kun je gewoon een ECS K7S5A bordje nemen. Stabiel, snel en goedkoop. Alleen de OC-mogelijkheden zijn slecht, behalve dat is het een perfect bordje!
|Specs|
Ik zou mijn mobo willen aanraden. Als ik aandelen van ECS had zouden die flink stijgen
Kost 200 gld. Kan DDR en SDR op. Geen RAID onboard. Stabiel. Toch mee over te klokken als je wil 
Kunnen weinig borden tegenop zolang je niet wilt overklokken
Kunnen weinig borden tegenop zolang je niet wilt overklokken
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Dus een nog niet in de winkel liggend bordje is ongezien en ongetest sneller en stabieler?Op zondag 07 oktober 2001 22:56 schreef et36s het volgende:
Zou ik niet doen uit tests is gebleken oa op hardwareinfo.net dat dat moederbord juist zeer onstabiel is.
- Snel en Stabiel
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Verwijderd
Het feit dat het bordje niet in de winkel ligt betekend niet dat het niet getest is.Op zondag 07 oktober 2001 23:03 schreef DeBolle het volgende:
[..]
Dus een nog niet in de winkel liggend bordje is ongezien en ongetest sneller en stabieler?
de asus a7v266 daarvan meot je eerst de bios updaten anders krijg je best snel dat de temp te hoog op loopt. heb het al bij meerdere computers gehad
standaard gebruik ik de chaintech 7aja2
is wel een lekker bordje alleen geen DDR
standaard gebruik ik de chaintech 7aja2
is wel een lekker bordje alleen geen DDR
Review's zijn wel het laatste waar ik naar kijk.. en ik koop sowieso geen msiOp zondag 07 oktober 2001 22:56 schreef et36s het volgende:
- Snel en Stabiel
Verwijderd
ABIT KG7 zonder raid (maar met DDR), kost rond de 400 gulden (misschien al minder nu). Dit moederbord heeft softmenu 3 of iets dergelijks, waarmee je ALLES maar dan ook echt fokking alles via je bios in kan stellen.
northbridge : AMD 760
southbridge : VIA 266B
maar ik zou WEL ff wat reviews checken hoor (al is het alleen maar de conclusie
)
northbridge : AMD 760
southbridge : VIA 266B
maar ik zou WEL ff wat reviews checken hoor (al is het alleen maar de conclusie
Verwijderd
ik heb zelf de a7m266 met ddr van asus dees is vrij prijzig...
Maar het is een geweldig bord nog nooit problemen mee gehad.
Ondersteunt ook DDR. Je moet er alleen niet mee gaan overklokkken omdat je alleen de fsb kan instellen en dan kom je toch niet zo hoog
Maar het is een geweldig bord nog nooit problemen mee gehad.
Ondersteunt ook DDR. Je moet er alleen niet mee gaan overklokkken omdat je alleen de fsb kan instellen en dan kom je toch niet zo hoog
een MSI VIA KT133 of 266 leuk voor DDR
Ook Asus is phat
lekker weel tweak opts
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Pagina: 1