Counter-Strike in Real Life

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:50

Flexx

This side up

Topicstarter
Stel je voor dat wij (de gemiddelde gamer) In een oorlog terecht komen zou het dan net zo makkelijk gaan (het killen van de tegenparty) Of toch moeilijker, door je geweten die zegt dat iemand doden slecht is. Of doordat je bang bent om dood te gaan. In CS Ben je na het potje toch weer levend. En als je ziet hoe goed sommige gamers zijn in CS of Q3 of UT, dan moet je er niet aan denken dat die in real life ook zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er voorlopig og maar van uit dat de meeste mensen het verschil weten tussen een spelletje en real life ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geloof me ik ben op internet redelijk goed maar zodra ik een speletje laser-quest ga doen suck ik big time (ik was 3 maar dat tegen een heleboel klasgenoten die nooit speletjes zoals CS doen spelen). Wil je echt trainen voor een toekomstige oorlog ga dan laser-questen maar door CS leer je wel goed wapen benaming :)

PS: Als er ooit oorlog uitbreekt wil ik een Artic Warfare okee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
Geef mij maar een:
  • Primary: XM1014 (M4 Super 90)
  • secondary: Sauer P-228 (wapen 1/4 bij Terrors)
Real life kan je wel meer. Je kan over muurjes heen duiken, koprollen maaken. En van dichtbij kan je een gast neerslaan/schoppen i.p.v schieten. Je kan veel meer dingen zeggen. Je kan als een muurje te hoog is gewoon de bovenste rand beet pakken en jezelf omhoog trekken, je kan net doen of je dood bent, net als in Unreal/UT. Noeg iemand wat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20
Ja en in reallife loop je ook niet zo hard als je in je been geschoten wordt.

En ik denk dat iedereen die in een gevechtsituatie angst heeft. (behalve mensen met een hersenbeschadeging) Waarschijnlijk zullen wij als gamers bij bosjes neervallen in een echt oorlog. GET REAL WAR IS NOT A GAME!!!

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
idd... snake-eye heeft een punt daar... In laserquest ben ik wel goed... Q3 ook... maar dat zegt niet dat ik met een AK-74 overhoop kan knallen ofzo... Ik bedoel, als er 3 man tegenover je staan die er op getrained zijn, dan schiet ik ze niet zo 1-2-3 neer hoor... Die gasten weten echt wel wat ze doen...

Ik denk alleen wel dat er in de toekomst "robotjes" gan komen die bestuurd worden door van die ziekelijk goeie gamers... Ik bedoel, die schieten vrijwel alles raak, dus het kan best dat dat soort mensen ingehuurd gaan worden door het leger ofzow...

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awp rulezzzzzzzz
lekker krachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enne ik ben 13, counter-strike kan ik wel maar in het echt breek ik denk ik gelijk mijn pols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:06

Vos

AFCA

hehe, hou een AWP in het echt maar eens vast en probeer er iemand meer te raken, zal wel tegen vallen denk ik...helemaal als je 13 bent zoals bink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je na 1 ronde inmekaar zakt van moeheid :) Al dat geren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Die wapens zijn zwaar!
En je moet rekening houden met de afstand, vooral met sniperrifles. Ook enorme terugslag, je wordt moe, door het rennen, je moet je lichaam bewegen ipv. alleen je muis.
FF staat altijd aan!
Effe uit het raam springen is er ook niet meer bij. Head shot is altijd dood, ook al heb je een helm. Kevlar werkt ook niet tegenrifles. Strafe shooten kan je ook wel vergeten.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
Wat dacht je dan van een bom op een NUKE plaatsen, dan moet je pas echt goed gek zijn. Nu blaas je alleen die paar kisten weg maar in het echt blaas je een gat in de aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 10:59
In Real Life heb je wel angst maar ik denk wel dat de hoeveelheid adrenaline die in je lichaam stroomt je tot veel betere prestaties leidt.

Wel spijtig dat je In Real Life geen "Respawn" hebt. ;)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 12:35
'Real life' schieten valt zwaar tegen. 25m met een pistool is al erg moeilijk, dus vergeet die gangsta style double enforcer methode maar :P.

Oorlogvoeren is ook nog eens duur... een beetje patroon kost al snel een 50 a 75 cent. Denk daar eens over na voor je je MP5 in Barney leegpompt ;)

Wat echt lachen is, zijn de schietwedstrijden in Bisley... daar schieten ze, op 1000m, groepen van een cm of 5, met gewone 7.62 NATO patronen, en zonder versterkt vizier...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:45
Ja, ook wel is gezien, gewoon een stel gekke amerikanen met een oorlogstuig waar je een oorlog mee wint en maar knallen ( miniguns die kogels slurpen als bier en m16 granaten, whoolaa ), lijkt me best is top om te doen >:) , maar voorlopig toch maar de H&K MP5 Navy virtueel uit de wapenkast trekken...

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1