• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 15:47
Hoi,

Ik wou een programma verwijderen van 1301kb op mijn Palm Vx.

Toen er na 2 minuten nog steeds geen beweging zat in het zaakje heb ik hem gereset.

Nu flikkerd het scherm met het palm logo continue, en kan ik niets anders doen!?
wie helpt mij?!!?!?

American Express vraagbaak

• Stinger_Ventura
Als ik op het pijltje naar beneden druk. Dan blijft het logo vast staan in het beeld. in de linker boven hoek knippert dan een heel klein vierkantje van een paar milimeter.

Het lukt me niet om het ding aan de praat te krijgen!
Wie heeft het verlossende antwoord.

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik weet niet precies hoe je hem in normale mode kunt krijgen maar ik weet wel dat je nu in de stand zit dat je hem kunt flashen.

Ik weet niet of het erbij staat maar hier staat wel enige info over het flashen misschien ook over het annuleren daaarvan.
http://www.sfinx.demon.nl/Software/

Bennie gek, ben een koe!

• Stinger_Ventura
ik weet niet of ik kan flahsen zo?!
flash ik dan niet alles weg, want er staat verder ook geen uitleg bij.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heb je al:
- Opnieuw een normale reset gedaan
- Een Hard reset gedaan (waarbij alles geveegd word)

en als dat beide niet werkt,
- De Palm in debug mode zetten (knipperende blokje) en keihard een nieuwe ROM overheen zetten.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Hard reset zal wel werken.

• Stinger_Ventura
wat is het verschil tussen een hard reset en een soft reset?

Hij vraag wel als ik op het groene knopje druk of ik alles wil wissen.
Maar dat is geen optie voor mij, want ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd en juist nu begeeft mijn palm het ( zonder backup op de pc dus )

Debug mode?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik heb dit ook een keer gehad, bij het opstarten flikkert de boel heel erg en er gebeurt verder niets.

Er is maar 1 oplossing: harde reset.

Suc6 er mee.

Verwijderd

Slechte timing voor je helaas. Gewoon een harde reset.

Voortaan wel even je Palm Desktop directory backuppen dus, om dit soort dingen te voorkomen

• Acolyte57

Acolyte57

Op maandag 08 oktober 2001 15:38 schreef Stinger_Ventura het volgende:
wat is het verschil tussen een hard reset en een soft reset?
Softe reset: Met pinnetje in het gaatje duwen, dan word ie 'normaal' gereset. Alles blijft behouden.
Harde reset: Terwijl je het pinnetje erin duwt de aanknop ingeduwd houden (geloof ik. Uit m'n hoofd weet ik dat nooit zo zeker), en dan word alles gedelete. 'Formatteren', zeg maar.
Hij vraag wel als ik op het groene knopje druk of ik alles wil wissen.
Maar dat is geen optie voor mij, want ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd en juist nu begeeft mijn palm het ( zonder backup op de pc dus )
Das niet zo handig idd. Tjah, sorry, ik kan je niet verder helpen. De enige manier waarop ik de boel fixbaar zou kunnen inzien is door een harde reset uit te voeren, en dan ben je alles kwijt.
Debug mode?
Die stand waar je in zat met het knipperende blokje in de hoek. Dan kun je met een flashprogramma altijd nog flashen, dat is voor als je de boel verneukt tijdens het flashen van de ROM. Maar is in dit geval denk ik niet nodig.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Stinger_Ventura
Nou,

Hij is overleden, althans mijn gegevens.

Ik had hem een tijdje niet aan de lader liggen en nu is alles kwijt ( accu was dus leeg ).

Het zijt zo. Niets aan te doen.

• Acolyte57

Acolyte57

Tjah, leer ervan: Probeer gewoon dagelijks je Palm op te laden (zet hem in de cradle als je naar bed gaat). Het is beter voor lithion accus als ze zo weinig mogelijk afgeladen worden, dus....

• Stinger_Ventura
inderdaad!
ik ben altijd de gene die zegt tegen iedereen van "maak backups"
Maar zelf dus te lui om het te doen.
Harde les.
1.5 jaar aan adressen/afspraken/verjaardagen/rekening nummers etc etc etc kwijt.

Pagina: 1