ja dat viel mij ook opOp zondag 07 oktober 2001 22:19 schreef RSP het volgende:
die gozer op pic1 staat gewoon te lachen
die happy
[no offence mode]
die kapers moesten toch ook lachen van Osama, zodat ze na hun dood goed terecht zouden komen
[/no offence mode]
Verwijderd
mja, zoals je ziet is de afstand tot de speler ongeveer gelijk, dus is de kans groot dat ze tegelijkertijd gingen schieten... misschien leuk om te reportenOp zondag 07 oktober 2001 22:26 schreef lupusv het volgende:
Hmmm...
Ik moet eerst SOF nog effe spelen, pas gebrand.
Maar eh.. die 3 commando's lijken wel erg op mekaar
't is echter meer een AI schoonheidsfoutje
(btw ik zie kruisjes bij de plaatjes bovenin maar ze bestaan wel
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
nee is slome serverOp zondag 07 oktober 2001 22:59 schreef Moon het volgende:
Hmz...het filmpje kan zeker maar een aantal hits verwerken..
duurt ff
ik moest ook ff wachten
Ziet er wel erg stoer uit hoe die ventjes neerploffen en die choppers
| I've got permission to color outside the lines |
vinnik ook... zou errug stoer zijn...Ik had destijds bij SOF1 iets gelezen over een engine die verschillende soorten hoofden, attributen, pakkies e.d. zou pakken om mannetjes te maken. Dat je bijna nooit een zelfde tegenstander krijgt. Maar dat zat er toen uiteindelijk niet in. Komt dat misschien in 2? Want het is wel leuker om steeds andere gezichten op te blazen, anders wordt het zo eentonig
Chriet Titulaer is de man
nou schiet ze luitjes
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Wat zullen de systeemeisen worden?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
kan dat in 2 ook weer
Verwijderd
Moet het niet zijn char-MES?Op maandag 08 oktober 2001 14:29 schreef jdvanwijk het volgende:
Hmm, best wel lelijk eigenlijk na Max Payne... maar ja, iemand stukje bij beetje ombrengen heeft natuurlijk ook wel z'n charmes
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Max Payne mooier? Moeilijk te vergelijken, zo lang heb ik Max Payne nog niet gespeeld... Maar ik vind dat Max Payne een beetje eentonig wordt, met het heen en weer springen in slow-mo. Ik hoop wel dat je in SOF2 weer, gewoon alsof je James Bond bent, alles kan neermaaien, want je kan alles van SOF zeggen, maar hij fragt wel lekker.Op maandag 08 oktober 2001 14:29 schreef jdvanwijk het volgende:
Hmm, best wel lelijk eigenlijk na Max Payne... maar ja, iemand stukje bij beetje ombrengen heeft natuurlijk ook wel z'n charmes
Verwijderd
Maar als de gameplay tof is vindt ik het wel goed
november komt ie uit als het goed is
Ok, de screenies zijn misschien wat oud, maar goed..
Dit topic is gesloten.
![]()