Ik heb in de documentatie gekeken maar werd daar niet wijzer van, een search op GOT was ook niet echt verhelderend.
Kan iemand me ff uitleggen?
thanks
Kan iemand me ff uitleggen?
thanks
A wise man's life is based around fuck you
[topic=152278/1/25]Op zondag 07 oktober 2001 22:30 schreef Enver het volgende:
zwelgje, ik dacht eerst dus dat het ook mogelijk was via phpmyadmin, niet dus.
kan je me een site of boek aanraden dat zowel over php gaat als mysql db?
AND YES I'M A NEWBIE(to whom it may concern)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
wat is er nou ventje?Op zondag 07 oktober 2001 22:34 schreef Tranceptor het volgende:
hoop dat je hier wat aan hebt enver
en voor de anderen hierzo, probeer een keer een antwoord te geven dan dom te reageren..en dat er een FAQ bestaat weten we ondertussen ook wel!!!
ga pac-man spelen als niks te melden hebt man...
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
select database file -> browse -> startOp zondag 19 mei 2002 16:09 schreef stefijn het volgende:
Beetje oud topic, maar hij was nog niet af.
Les 1 was het maken van een dump, dat lukte me al
maar hoe zet je zo'n dump terug met phpmyadmin?
Les 2: ...
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
ja heb ik een tool voor gemaakt! ik zoek em ff op...Op zondag 19 mei 2002 17:00 schreef LoW.R1D3R het volgende:
bestaat er ook iets dat bijvooorbeeld om de week een back up maakt van de database zodat je dat zelf niet elke keer hoeft te doen... lijkt me wel handig
Nja, zoiets verwachtte ik, maar ik kan dat niet vinden. Ik heb phpmyadmin 2.2.5-rc1, misschien ligt het daaraan?Op zondag 19 mei 2002 16:18 schreef CK het volgende:
[..]
select database file -> browse -> start
1
| <?$dag = date("D");$dagnummer = date("w");$vandaag = date("m.d.y"); $file = "/home/kkc/HTML/dbbu/$dag.sql";exec("mysqldump --user=$user1 --password=$pass1 kkc > $file");$origineel = fopen($file, "r");$backup = fread($origineel, filesize($file));fclose($origineel); //----Dit is voor als je het elke week wilt mailen//if ($dagnummer=="0")//{// $onderwerp="Backup oudlln database van $vandaag";// $van="$vanwie";// $vanmail="$van";// $mail="$mailto";// mail("$mail", "$onderwerp", "$backup", "From: $van <$vanmail>");//} //----Dit is om het elke week naar een ftp te sturenif ($dagnummer=="0") { $ftpcmd = " open ftp.xs4all.nl user $user2 $pass2 cd oudllnbu put /home/kkc/HTML/dbbu/Sun.sql ./backup_$vandaag.sql quit "; $fp = fopen("/home/kkc/HTML/dbbu/ftpcmd","w"); fwrite($fp, $ftpcmd); fclose($fp); exec("ftp -n < /home/kkc/HTML/dbbu/ftpcmd"); }?> |
Ehh, vraag het aan iemand andersOp zondag 19 mei 2002 20:56 schreef stefijn het volgende:
Niks nodig behalve dit stukje php?
En hoe moet ik dit activeren, hoe werkt dit. Ben n00b op php gebied
De setup werkt nu al niet meer. En datum terugzetten helpt ook niet.Op zondag 19 mei 2002 17:52 schreef CK het volgende:
aangezien ik een niet geregistreerde versie heb van installanywhere krijg je een melding hiervan, ook expired de setup na 30 dagen.. als iemand wel een geregistreerde versie heeft van installanywhere 4.5.3 ee wil ik m`n project wel sturen zodat hij een setup kan bouwen die niet expired
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| # phpMyAdmin MySQL-Dump # version 2.2.5-rc1 # http://phpwizard.net/phpMyAdmin/ # http://phpmyadmin.sourceforge.net/ (download page) # # Host: localhost # Generatie Tijd: May 19, 2002 at 04:14 PM # Server versie: 3.23.46 # PHP Versie: 4.1.0 # Database : `clantfj_db` # -------------------------------------------------------- # # Tabel structuur voor tabel `php4u_bookmarks` # CREATE TABLE php4u_bookmarks ( id int(10) unsigned NOT NULL auto_increment, dbase varchar(128) NOT NULL default '', user varchar(128) NOT NULL default '', label varchar(128) NOT NULL default '', query text NOT NULL, PRIMARY KEY (id) ) TYPE=MyISAM; # # Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `php4u_bookmarks` # INSERT INTO php4u_bookmarks VALUES (3, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0); # -------------------------------------------------------- en dan voor elke tabel een CREATE en INSERT stukje |
Als je je database kiest met phpMyAdmin staat er onderin een upload textfield en hier kun je zo'n file met query's gewoon uploaden.Op dinsdag 21 mei 2002 22:32 schreef stefijn het volgende:
Ik zie wel dat deze file alle tabellen aanmaakt en dan alle records invoert, maar dat stukje wat jij zegt kan ik niet vinden hoor
[knip]
en dan voor elke tabel een CREATE en INSERT stukje[/code]