Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
welke 1 gh haalt dan 1,6. Alleen DuronDude heeft er een. Voor de rest ken ik niemand met zo'n superding.
Het lijkt me dat je gewoon niet zoveel geluk hebt.Misschien dat je een beetje verder komt met die koeler, maar ik denk niet veel. Je kunt ook nog een volt. mod doen. Misschien dat je dan nog iets verder komt. Maar ik denk dat je al met al niet veel over de 1,6 zult komen daarmee.
Het lijkt me dat je gewoon niet zoveel geluk hebt.Misschien dat je een beetje verder komt met die koeler, maar ik denk niet veel. Je kunt ook nog een volt. mod doen. Misschien dat je dan nog iets verder komt. Maar ik denk dat je al met al niet veel over de 1,6 zult komen daarmee.
Geen inspiratie
Verwijderd
Zoals altijd.. een zogenaamd goed overklokbare core is geen garantie voor geweldige overklok praktijken. Alleen een voltage-mod of betere koeling is voor jou nog een oplossing 
ps. als je de FAQ voor OC-en had gelezen had je dit antwoordt ook gevonden (dat de core geen overklokgarantie is
)
ps. als je de FAQ voor OC-en had gelezen had je dit antwoordt ook gevonden (dat de core geen overklokgarantie is
Op zondag 07 oktober 2001 22:44 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ps. als je de FAQ voor OC-en had gelezen had je dit antwoordt ook gevonden (dat de core geen overklokgarantie is)
wist ik dusik weet dat niet alle procs hetzelfde zijn
maar toch, wil hoger.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
AYHJAR's (Y) zijn meestal minder goede overklokkers dan de AYHJA Y's.... maar je moet er altijd geluk in hebben, wat ik al lang niet meer heb gehad met een CPU ... ik hoor jullie al zeggen, je draait toch 1700+ , ja ok maar met 2.3V en waterkoeling krijg je alles hoog hoor ... er zijn mensen die zo'n mazzel hebben dat ze dit halen met luchtkoeling en 1.85V
Verwijderd
Tsja, ik heb een AYHJA-Y 1.4G, en dat scheen ook een goede overklokker te zijn. Nou, op default voltage met luchtkoeling is dat ding op 1.4 al niet echt stabiel te krijgen. Met H2O+pelt en 1.85V kom ik tot de 1630MHz. Niet om over naar huis te schrijven, vooral niet omdat mijn oude 900MHz AFFA core op 1551 wilde onder dezelfde omstandigheden. En die core deed met puur h2o zonder pelt nog amper 1200.
Pagina: 1