Toon posts:

CPU zei KRAK! Garantie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oeps! Net Athlon 1ghz cpu op 10 * 100 gezet na unlocken en d8 dat ik om te testen wel ff de cooler er los op kon zetten! NIET DUS! KRAK en cpu gebroken... scheur dwars erover heen!
Iemand suggesties wat nu? Gewoon winkel bellen en zeggen dat ik hem installeerde met de bijgekochte koeling en toen meteen krak? Doa dus?

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
offtopic:
T word ook allemaal steeds geavanceerder...moederborden die pratend uitleggen wat voor probleem er is...processors die krak zeggen :D

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 21:46 schreef SittingDuck het volgende:
Oeps! Net Athlon 1ghz cpu op 10 * 100 gezet na unlocken en d8 dat ik om te testen wel ff de cooler er los op kon zetten! NIET DUS! KRAK en cpu gebroken... scheur dwars erover heen!
Iemand suggesties wat nu? Gewoon winkel bellen en zeggen dat ik hem installeerde met de bijgekochte koeling en toen meteen krak? Doa dus?
Je eigen domme rotschuld, ik neem aan dat iedereen weet dat een AMD goed gekoeld moet worden dus niet een koeler er los opzetten :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 21:51 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Je eigen domme rotschuld, ik neem aan dat iedereen weet dat een AMD goed gekoeld moet worden dus niet een koeler er los opzetten :(
Al doende leert men...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[topic=286184/1/50]
cros :?
dat vroeg je hier ook al >:)
je zou het kunnen proberen :)
maar ze zullen waarschijnlek wel moeilijk gaan doen :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 21:51 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Al doende leert men...
Je bent al op GoT sinds november 2000 dus je had het kunnen weten.

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Op zondag 07 oktober 2001 21:52 schreef chucky666 het volgende:
[topic=286184/1/50]
cros :?
dat vroeg je hier ook al >:)
je zou het kunnen proberen :)
maar ze zullen waarschijnlek wel moeilijk gaan doen :(
Niks proberen, hij heeft em zelf gesloopt, onzin om daar de winkel voor op te laten draaien. :(

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

hahahahaha!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

doet me denken aan dat filmpje van ome Tom...
Zonde om zo bruut je vogel om zeep te helpen... (hebbik ook wel eens gehad hoor....maar dat kwam door foute BIOS :( )

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35

Jox444

Honestly....

Soms zit het mee, en in jou geval zit het tegen. Je kan wel fluiten naar je garantie denk ik

Het is FRIET!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op zondag 07 oktober 2001 21:51 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Hoe moet het dan (sorry for ignorance...) ik heb zo'n ding besteld namelijk...

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Helaas, je eigen schuld.. Geen winkel die dit trug zal accepteren..

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

eigen schult. Gewoon zelf een nieuwe betalen.

Geen inspiratie

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Wat te doen bij een gebroken core vraag je....

1) Digicam regelen en er een goede scherpe foto van maken.
2) Superbikkel mailen en vragen of 'ie d'r belangstelling voor heeft (nooit iemand zomaar een mailtje van ettelijke 100-en kB's sturen).
3) zelfs maar niet durven hopen dat dit onder garantie valt
3a) naar de winkel gaan en vragen of ze de nieuwe CPU er voor je op willen zetten.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat het er maar gewoon bij... jammer maar helaas. Mijn oude setup runt nu gewoon weer, maar WEL met een nieuwe cooler!...

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:42
Schade die door de gebruiker is toegedaan valt niet onder de garantie. Dus heb je helaas pech..

Verwijderd

ach ja, toch lullig, of je moet geld teveel hebben :)
Maar ik zou het toch proberen, nooit geschoten is altijd mis zeg ik altijd maar, ik had ook een core die lichtelijk alle hoeken miste :D en ik kreeg een nieuwe, die brak was overigens :(

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb men silverado er ook verkeerd op gezet.. hop..rand eraf. :( weg 400 gulden :( gvd.. toen heb ik nieuwe erop laten zetten in de winkel..
heel gedoe..maar goed..et werkt goed nu

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 22:01 schreef E-Vix het volgende:
hahahahaha!
Wat een uitermate nuttige techpost.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:20
Kan natuurlijk proberen een nieuwe tegen kostprijs te regelen als je het een beetje goed weet te brengen wat er gebeurd is. Probleem alleen> volgensmij zit er niet zo bijster veel verdienste op. Iemand hier meer info over?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10
Op zondag 07 oktober 2001 21:48 schreef arjanscholl het volgende:
offtopic:
T word ook allemaal steeds geavanceerder...moederborden die pratend uitleggen wat voor probleem er is...processors die krak zeggen :D
er zijn mobo's die dus wel praten, van die aopen dingen met "Doctor Voice" (ofzoiets)
krijg je zo'n iri stemmetje uit je PC speaker "Your harddrive may have a problem"

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

naja je hebt dus absoluut geen garantie!

you fucked up so you have to pay the price :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:10

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op zondag 07 oktober 2001 22:54 schreef Bl@de het volgende:
Schade die door de gebruiker is toegedaan valt niet onder de garantie. Dus heb je helaas pech..
Aan de andere kant hadden ze die processoren wel iets meer gebruikersvriendelijker mogen maken :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ben blij dat mijn uncapped slot A athlon er iets makkelijker op te zetten is.

Verwijderd

Gewoon op bellen en zeggen dat je er niets aan kon doen. :) Als ze hem terug nemen heb je erg veel geluk, doen ze dit niet heb je gewoon pech. :o

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

precies.. ik heb et zelf ook gedaan,. neit dat er veel af is gebroken, et is niet eens te zien,.. was alleen wat zwart spoul in men koelprut, ik had em redelijk netjes gedaan

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

wat ben jij een stomme eikel zeg

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 08:32 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

wat ben jij een stomme eikel zeg
Zeg, doe eens heel rap normaal |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, had het al opgegeven en ben net een nieuwe athlon 1.2Ghz unlocked! gaan halen.. Werkt prima! Deze keer namelijk koeler er wel op vast gezet! Heb er 349 voor betaald. Toch zonde van die athlon 1ghz...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06
Beetje dure sleutelhanger of casebadge ... lijkt het net of je rijk bent :P

*kan niet eens het woord sleutelhanger in 1 keer goed spellen :)*

Flickr PSN ID= cheironnl

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Op zondag 07 oktober 2001 22:37 schreef TD-er het volgende:
Wat te doen bij een gebroken core vraag je....

1) Digicam regelen en er een goede scherpe foto van maken.
2) Superbikkel mailen en vragen of 'ie d'r belangstelling voor heeft (nooit iemand zomaar een mailtje van ettelijke 100-en kB's sturen).
3) zelfs maar niet durven hopen dat dit onder garantie valt
3a) naar de winkel gaan en vragen of ze de nieuwe CPU er voor je op willen zetten.
JA, ik heb belangstelling. Ik maak je CPU beroemd!

Verwijderd

Eigenlijk is zo'n Athlon een rotding, Heb er zelf ook een (A1200) daar niet van. Maar zo kwetsbaar, ik heb ook een klein dun randje eraf. Dat had ik niet verwacht want ik drukte helemaar niet zo hard.
Allemaal een beetje tegenstrijdig, veel druk van de koeler en zo'n kwetsbare core.

Verwijderd

Niemand kan een gaatje boren en jij breekt hem zo door??? >:)

Verwijderd

Tja, klote voor je.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

dat het een eikel is enzo.. ok.. effe de cpubeschermingslijn openen.

maar dat ie het dan OOK POST OP TWEAKERS!!!!

dat is net zoiets als een topic openen en daarin vragen "Wil je mij eventjes uitschelden?? ik verveel mij"

Verwijderd

Vind het wel knap dat je een core breekt door een cooler er "los" op te zetten, volgens mij komt er dan helemaal geen kracht op de core te staan en kan ie nooit breken, >:)

Garantie kan je vergeten...dit is een geval van user abuse.

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
Zeg, ik wordt KOTSZIEK van al dat gekanker hier!!! :r :r :r

IEDEREEN doet wel eens wat stoms, en ooit moet de eerste keer zijn. Het is al lullig genoeg dat zijn core in tweeën ligt, wordt 'ie ook nog voor eikel en weet ik wat uitgemaakt. Jullie zijn zeker helemaal geweldig?

pfff...... get a life

• Jox444
  • Laatst online: 13:35

Jox444

Honestly....

OUDE }:O uit de sloot halen???

Het is FRIET!

Pagina: 1