Toon posts:

Diablo 2 ... MultiPlayer

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand zin om met mij Diablo te verslaan? Ik speel nu over het algemeen alleen (heb SuperWeb en kan dus niet aanloggen op Battle.net)

Ik kan dus ook alleen serven voor andere SWers, maar kan wel andere (niet SWers) servers joinen.

Ik ben nu een Necro (lvl 25) en aan het einde van Act 3 (Moet alleen nog Mephisto verslaan)

Als iemand met mij Diablo 2 wil spelen, hier is mijn ICQ: 60724802
(Vermeld wel ff dat je D2 wil spelen en welke ISP je hebt bij de request)

Zolang je niet verder dan mij bent (heeft toch weinig zin als ik meteen in de pan gehakt wordt) wil ik graag MultiPlayeren....

PS Ik kan alleen met een Open Character spelen...

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 07:17
IK wil wel, ik heb hem al gesloopt...
Het was niet eens moeilijk vond ik ik heb meer een hekel dat ik wordt ingebouwd en dat ik niet weg kan rennen als er iets verrot is of potjes op zijn..

Verwijderd

Agh, potjes werken toch niet
die koleredingen die gaan verrekte langzaam, je bent al dood voordat je er 1 hit bij hebt.

wat wel aardig werkt tegen die nieuwe LAME doodga feature
zodra je ziet dat je eraan gaat, geen potjes zuipen
maar snel escape en save & quit kiezen, dan begin je weer in town, en scheel je weer enige 10.000'en goldpieces.

Verwijderd

Topicstarter
He he >:) En dan weer al die gastjes neer hakken, nee, jij bent slim :P!

Verwijderd

Scimitar:
gebruik dan Rejuvination potions, die vullen wel alles meteen aan.

Verwijderd

Das waar, en die gebruik ik nu vrij vaak

Hey Commdante
wat wilde jij doen dan?

als je doodgaat is dat echt alleen omdat die ventjes te sterk waren, of er teveel waren.

Hoe wilde jij je lijk dan gaan ophalen?
zonder die toffe shit die je aanhad?

die monsters vriendelijk aankijken?

Dacht et niet, waarschijnlijk zul je dan de game uitmoeten om je lijk weer terug in de town te krijgen, en ja dan zitten de monstertjes er weer.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als je op singeplayer doet voor het eerst (normal game) dan kost het je niks als je doodgaat dus gewoon rustig heen sjokken en de beesten ff weglokken en dan snel naar je spullen rennen en dan weer proberen.
Nou toen ik dat eenmaal had gevonden was uitspelen koekje. Heb ook al manier om diablo te verslaan zonder geraakt te worden is alleen ff trickie want weet niet als je met een kort wapen er dan ook nog op kan rammen (had amazone met trident) :)
Nightmare is vet koel btw lekkere gems. Alleen jammer van realms dat die zo slecht zijn. Laat ik het zo zeggen het HAD zo mooi kunnen zijn in begin :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Zoals als ik al zei: Ik ben die troep kwijt, was dus niet simpel mijn lijk terug halen. Dan was het geen probleem geweest. Ik mijn spullen op de grond gelaten zodat ik andere troep mee kon nemen om te verkopen, er werd gebeld, dus zet ik het spel ff op pause (esc) toen ik terug kwam deed ik "save and exit" en was dus alle troep kwijt :'( . Hoef nu alleen nog een goed zwaard te hebben, voor de rest gaat het nu weer aardig :) met behulp van een paar andere Tweakers..tnx guys.. :+

Neways...als iemand nog een goed zwaard teveel hebt (sorry ik heb weinig troep om te ruilen en minder dan 10.000 ballen, dus...)

Ik heb wel nog een paar resist ringen voor (30+) cold, poison en fire (die andere is waardeloos: +1 to dexterty en +1 mana!)

Oh ja..zit nu in act4 met 1e quest gedaan. Ben nu lvl26 met resist all 30+. Maar ja, das vandaag..

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

b.net is de enige echte manier van mp'en =)

;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Neuh, met je vrienden gewoon multi'en op een lan is veel toffer. Zefls de Realm is al niet meer cheat proof.

Verder is Save&Exit op nightmare heel handig als je bijna dood bent. :) boeiuh dat je over moet doen. liever meer experience dan minder.
Ben nu zowat aan het eind van act 2 op nightmare met mun level 34 paladin. gaat lekker, en het is nog benst makkelijk eigenlijk. Conversion en Thorns is DE combinatie. I shit you not.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Ik zat in Act 1 in level 16 toen ik met iemand naar act 2 ging (heeft ie snel geholpen). Ik ging van level naar level. Ik zit nu zelf in single player nog steeds bij quest 3 en ik ben al level 22!

ik heb zo'n diamond sword die snel kapot gaan, maar hakken kan je ermee!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
-->Clay
is de realm NU al niet meer hufter proof???
dat vind ik dan wel heeel slordig van blizzard :(

Verwijderd

:(
Als het al net zo verneukt is als Diablo 1 begin ik er maar niet eens aan. Diablo 1 was zonder scanner ook al niet te spelen. Zo'n 95% van de spelers liep rond met gehacked en geduped spul :(

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

erm.. op b.net kan nog niet hacked rondgelopen worden d8 ik hoor..

en als het wel gebeurd.. (ooit) dan zal blizzard veel meer er aan proberen te doen dan dat ze deden met d1 ..

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Verwijderd

Er kan idd nog niet gehacked worden op Bnet, maar je kan wel spullen trade met een hoger lvl ventje via een vriend of bekende die ook de spullen weer terug geeft aan een lager lvl ventje van jezelf dus dan kan je met je lvl 1 character met items rond lopen van lvl 25 ofzo.

het is een soort van legaal cheaten en wordt al veel gedaan op bnet.

Verwijderd

sorry dubbel

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja dan loop je als lvl 8 rond met armor waar je lvl 20 voor moet zijn, daar heb je echt veel aan he.

je kan wel iemand anders beter spullen laten kpooen die je wle aan kan enz, maar dat is geen cheaten, das gewoon een low lvl player helpen, dat gebeurd met everquest ook, toen ik pas begon met EQ, kwam ik een high lvl gast tegen die me ff hielp met opboosten en me een zooitje geld en stuff gaf. dat heeft nts met cheaten te maken, maar alleen met behulpzaam zijn. ik doe dat ook nu al sik spul vind wat goed is voor een low lvl char, dan geef ik dat veel leiver aan iemand die het kan gebruiken, dan dat ik het verkoop voor die paar goudstukken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

bokkie : Je hebt niet bij alle spullen een min lvl req bij een heleboel zelfs niet.

en waar het helemaal veel voor wordt gebruikt is set compleet te krijgen soms vind je met het een character wat je met de ander mist en dus wissel je het dan uit.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dat vind ik niet echt cheaten, ik heb een vl 23 necro, waar ik niet meer speel, skill points verkeerd ingedeeld :( , maar die gebruik ik dan al uitbreiding voor me stash

ik blijf de stash namelijk nogal mager vinden, ondanks dat het wel een hele verbetering is al sje het vergelijkt met 1 plus dat ze nu het goud apart hebben gezet.

wat ik cheaten vind zijn die ranzige gasten met hun trainers en editors. natuurlijk zijn niet alle open spelers cheaters, maar veel wel. daarom ben ik weer realm gaan spelen.

enige irri vind ik dat iemand zomaar hostile kan gaan, bij EQ is het zo dat je alleen hostile met iemand anders kan gaan als bedie partijen dat zeggen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al aardig ver gekomen! Ik had Diablo al verslagen, maar was op een server van iemand die die quest (diablo verslaan) al gedaan had, en ik kreeg dus niet de outro en nightmare skill game...erg balen want we hadden bij elkaar al ruim 1.000.000 aan goud verloren door steeds dood te gaan.

Ik ben nu een lvl 27 (1/2) Necro met alle portals in Normal...Als iemand hulp nodig heeft of gewoon wil spelen: 60724802 is mijn ICQ nummer.

Een soort mercenarie zeg maar. Ik cheat zelf niet, maar ik kan wel spullen hebben die gecheat zijn al betwijvel ik het, aangezien je geen tweaker kan zijn als je cheat...dan moet je op Gathering.lamerz.net zijn ofzo...

newayz Ik hoop dat ik nog meer mensen aan mijn online lijst kan toevoegen aangezien ik VEEEEEELLLL experience nodig heb...(en good stuff...zeker een goed zwaard ;-))

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik heb het spel allang uitgespeeld
diablo verslaan was helemaal niet moeilijk
De eindbaas van act 2 vond ik het moeilijkst
( ik heb hem trouwens uitgespeeld met Amazon level 26 en een speer die schade had tot 100 per keer )
Trouwens is er ook een manier om andere acts te spelen op battle.net ( multiplayer )

Elroy

Specs Computer

Verwijderd

Hehe, Ik ben een lvl 35 Necro met +5 op allmz'n Skillz :) :) :) jaja, moet je een boel spelen en een boel ruilen......Maar ik zit nu op Nightmare act 3..... Ik kan nu 10 skeleton mages summonen en 9 gewone en een Fire golem, dus een aardig leger al zech ik het zelf en dan ook nog is met skill lvl 10 in Skeleton Mastery >:) >:) >:) ik hoef niets meer te doen joh, 'k heb 20 man voor me vechten >:) >:) >:)
Af en teo een bone spear of Poison nova als je omsingelt bent en hier en daar een nieuw skeletje summonen......lekker simpel......

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Die eindbaas in act 2 was inderdaad kut, daar ben ik echt vaak doodgegaan, dat was ook mijn tactiek. Gewoon even tijdelijke armor kopen in town, die eindbaas hakken tot je dood bent en dan overnieuw, toen ik hem uiteindelijk verslagen had, lag de hele vloer bezaaid met allerlei spullen.
Mephisto was errug makkelijk, gewoon blijven schieten (cold spell) totdat je potiens op zijn, en dan terug naar town en nieuwe halen.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Haha, Duriel bedoelen jullie, damn, die was echt simpel: Sterke golem en dan een Iron Maiden, doet hij zichzelf 350% schade >:) >:) >:)
Hehe, en natuurlijk altijd preventief een townportal aanleggen..............

Verwijderd

Topicstarter
Euhm Is Duriel niet van Act 4 ofzo???
NEwayz..ben nu eindelijk in Nightmare EN IK HEB NIET GECHEAT WANT CHEATEN IS LAME..

OK ik zou in princiepe een realm char moeten spelen (geen tot weinig cheaten), maar ik heb SW en kan dit dus niet. Ik neem aan dat er maar geen tweakers zijn die cheaten...want alleen newbies cheaten omdat ze denken dat ze dan stoer zijn.

NEways zijn er nog meer SWers of mensen die in Nightmare willen spelen met me, neem dan aub ff contact met me op...ik ben vaak online dus als je met een vast maatje wil spelen "here am I".. :) :+ :)

Verwijderd

Neej, Duriel is de eindbaas van act2 zeker weten.....ennuh, d8 je nou serieus dat 'i in act 4 zat ?????? Schaam je .......
Maaruh, als je bijna altijd online bent waarom hebbie dan geen IZQ?

Verwijderd

Topicstarter
Als je de gehele lijst had gelezen had je geweten dat ik ICQ had!!
Pagina: 1