Toon posts:

Av kabel PS2...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst ps2 gekocht.. ik gebruik nu dus die gewone av kabel die erbij zat.. bijna iedereen hier zegt dat ie kabel slecht is.. en dat bij het DVD films kijken groen beeld geeft.. volgens mij is ie bij mij goed hor.. DVD kijken gaat prima geen groen beeld en gt3 spelen is ook wel mooi heb niet beter gezien.. dus... ligt dat aan mij of kan het kwaliteit nog beter??? :?

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 21:51

Alpine

Twisted animator

Ik heb zelf geen PS2 maar ik weet wel dat je bij DVD op een PS2 groen beeld krijgt als je een scart aansluiting gebruikt ofzo. Het heeft iets met kopieerbeveiliging te maken.

Verwijderd

hmm......ook ik heb geen groene beelden gezien tot nu toe. GT3 ziet er super uit en enige wat groen is is dat wat groen bedoeld is.

ook bij DVD's heb ik nergens last van, niks geen groen. Werkt gewoon super

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
Vreemd, met de standaard scartkabel zien GT3 en de DVD's van The Matrix en American History X er perfect uit.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

GT3 wordt met een 'Super Scart Cable' stukken scherper, en zorgt ook dat het groene beeld verdwijnd bij DVD's (al heb ik dit probleem nooit gehad).

Te bestellen voor F49,95: www.dimensionplus.nl

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:42

Steffie

Opaque

Ik heb ook geen last van groen beeld bij het afspelen van DVD's. Ik gebruik nog altijd mijn SCART kabel van de PSX, kosten maarliefst 15,- :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:56
Gigantisch verschil tussen de standaard kabel :r en een RGB kabel.

Normale RGB kabels, zoals te koop bij Dimensionplus, geven veel beter beeld, maar idd ook groen beeld bij PAL DVDs omdat de RGB functie is afgesloten.

De oplossing kan zijn om RegionX te kopen: Hiermee kan je regio 1 NTSC (US) DVDs kijken, EN de RGB kabel gebruiken voor PAL DVDs. Ideaal.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1