Ik zit met het volgende probleem. Op het ogenblik heb ik een versterker/receiver met dolby prologic van sony (str-de415). Daar zit een gewone coax/tulp uitgang (+ en -) voor uitgang naar extern spul. Dat heb ik gedaan (overgang van tulp naar enkel) voor de computer. Die gaat nu dus over alle 5 de boxen, maar het schijnt niet echt dolby te zijn (surrogaat, zei de verkoper)omdat de SB Live 5.1 het geluid omzet in surrogaat-dolby (kheb de stekker nu in de front out van de SB Live.) Een andere mogelijkheid voor dit set is er mijns inziens niet.
Is het me aan te raden om voor o.a. DVD's en games (en mijn tv) een DTT3500 te kopen en mijn huidige set te verkopen? Ik wil dan nl op die extra ingang mijn tv zetten, dus het sony-set verkopen en dan dat creative ding te kopen. Ik kan BTW terugvragen, dus hij kost me ca. 600 piek (speelt mee in de overwegingen ;-)
Zou ik er erg op achteruit gaan qua geluid of juist niet? (kheb nu een 4x 80watt en 3x 40 watt voor de surround op dit moment)
Wat zouden jullie doen? Of is er een betere optie waar je evt ook TV op kan aansluiten EN de computer en het echte dolby surround krijgen?
Ik heb nu een SB Live 5.1
Alvast bedankt!
Is het me aan te raden om voor o.a. DVD's en games (en mijn tv) een DTT3500 te kopen en mijn huidige set te verkopen? Ik wil dan nl op die extra ingang mijn tv zetten, dus het sony-set verkopen en dan dat creative ding te kopen. Ik kan BTW terugvragen, dus hij kost me ca. 600 piek (speelt mee in de overwegingen ;-)
Zou ik er erg op achteruit gaan qua geluid of juist niet? (kheb nu een 4x 80watt en 3x 40 watt voor de surround op dit moment)
Wat zouden jullie doen? Of is er een betere optie waar je evt ook TV op kan aansluiten EN de computer en het echte dolby surround krijgen?
Ik heb nu een SB Live 5.1
Alvast bedankt!