Toon posts:

Welke Digitale Satelliet ontvanger?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om een digitale satelliet ontvanger te kopen, maar ik heb geen idee welke ik moet nemen.
Ik wil er ongeveer 1000,= voor uitgeven

Alvast bedankt :)

Verwijderd

humax 5400 :) Er is bijna geen betere, zie ook sat4all.com voor al je sat vraagjes

kchong999

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Die nieuwe van Nokia, ik weet zo het type niet, maar hij heeft in ieder geval harddisk-recording en ziet er nogal spacy :9 uit (=metallic grijs ongeveer). Volgens mij gaat die wel iets boven je budget uit, maar ik zou 'm toch echt serieus in overweging nemen. *D

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 11:12
Ga gewoon voor een humax 5400irci of de nieuwe humax 5400Z. Die Z is iets lastiger voor ons "tweakers"

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Voor de tweaker is de Humax 5400 waarschijnlijk het meest interessante. Ik heb de voorloper van de 5300 met Viacess, maar die kun je niet patchen. Kan ook voordelen hebben trouwens.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:30

DDX

ik wil ook wat aanschaffen
nu heb ik op de ibc veel van die digitale ontvangers gezien met een harddisk.
(philips nokia bijv.)
nokia 9902s leek mij dus wel wat
weet iemand of dit een beetje redelijke ontvanger is ?
zijn er trouwens ook ontvangers met netwerk aansluiting ?
(zodat opnames direct of achteraf op fileserver te zetten zijn)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Bigfoot
Op maandag 08 oktober 2001 16:51 schreef ddx2 het volgende:
ik wil ook wat aanschaffen
nu heb ik op de ibc veel van die digitale ontvangers gezien met een harddisk.
(philips nokia bijv.)
nokia 9902s leek mij dus wel wat
weet iemand of dit een beetje redelijke ontvanger is ?
zijn er trouwens ook ontvangers met netwerk aansluiting ?
(zodat opnames direct of achteraf op fileserver te zetten zijn)
Het hangt er ook van of je puur gaat voor de technische kwaliteiten, of voor de mogelijkheden om ermee te tweaken en zo veel geld uit te sparen ;)

• DDX

DDX

Op maandag 08 oktober 2001 20:26 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Het hangt er ook van of je puur gaat voor de technische kwaliteiten, of voor de mogelijkheden om ermee te tweaken en zo veel geld uit te sparen ;)
heh ;-)
technisch kwaliteit is wel belangrijk, hd recording lijkt me erg leuk (ipv opnemen op videorecorder) /timeshift programma's bekijken..
tweaken ook natuurlijk (kan dat eigenlijk met elke sat receiver ?)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 21:04 schreef ASUSMAN het volgende:
Ik ben dus van plan om een digitale satelliet ontvanger te kopen, maar ik heb geen idee welke ik moet nemen.
Ik wil er ongeveer 1000,= voor uitgeven

Alvast bedankt :)
...ik denk dat je iets specifieker moet zijn. ik wil zelf ook binnenkort een digitale sat ontvanger aanschaffen. mijn budget ligt op ongeveer 1200 gulden. en daar kan ik niet veel mee. ik denk dat je in een kader moet werken.... :

- wat is je budget
- wil je alleen FTA zenders ontvangen
- moet het een draaibaar systeem worden, om naar verschillende satellieten te kunnen richten
- wil je ook gecodeerde zenders ontvangen
- wil je hem nog kunnen patchen, een beetje hobby'en
- etc
Op zondag 07 oktober 2001 22:02 schreef kchong999 het volgende:
humax 5400 :) Er is bijna geen betere, zie ook sat4all.com voor al je sat vraagjes

kchong999
...een humax 5400IRCI is op dit moment moeilijk te verkrijgen. ik hoor van mensen dat ze voor deze "oude type" op de zwarte markt tot wel 1500 Duitse Mark bieden. terwijl deze officieel rond de 1000 gulden grens ligt.
ik wil absoluut een draaibaar systeem en met een klein budget van 1200 gulden blijft er weinig over voor een "beter" receiver. maar op dit moment is het voor mij belangrijker dat ik verschillende satellieten kan ontvangen. het wordt een receiver van echostar, zonder CI sloten, omdat de echostar ook beter overweg kan met een motor. ik wil alleen FTA digitale zenders ontvangen. niet meer....

• Bigfoot
Op maandag 08 oktober 2001 23:11 schreef a_LAN het volgende:

[..]
het wordt een receiver van echostar, zonder CI sloten, omdat de echostar ook beter overweg kan met een motor. ik wil alleen FTA digitale zenders ontvangen. niet meer....
Dus je wilt een draaibaar systeem voor alleen de FTA zenders? Ik weet niet wat je interesses zijn, maar daar zitten echt niet veel leuke dingen bij hoor. Ik zou iig een CI ontvanger nemen en bij voorkeur een Humax omdat die het beste overweg kunnen met geknutselde kaartjes. De meeste leuke (gecodeerde) zenders zitten trouwens op Hotbird/Astra.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-03 21:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Koop geen Humax 5400, als je niet weet hoe je iets kunt patchen! Het is namelijk helemaal niet nodig!

Koop liever een Echostar ontvanger met een SECA module erin. Kost iets meer, maar is veel stabieler en moderner, plus dat je niets hoeft te patchen, waardoor je je garantie kwijtraakt.

Voor gewoon huis tuin en keuken gebruik raad ik een simpele SECA box aan, bijvoorbeeld van Pioneer (de 110 of de 210).

Koop GEEN Nokia 9200, 9500 of 9800. Die Nokia met Harddisk kun je ook overslaan (zie de review in Veronica Satellite).

Ga gewoon eens praten met een dealer (en dan bedoel ik NIET: Correct of de 'turk op de hoek', die splitsen je rommel in je maag.)

Let op dat je ontvanger van te voren ingelezen en ingesteld is, dat je kaartje aanstaat, dat je contract ingevuld is en dat je garantie hebt. Zorg ook dat je goeie uitleg krijgt enzo.

Persoonlijk heb ik met Meek It, in Den Haag, erg goede ervaringen, na een hoop ge-eikel met Stuut en Bruin en Krenning.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-03 21:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor draaibaar kun je het beste een Echostar 3000 IP of een 3000 met Viacces nemen, met een ASTON module voor Seca erbij (wel één waar ook een 'hobbykaartje' in kan.

Neem dan ook een flinke schotel (Triax 110 cm), met een goeie motor en LNB.

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 10:21 schreef sebastius het volgende:
Voor draaibaar kun je het beste een Echostar 3000 IP of een 3000 met Viacces nemen, met een ASTON module voor Seca erbij (wel één waar ook een 'hobbykaartje' in kan.

Neem dan ook een flinke schotel (Triax 110 cm), met een goeie motor en LNB.
...en stel dat je maar een budget van 1200 gulden hebt ;(, welke model van echostar raad je dan aan??.... moet wel een draaibaar systeem worden. montage = geen extra kostenpost....

• Bigfoot
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:23 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...en stel dat je maar een budget van 1200 gulden hebt ;(, welke model van echostar raad je dan aan??.... moet wel een draaibaar systeem worden. montage = geen extra kostenpost....
Wat wil je nu precies bekijken met je draaibare systeem? Zoek dat eerst toch es uit. Met een 60cm schotel kun je draaien tot je een ons weegt, maar het is nog maar de vraag wat je ziet dan.

• DDX

DDX

Op dinsdag 09 oktober 2001 10:18 schreef sebastius het volgende:

Koop GEEN Nokia 9200, 9500 of 9800. Die Nokia met Harddisk kun je ook overslaan (zie de review in Veronica Satellite).
.
waarom geen nokia ?
welke ontvanger dan, als ik harddisk recording wil?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een analoge ontvanger. Kan ik de schotel en de LNB daarvan ook gebruiken. Als ik alleen de ontvanger koop dan ben ongeveer 950,= kwijt voor een HUMAX 5400

• Bigfoot
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:29 schreef ASUSMAN het volgende:
Ik heb nog een analoge ontvanger. Kan ik de schotel en de LNB daarvan ook gebruiken. Als ik alleen de ontvanger koop dan ben ongeveer 950,= kwijt voor een HUMAX 5400
De schotel zal best wel werken, als ie groot genoeg is. LNB denk ik niet maar die kosten toch niks, 50 piek ofzo. Het beste koop je trouwens een 80-90 cm schotel met twee LNB's erop, kost nauwelijks meer geld.

Verder is een programmer plus kaartje ook wel handig >:)

• DDX

DDX

sebastius: wrom geen nokia ?
(en welke dan wel? (wil graag hd recording)

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:18 schreef sebastius het volgende:
Koop geen Humax 5400, als je niet weet hoe je iets kunt patchen! Het is namelijk helemaal niet nodig!
...
Ga gewoon eens praten met een dealer (en dan bedoel ik NIET: Correct of de 'turk op de hoek', die splitsen je rommel in je maag.)
...
Let op dat je ontvanger van te voren ingelezen en ingesteld is, dat je kaartje aanstaat, dat je contract ingevuld is en dat je garantie hebt. Zorg ook dat je goeie uitleg krijgt enzo.
Persoonlijk heb ik met Meek It, in Den Haag, erg goede ervaringen, na een hoop ge-eikel met Stuut en Bruin en Krenning.
hmm.. ff profiel van meneer sebastius : Beroep: Verkoper bij Meek-It electronica

tja.. dit is dus verkapte spam..
mag je mij ook vertellen waarom Stuut en Bruin beter/slechter is dan je eigen werkgever...

Is 't bijvoorbeeld zo dat je eigen werkgever geen Humax'en kan leveren (of al die andere .. "koop die niet.." tuners) ??

Graag als je kritiek/mening levert voor iemand die iets wilt aanschaffen wat meer objectieve info verschaffen en niet zo maar waardeoordelen vellen..

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de topicstarters vraag (welke tuner) je hebt alleen je werkgever de hemel ingeprezen.. (Nico en advies :? )

iOS N3rd

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:35

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mijn Philips :r ontvanger is net na het verstrijken van de garantietermijn allerlei vreemde kuren gaan vertonen. Eerst werd het bijna onmogelijk om het apparaat aan te zetten nadat-ie uit was gezet. Inmiddels hebben we ontdekt dat als mijn zusje (kennelijk juiste gewicht) op het ding gaat zitten dat-ie dan in bepaalde gevallen wel aan gaat. Misschien is dit wel eigenhandig te fixen.

Het tweede probleem is dat-ie - eenmaal aangezet - meestal vastloopt na het vinden van de zenders. Na een paar pogingen (uitzetten en weer hopen dat-ie aan gaat) lukt het dan wel om de zenders te vinden. Vervolgens verdwijnen de meeste zenders binnen twee weken zodat het hele proces weer opnieuw kan plaatsvinden. Het apparaat wordt steeds dementer zodat veel zenders inmiddels binnen enkele dagen verdwijnen.

Dat een Philips stuk gaat ben ik op zich wel gewend. Ik had vorig jaar ook meteen een ontvanger van degelijke makelijmoeten aanschaffen, maar het lijkt erop dat ik dat nu alsnog moet doen omdat-ie die Philips :r ontvanger niet langer bruikbaar is.
Dus zo'n Humax is wel ok? Ik wil gewoon Canal Digitaal en verder geen gezeik. Liefst een aan/uit knop die na een jaar nog werkt en zenders die blijven bestaan.

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Volgens de 'gewone' manier naar Canal+ kijken (dat doe je toch wel he ??) dan zijn alle tuners goed (staan meestal ook van die Canal+ logootjes op)

Maar als je zeg maar de eerste de beste techneut gaat vragen zal ie je meestal de Humax 5400 of iets in die reeks aanraden (bij deze dan..)

Maar zoals de topicstarter erover denkt : Nokia met harddisk en timeshift opnemen.. is ook wel handig

Ik heb met Humax gesproken in Berlijn (ICC) en Humax komt met een vergelijkbaar product (harddisk recording). Planning is 2002 Q1

iOS N3rd

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 01:15 schreef Femme het volgende:
Dus zo'n Humax is wel ok? Ik wil gewoon Canal Digitaal en verder geen gezeik. Liefst een aan/uit knop die na een jaar nog werkt en zenders die blijven bestaan.
Humax is niet populair geworden onder tweakers omdat ze de meest stabiele receivers maakt, maar vanwege andere redenen. Een paar jaar geleden waren ze gewoon een goedkope Koreaanse nieuweling. De reden van de populariteit heeft puur te maken met het feit dat het receivers zijn die goed werken met geknutselde kaartjes, en dat je de firmware kan upgraden. De 5400 kun je zelfs nog patchen zodat ie naast Irdeto ook Seca/ Viacess en Betacrypt kan ontvangen. Normaal moet je daar aparte CAM's voor kopen (van NLG300 per systeem).

Als je alleen Canaal Digitaal wilt kijken kun je beter een Pioneer receiver kopen, die is Canal+ goedgekeurd. Dat laatste zou voor mij een groot nadeel zijn >:) maar het is een voordeel als je verder niks anders wilt kijken.

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 01:09 schreef davar het volgende:

[..]

hmm.. ff profiel van meneer sebastius : Beroep: Verkoper bij Meek-It electronica

tja.. dit is dus verkapte spam..
Haha, die is ff goed betrapt zeg!!!

Persoonlijk goede ervaring......met het belazeren van klanten zeker!!!

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
Wat gaat zo'n volledig gepatchte 5400 ongeveer kosten? Iemand enig idee?

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 10:01 schreef OJ_Simpson het volgende:
Wat gaat zo'n volledig gepatchte 5400 ongeveer kosten? Iemand enig idee?
1100,- zo'n beetje... De 5400 is bijna niet meer te koop maar het nieuwe 5400Z model wel. Die laatste zou niet te patchen zijn maar daar is ook alweer een oplossing voor.

Verwijderd

...ben er uit. vrijdag wordt bij ons thuis het hele systeem gemonteerd. het wordt een humax 5500, embedded cryptoworks, met 2 schotels.
( heb gisteren een verhelderend gesprek gehad met iemand die er meer verstand van had )
wel iets drukker in onze tuin, maar dat maakt niks uit. wilde een draaibare systeem juist omdat ik niet 2 van die grote 100 cm schotels in ons tuin wilde. maar deze optie is toch beter. met bekabeling en montage voor 1200 gulden kunnen regelen *D ....

• Bigfoot
Wat ga je kijken met cryptoworks? En wat heb je verder aangeschaft, nog een Aston cam erbij?

Verwijderd

...wat ik ga kijken??.... oa E*tels*t W3 at 7.0°E. nee ik hoef geen Playboy TV :+ ...

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 10:44 schreef a_LAN het volgende:
...wat ik ga kijken??.... oa E*tels*t W3 at 7.0°E. nee ik hoef geen Playboy TV :+ ...
Aah, voor de Turkse zenders.... Ik dacht al, wie koopt er nou een cryptoworks ontvanger...

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 10:44 schreef a_LAN het volgende:
Je hoeft echt geen ******* te zetten in een woord als Eutelsat hoor.....

TheWatcher??

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:16 schreef Bigfoot72 het volgende:
Je hoeft echt geen ******* te zetten in een woord als Eutelsat hoor.....
TheWatcher??
Bigfoot1972
Speciaal lid

???? :+ :P :)

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 11:33 schreef a_LAN het volgende:

[..]

Bigfoot1972
Speciaal lid

???? :+ :P :)
Ik ben zo lucide als wat ;)

Hoe werkt het dan met die Digiturk kaartjes, kun je die in NL kopen?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:39 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Ik ben zo lucide als wat ;)

Hoe werkt het dan met die D*g*t*rk kaartjes, kun je die in NL kopen?
...ze zijn idd te koop >>>> dus een abo. er is zelfs in eindhoven een officieel verkoop- en servicepunt....

• Bigfoot
Op woensdag 10 oktober 2001 11:46 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...ze zijn idd te koop >>>> dus een abo. er is zelfs in eindhoven een officieel verkoop- en servicepunt....
Die andere schotel, waar staat die op? Hotbird/ Astra is ook leuk, moet je alleen een Aton cammetje kopen....

Verwijderd

...de tweede schotel gaan we richten op de Astra :) ....

Verwijderd

Ja nu herinner ik het me weer
Dat was DigiTurk ja nu weet ik het weer.

Dat was de goeie ouwe tijd dat ik nog bij het CryptoWorks team in Eindhoven Philips werkte.
Grappig ja. En XtraMusic, en ook die Polen met Wizja TV/Open TV. Ja moeie boel was dat.

BTW nog een CRCI 5400 humax kopen, of was dat een 5500.

Whatever.
Ach wie weet hou ik hem zelf, al kan ik nog niet me
schotel aimen physiek gezien op mijn woon locatie.

• Bigfoot
Op donderdag 11 oktober 2001 12:06 schreef Klaas_Baas het volgende:

Whatever.
Zit je nou nog steeds met dat ding in je maag?? :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 12:06 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ja nu herinner ik het me weer
Dat was DigiTurk ja nu weet ik het weer.
Dat was de goeie ouwe tijd dat ik nog bij het CryptoWorks team in Eindhoven Philips werkte.
Grappig ja. En XtraMusic, en ook die Polen met Wizja TV/Open TV. Ja moeie boel was dat.
Whatever.
..Klaas_Baas, waar gaat dit over??.... ben toch wel nieuwsgierig. je vertelt het zo stenografisch, dat ik het niet kan volgen....

Verwijderd

Ja BigFoot ik zit nog steeds met dat ding,
hij hapt stof ja. Aan de andere kant is NTV plus ook
niet meer zo onafhankelijk, dus ook niet zo boeiend
meer om daar moeite voor te doen.

a_LAN, ik spak wat cryptografisch ja, sorry.
Ik heb voorheen aan Cryptoworks gewerkt bij philips.
CryptoWorks is van Philips namelijk, ik was developer
voor de systemen, mainly hardware.
En die koreanen kwamen continue over de vloer om bij
ons testsysteem hun humax boxen te testen voor hun
embedded Cryptoworks in de Humax 5400/5500.

En als alles goed werkte kregen ze een soort certificaat
dat ze het in productie kunnen nemen, en dat werd dus
die CRCI 5400. Toen dat alles rond was kreeg iedere developer bij ons gratis zo'n CRCI sat box.

Ik heb er dus ook een, maar ik woon op een plek waar ik
de schotel niet goed kan richten op de Astra en Hotbird
en dus is het nu niet zo boeiend voor mij.

Al zou ik graag spelen met dat ding, beetje klungelen met
PID'jes en kaartjes. Beetje hacken met me smartcardreader/writer. Moet ergens nog wel een tool
hebben om kaartjes te modden voor cryptoworks. Maar
ik kan er geen subscribtions mee regelen. Ja in theorie wel
maar dan moet ik weer die duiken in de waarden van EMM velden.

Verwijderd

Als je Cryptoworks wil hebben voor Turkse zenders en dan ook Astra en eventueel Hotbird wilt ontvangen kun je volgens mij beter voor een gepatchte Humax 5400z gaan (normale is bijna niet te vinden en erg duur) en een losse Cryptoworks cam erin, dan kun je buiten Cryptoworks ook Seca, Viaccess en Irdeto kijken.

• Bigfoot
Op donderdag 11 oktober 2001 13:43 schreef Klaas_Baas het volgende:

a_LAN, ik spak wat cryptografisch ja, sorry.
Zeker overgehouden van je tijd als cryptoworks ontwikkelaar ;)

Zou wel leuk zijn om er mee te hacken, aangezien je er vast veel van weet. Alleen pech dat je er voornl. Poolse en turkse zenders mee ontvangt.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 13:43 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ja BigFoot ik zit nog steeds met dat ding,
hij hapt stof ja. Aan de andere kant is NTV plus ook
niet meer zo onafhankelijk, dus ook niet zo boeiend
meer om daar moeite voor te doen.
NTV is vooral leuk voor films enzo, voor nieuws en dat soort dingen heb je meer aan TV6 Mockba wat op Sirus zit dat is gewoon de Russische zender en niet aangepast voor het buitenland met irritante reclame voor Israelis ertussen enzo. Zeker nu met Afghanistan is het wel intressant om hun nieuws te volgen. TV6 Mockba had een half uur voor het bombardement zondag een nieuwsflits met "het kan elk moment beginnen" dat hadden ze niet op CNN of Nederlandse zenders.

Verwijderd

Op donderdag 11 okt 2001 13:43 was Klaas_Baas stukken duidelijker:
---TEKST---
...Klaas_Baas zou je me aub willen mailen. er zijn een aantal dingen die ik met je zou willen bespreken....

• Bigfoot
Op donderdag 11 oktober 2001 13:56 schreef mindset het volgende:

[..]

NTV is vooral leuk voor films enzo, voor nieuws en dat soort dingen heb je meer aan TV6 Mockba wat op Sirus zit dat is gewoon de Russische zender en niet aangepast voor het buitenland met irritante reclame voor Israelis ertussen enzo.
Als je met een geprutste kaart NTV kijkt, krijg je ook de NTV Amerika zenders (2) erbij, en 1 daarvan zendt ook vaak TV6 uit. Maar ik zit ook te denken om er een schotel voor de Sirius bij te plaatsen, daar zit dan ook nog es een keer ORT op.

Verwijderd

TB6 Mockba is naar mijn idee staats televisie.

Als ik in Moskou ben kijk ik er wel vaak naar, voor
zover ik het panimaious.

Nee ik zou misschien liever Al-Jazeera kijken dan.
Niet dat ik dat begrijp overigens.
Hoewel dat er iemand schijnt te zijn die Akbar is
dat begrijp ik dan nog wel een beetje. :z

• Bigfoot
Op donderdag 11 oktober 2001 14:30 schreef Klaas_Baas het volgende:
TB6 Mockba is naar mijn idee staats televisie.

Als ik in Moskou ben kijk ik er wel vaak naar, voor
zover ik het panimaious.

Nee ik zou misschien liever Al-Jazeera kijken dan.
Niet dat ik dat begrijp overigens.
Hoewel dat er iemand schijnt te zijn die Akbar is
dat begrijp ik dan nog wel een beetje. :z
Volgens mij is TV6 redelijk onafhankelijk. Veel van de NTV sterren zijn juist daar naar toe gegaan na de overname van NTV door Gazprom.

Al Jazeere probeerde ik gisteren weer es maar dat geratel van die tulbanden, daar kun je echt geen touw aan vastknopen. Het is dat er af en toe nog wat raketten over het scherm vliegen......

Verwijderd

Jajaja nee wat die Tulbanden uit hun keel krijgen
is best knap.
En als je dan kijkt naar
www.al-jazeera.net ofzo, nou het is wel mooi
dat arabisch schrift.
Nooit geweten dat dat ook kon op een computer.

En ja ik heb wel wat CryptoWorks kennis.
Maar het zakt al weg, en het is heel lastig
te h#cken denk ik. Het is dan ook nog steeds niet
gelukt.

• Bigfoot
Op donderdag 11 oktober 2001 14:54 schreef Klaas_Baas het volgende:
ook kon op een computer.

En ja ik heb wel wat CryptoWorks kennis.
Maar het zakt al weg, en het is heel lastig
te h#cken denk ik. Het is dan ook nog steeds niet
gelukt.
Kun je kort samenvatten waarom cryptoworks moeilijk te hacken is?
Pagina: 1