Hoelang moet je je erin gaan verdiepen voordat je het een beetje snapt...want ik heb het nou even gespeeld maar het is echt wazig...misschien wel omdat ik niet zo'n moeilijke rpg's speel maar allen nog maar bekend ben met de hack and slash dingen zoals diablo...moet ik er al aan gaan beginnen?
Verwijderd
Moet je eens Baldur's gate of Planescape Torment spelen, mischien dat je die sneller oppikt
Je moet er wel redelijk wat uurtjes in stoppen voordat je je er thuis in gaat voelen merkte ik. Maar dan wordt ie ook wel heel erg gaaf. Maar hij is wel redelijk moeilijk; het is bijvoorbeeld heel vaak niet zo ontzettend duidelijk wat je moet doen om een quest op te lossen en dan moet je zelf alles wat je hebt gezien tot dan toe afgaan. Als je liever iets relaxter begint kan je idd beter ergens Planescape: Torment op de kop tikken.
Maar Arcanum is wel koel hoor.
Maar Arcanum is wel koel hoor.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Game valt me een beetje tegen. De speelwereld staat me niet echt aan, in vergelijking tot die van Planescape, BG 1 en 2 en Icewind Dale.
Zal wel aan mij liggen, maar toen ik eenmaal in die eerste grote stad (Tarant) was, heb ik hem uitgezet en verwjderd.
Ik zal hem heus wel eens spelen, maar niet nu. Veel te druk met Sheep dog 'n' Wolf
.
Zal wel aan mij liggen, maar toen ik eenmaal in die eerste grote stad (Tarant) was, heb ik hem uitgezet en verwjderd.
Ik zal hem heus wel eens spelen, maar niet nu. Veel te druk met Sheep dog 'n' Wolf