Ik wil graag wat casebadges maken, maar zijn hier ook setjes voor? Printen lukt wel, plakken ook wel, maar die plastic toplaag erop. Das een probleempje. Heeft iemand hier een oplossing voor?
druppel siliconen kit misschien ?
gewoon een ideetje , weet niet of iemand het al ooit gedaan heeft
gewoon een ideetje , weet niet of iemand het al ooit gedaan heeft
Verwijderd
ik zat toevallig net iets te lezen over een gozer die epoxyhars had gebruikt mischien is dit een idee
Twee-componentenlijm
expoy- of polyesterhars
........
expoy- of polyesterhars
........
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
B***n kombi snel epoxy hars achtig sup werkt perfect.
K*t m'n hand zit aan mijn muis vast.
K*t m'n hand zit aan mijn muis vast.
Daar had ik dus ook al aan zitten denken, maar hoe krijg ik dat dan zo mooi aan het glanzen?? Gewoon met een polijstborstel op de dremel, en een beetje vet erbij?
hockeystick??????Op zondag 07 oktober 2001 20:59 schreef clvy82 het volgende:
mmmz wat je op je hockeystick doet wordt keihard en mooi helder
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Gaat vanzelf als je het in een stofvrije omgeving laat uitvloeien, dan wordt het van zichzelf mooi glad en egaal, ik heb het vaak geprobeerd, maar nooit stofvrij gekregen. Als er stof opkomt komen er putjes in...Op maandag 08 oktober 2001 17:34 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Daar had ik dus ook al aan zitten denken, maar hoe krijg ik dat dan zo mooi aan het glanzen?? Gewoon met een polijstborstel op de dremel, en een beetje vet erbij?
Ik wil niet moeilijk doen maar als je casebadges wil hebben kan je ze denk ik beter laten maken. Ik heb er laatst 80 voor me clan laten maken en die zien er heel goed uit. De prijs valt best mee, maar er zijn 2 beperkingen. Je moet een Creditcard hebben en je moet er minimaal 10 bestellen. De site waar ik ze bestelde is http://www.scotgold.com en hier is het voorbeeld van onze casebadge:

Ik denk dat het makkelijker is om dit te doen dan zelf te maken en het ziet er ook nog eens professioneel uit. Kosten? 0.50 Engelse pond ex BTW per stuk en een 3 a 4 pond verzendkosten. Ik had 90 casebadges voor goed 200 piek..

Ik denk dat het makkelijker is om dit te doen dan zelf te maken en het ziet er ook nog eens professioneel uit. Kosten? 0.50 Engelse pond ex BTW per stuk en een 3 a 4 pond verzendkosten. Ik had 90 casebadges voor goed 200 piek..
PSN-ID: Thunder76nl
Verwijderd
Je kunt ze met boeklon proberen te doen, die rommel gebruik je op de middelbare school om je boeken te beschermen tegen allerlei rare wezens die er flauwe dingen mee gaan doen...
Pagina: 1