Toon posts:

Printer wil niet printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb een probleempje mijn printer wil nie printen. Ik heb alles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan het printen. Ik krijg telkens de volgende foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het schrijven naar LPT1: voor printer (Epson Stylus COLOR 400): Er was een probleem bij het verzenden van het document naar de printer. Controleer of de printer is aangesloten en online staat. Klik op nogmaals om door te gaan. Windows zal automatisch opnieuw proberen na vijf seconden.

Ik heb nieuwe kabel en nieuwe drivers geprobeerd, ik weet niet wat ik nog kan doen :?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Verwijderd

ik weet wat je bedoeld ik heb ook zo'n soort probleem heel vaak gehad ik heb iedere keer weer mijn drivers erop gegooit en ben het blijven proberen je kan ook eens je communicatie testen tussen je printer en je comp

succes

Verwijderd

Kunnen verschillende dingen aan de hand zijn.

Check eens of je parallelle poort misschien uitstaat in je bios.

Verwijderd

En controleer (na eerder genoemde bios check) ook of er geen uitroep tekentje staat bij de parralle poort. Probeer anders een printer v.e. vriend aan te sluiten, en kijk wat ie dan doet..... Heb wel eens zo een poort defect gehad.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

opnieuw de driver installen hielp altijd wel bij mij :)

Je stylus color 400 houdt het btw erg lang uit... Ken al 3 andere mensen die em hadden, en allemaal zit te inkttoevoer verstopt :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Werkt je poort wel? Heb je nieuwe drivers geïnstaleerd?
Werkt de communicatie tussen printer en computer wel?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Check ff in je BIOS hoe je LPT1 in staat gesteld.
Zet em op ECP+EPP

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies allemaal. Ik denk niet dat het aan mijn paralelle poort ligt want ik heb een mp3 speler en ik kan via mijn paralelle poort nog steeds mp3tjes erop zetten. In mijn bios stond LPT1 al op ECP+EPP ingesteld dus daar zal het ook niet aan liggen. Hij zegt steeds dat de printer offline is :?
Wat me trouwens wel opviel was dat als ik de printer aanzet maakt ie normaal een hoop herrie en dat duurt dan een tijdje, nu hoor je 1x wat en dan is het stil :?

Verwijderd

Probeer eens bij een vriend van je die. Verwissel de printer en kijk of je nog steeds die fout hebt. Anders is je printer gewoon naar de haaie!

Verwijderd

Heb je hem niet staan op USB?!
dat was bij mij het probleem :9
Pagina: 1