Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier nu al een tijdje UT op CD gekopieerd liggen.
Nu ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan dit spelletje en zou ik het graag gewoon in de winkel willen kopen ( omdat ik het goede software vind en daar best voor wil betalen, en voor de support )

Waar kan ik het het goedkoopst krijgen!? heeft iemand een ideetje waar het grandioos in de aanbieding is?!
De goedkoopste prijs die ik kon vinden was bij CD-Express voor 59.95 met 12.50 aan verzendkosten dat er nog extra bij komt!

Alle input wordt gewardeerd!

Verwijderd

EUhm...een tijdje...HAD JE MOETEN KOPEN TOEN 'IE UIT WAS :( :( :(

Newayz bij Freerecordshop is 'ie ook maar 60 piek....*mumble*CheapAss*mumble*

Verwijderd

Arne_, je moet hier nooit gaan rondbazuinen dat je een kopie van een spel hebt. Of je moet van heilige boontjes houden natuurlijk.
Ik lust ze in ieder geval rauw!!! >:)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Arne, bel gewoon eens wat zaken af in je omgeving zoals Freerecord, Dynabite, Intertoy's ect.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in je buurt misschien ook een media markt heb zitten zal ik die zeker proberen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

In Mierlo bij de Bruna 29,95, maar dat was vorige week woensdag dus misschien issie alweer weg...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n spelletjes speler, en ga ik dus niet ieder spel kopen waar van ik denk dat het mogelijk leuk is!

ik vond het persoonlijk al een hele constarnatie om het spel in de winkel te gaan kopen, dat zegt toch ook wel iets over hoe ik het spel vind?!
En ik heb het spelletje gewoon van iemand gekregen, anders had ik het dus nooit gekocht waarschijnlijk!
Niets mis mee lijkt mij dus !

Nou ik heb in ieder geval al een paar goede suggesties gekregen om het te kopen, ik ga zeker even bij de Bruna kijken.

Waarom ik deze vraag stelde?!
Omdat je bij veel zaken het volle pond betaald ( 100 gulden dus ), maar als een spelletje al een paar maanden oud is, dan word het ook heel erg vaak voor veel en veel minder verkocht!
dus waarom 100 gulden uitgeven? als het ook voor 30 kan?!
Overigens zal de maker niets merken van het prijsverschil hoor.

Verwijderd

Check ook de Bart Smit, die doen ook nog wel eens spellen in de uitverkoop.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 11:16
Bruna: 29,95 kun je vergeten denk ik. Volgens mij is hier iemand in de war met Unreal. Unreal TOURNAMENT is zeker duurder dan 29,95

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Muyz
Tip: heb net UT gekocht voor 49,95 :)
Echt cheap dus... bij Free Record Shop in de Heuvelgalerie in Eindhoven.

Grtz, Muyz

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Muyz!

Ik was al wezen kijken bij de Free rukker shop, maar ik zag hem daar zo snel niet staan en ben maar weer door gelopen.

Morgen zal ik zeker wat gerichter gaan kijken, ik had hem nl. al bijna besteld bij de bruna voor 80 gulden!

• Muyz
80 piek is zonde, afbestellen die handel.... Hij moet er staan of anders kunnen ze hem misschien voor 49,95 laten komen... In Eindhoven kost ie-dat dus.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Muyz, hartelijk bedankt voor de tip, ik heb hem inderdaad gehaald bj de FRS voor 50 gulden!

Ik ben zeer groos met mijn echte versie van UT, nu ik die updates kan installeren ziet het hele spelletje er nog beter uit!
en het draaid ook nog beter!
Elke gulden waard!

• Muyz
Nu moet je natuurlijk nog ff het bonuspack en de Inoxx pack downen&installen, dan kun je pas echt aan het fraggen...

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik juist de echte versie voor gekocht, om versie 4.20 en Unox en Epic bonus pack te installeren meteen gedaan dus

het ziet er echt nog 10x beter uit dan met die geripte versie!

Ik ben zeer groos met mijn aanschaf! en bedankt voor de tip.

Verwijderd

En toch was hij 29 of anders 39 piek bij ons in de Bruna, lag er maar eentje, geen geintje. En het was echt UT, ik heb hem zelf in mijn hand gehad. Unreal 1 was bij de de Intertoys voor 9,95 namelijk (langer geleden).

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
/beetje off-topic

waarom heet die free record shop eigenlijk FREE record shop? je moet toch gewoon betalen, niet dan?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Ik vind FREE record shop vaak zelfs duur!
Pagina: 1