Was vandaag op de PC-discount in Apeldoorn om een pioneer 16x DVD spelertje te scoren, maar overal waren ze boven de 220,- , maar meestal waren ze al uitverkocht. Er was een zeer laag aanbod van DVD spelers door de Xboc van M$, klopt dit?
Verwijderd
klopt als een bus
door die ****ing x box zijn de dvd speler nu zo ontzettend duur
weer een leuke geintje van microsoft
door die ****ing x box zijn de dvd speler nu zo ontzettend duur
weer een leuke geintje van microsoft
Mhhh,
Ik las het al een paar dagen geleden op www.comptechworld.nl dat ze schaars waren.
maar meestal betekend dat niet zo veel in computer land. Hooguit dat de prijs een paar procent hoger is ipv lager.
maar anyway! 220 is wel veel, als je nagaat dat ze voor 175 in de winkel lagen!
Wat heeft die X-box daar dan mee te maken? want die relatie kan ik niet echt leggen!?
Anyway, de fabrikanten zullen nu flink veel meer van die dingen gaan produceren, want de prijs voor hun is hoger ( zal wel flink veel hoger zijn als het van de fabriek afkomt, want de rest van de verkoop keten pakt natuurlijk dezelfde marges ).
Daarna zakt het vast wel weer flink in ( overproductie )
Ik las het al een paar dagen geleden op www.comptechworld.nl dat ze schaars waren.
maar meestal betekend dat niet zo veel in computer land. Hooguit dat de prijs een paar procent hoger is ipv lager.
maar anyway! 220 is wel veel, als je nagaat dat ze voor 175 in de winkel lagen!
Wat heeft die X-box daar dan mee te maken? want die relatie kan ik niet echt leggen!?
Anyway, de fabrikanten zullen nu flink veel meer van die dingen gaan produceren, want de prijs voor hun is hoger ( zal wel flink veel hoger zijn als het van de fabriek afkomt, want de rest van de verkoop keten pakt natuurlijk dezelfde marges ).
Daarna zakt het vast wel weer flink in ( overproductie )
American Express vraagbaak
Ja maar al die toeleveranciers leveren toch niet alleen maar voor die Xbox?
Dan moeten er wel extreem veel van die Xboxen in de productie ( en opslag ) liggen nu om dat te drukken!
Lijkt me wel vreemd als dat de enige oorzaak is.
Dan moeten er wel extreem veel van die Xboxen in de productie ( en opslag ) liggen nu om dat te drukken!
Lijkt me wel vreemd als dat de enige oorzaak is.
American Express vraagbaak
Het ging om de chips volgens mij, M$ had heel veel productielijnen opgekocht: komen die chips niet bij Philips vandaan?
Ik zie trouwens geen pioneer DVD spelers meer bij funprice
Ik zie trouwens geen pioneer DVD spelers meer bij funprice
Zoiets was toen toch ook met de Playstation 2 
Dat de DVD spelers vrij schaars werden?
Dat de DVD spelers vrij schaars werden?
Eeuwige n00b
Verwijderd
Op de Funpricesite kun je aan de linkerkant je keuze maken... Funprice heeft drie soorten in zijn assortiment. O.a. LG, Lite On en Sony.... Niet wat je zoekt dus.
Als iemand trouwens een beter alternatief(sneller, stiller) heeft voor een pioneer, post dat dan hier [topic=286221/1/25] even
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1