I wish I had a cool signature like everybody else
je moet die tape in je hand houden en dan dicht bij dat gat gaan staan en vervolgens wat toetsen uit proberen (combine items of iets dergelijks, weet niet precies welke) en dan doet hij het als het goed is wel
Ik vind MDK2 trouwens zwaar frustrerend, ik zit ietsje verder met die doc en dan moet je van buis naar buis springen, maar dan flikker je de hele tijd naar beneden en na 1000 keer proberen lukte het nog niet, die doc kon gewoon niet hoog genoeg springen, dus ben ik maar weer overgegaan op UT online spelen, is een stuk minder frustrerend.
Ik vind MDK2 trouwens zwaar frustrerend, ik zit ietsje verder met die doc en dan moet je van buis naar buis springen, maar dan flikker je de hele tijd naar beneden en na 1000 keer proberen lukte het nog niet, die doc kon gewoon niet hoog genoeg springen, dus ben ik maar weer overgegaan op UT online spelen, is een stuk minder frustrerend.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Dan moetje ff zoeken naar een oude posting, daar hebben we met een aantal het hele spel uitgespeeld.
Stonden veel tips over hoe je wat moest doen.
Als je verder ergens vast zit moet je het maar zeggen, misschien kan ik je helpen (alhoewel het al wel een tijdje gelden is)
Stonden veel tips over hoe je wat moest doen.
Als je verder ergens vast zit moet je het maar zeggen, misschien kan ik je helpen (alhoewel het al wel een tijdje gelden is)
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Hallo,
Ik had precies hetzelfde probleem!!!
Voor antwoord op jouw vraag moet je kijken naar blz. 17 bovenste kader
(opdrachten voor dr. Hawkins) van de handleiding.
Dat gedeelte van buis naar buis springen valt op zich wel mee, gewoon goed om je
heen kijken!!! :-)
Ik had precies hetzelfde probleem!!!
Voor antwoord op jouw vraag moet je kijken naar blz. 17 bovenste kader
(opdrachten voor dr. Hawkins) van de handleiding.
Dat gedeelte van buis naar buis springen valt op zich wel mee, gewoon goed om je
heen kijken!!! :-)
Je moet ook zorgen dat je er goed voor staat, een beetje heen en weer bewegen en dan uitproberen, bij mij lukte dat ook niet gelijk.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ja daar zit ik ook vast. Ik word steeds opgevreten door zo'n barracuda of zo. Ben er uit frustratie maar mee gestopt.
ik heb mdk2 uitgespeeld. maar ik moet wel zeggen dat de levels waar je met de professor moest spelen niet uit is te komen. ik heb em met cheats overgeslagen.
het wil gewoon niet. in latere levels moet je een lader neerzetten. nou vergeet het maar. dat doet ie dus echt niet. zwaar kut dus.
gewoon overslaan die levels met de prof dus.
het wil gewoon niet. in latere levels moet je een lader neerzetten. nou vergeet het maar. dat doet ie dus echt niet. zwaar kut dus.
gewoon overslaan die levels met de prof dus.
I wish I had a cool signature like everybody else
Ik heb hem ook uit, maar zeker niet helemaal op eigen kracht, ik heb een aantal keren wat hints gebruikt op enkele MDK2 dedicated sites, dammed sommige puzzles zouden een IQ test niet mistaan.
Niet op voorraad.
Pagina: 1