Op zondag 07 oktober 2001 21:56 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ik heb ook oude GeF3 hoger dan @270 zien lopen,dit was na een volt mod. Als ik in mijn bios het voltage AGP niet verhoog dan loopt hij ook eerder vast.Dus misschien is dit het probleem bij jou ook.(GeF3 volt mod.doen).
voor mijn geen voltmod, heb al genoeg met de soldeerpook op dit plankje gezeten (dit eraf gekletterd, dat verplaatsen, weer terugsolderen), en besides, harder dan 240 core kan mijn systeem toch niet trekken, dan had ik op p4 1,7 ghz of tb 1,33 moeten zitten.
even tussendoor...
dit zit me nog even dwars:
ik heb mijn digidoc aangesloten met een tempsenso op me gf3 coresink. Sink is van een goede aluminium alloy en is lxbxh 5.0x6.0x3.5 cm, zit een 11,5 cfm 50mm fannetje op. ik heb de sensor gewoon in de sink gestoken tussen de vinnen door en, zo lijkt het, op de baseplate gelegd, weet niet hoe ie ligt en waar precies maar ik meet temps van 32-35 graden @ 240 core, lichtelijk gestressed . Zit mijn sink er niet goed op dat ie zo koel blijft? (de lucht daar denk ik, op het gevoel is ie flink warm, maar dat blijft erg gissen) of zou het formaat er soms voor zorgen dat de sink algemeen koel blijft (sheer size, groot oppervlak). ik betwijfel namelijk dat het de temperatuur is die de boel op 245+ core ophoudt, mem geeft op 544 mhz lichte artifacts merkte ik vanochtend

. denk niet dat temp hier een rol speelt, of wel?
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)