Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT Vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09
Is het mogelijk om bij UT met meer dan 16 spelers in 1 spel te zitten? Zo ja, hoe?

UPDATE:
Nog een ander vraagje, wat is de nieuwste patch voor UT? Dat is toch 4.20? Want als ik kijk op internet bij DM server en dan sorteer op Versie, zijn sommige met versie 4.23.

Audentia

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

4.23 al? Dan zijn ze zeker klaar met 4.22. :) Zal die zo wel uitkomen. En ja, 4.20 is momenteel de nieuwste.

Als je meer dan 16 speler wilt, moet je geloof ik speciaal een dedicated server opstarten.

Vraag [TDS]_El_Muerte eens. :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Je kan maximaal 64 spelers in 1 UT server hebben, daar boven krijg je problemen met bepaalde gametypes en mods.
Het grootste probleem is dat je bandbreedte groot genoeg moet zijn om al die spelers aan te kunnen. En je moet een level hebben die speel baar zijn met zoveel spelers. Er zijn een aantal levels die 16 spelers aan kunnen, de meeste kunnen vaak niet meer dan 12 aan.
Om meer spelers toe te laten moet je server admin zijn van die server. Je moet dan de "max. connections" \ "Max. players" op 16 (of welk aantel je ook wil) zetten.

De nieuwste versie van UT is 420 (windows) en 413a (linux). De nieuwste beta is dacht ik 423 (422 heeft het net niet gehaald). Dat er een aantal servers zijn die 423 draaien betekend alleen dat zij meedoen aan de beta tests. 423 is nog steeds compatible met 400 dus je kan daar gerust spelen.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09
thnx doeds

Audentia