Toon posts:

[ADSL] Line sync

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uit menig topic hier vernomen dat als je line sync LED'je blijft knipperen op je modem, het een fout is van KPN en je dan naar KPN moet bellen.
Nou wil ik echter ff weten hoe lang het bij jullie ongeveer duurde voordat KPN de fout hersteld had?? want dan weet ik hoe lang ik nog met deze :r modem moet zitten surfen!!

Verwijderd

Ha die Bob,
Kan even duren, KPN is alleen erg snel met de rekeningen. ;) ;)

Verwijderd

Topicstarter
>:) maar tegelijkertijd :r

Verwijderd

Heb ik nu eindelijk ADSL hier in Geleen en nu blijkt er een fout te zitten in het modem van de centrale, ben nu al twee weken aan het wachten. Heb wel steeds contact gehad met KPN.. maar niemand kan me wat vertellen. MXstream helpdesk moet nog steeds mijn lijn doormeten maar ook nog steeds niets van gehoord. Iemand daar het nummer van?!

Hoop elke dag als ik terug kom van het werk dat het lampje blijft knipperen

Verwijderd

voor de lijnmeting moet je dit nummer bellen 0800-0407

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Ik heb 2 weken gewacht (en zo nu en dan gebeld) voordat ik line sync had.

Systeem

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 18:17 schreef therealhunter het volgende:
voor de lijnmeting moet je dit nummer bellen 0800-0407
Is dit voor MXstream lijnmeting of voor de gewone lijnmeting. Het blijkt alle twee te kunnen.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:45
Ik moest een week of 2 a 3 wachten.

Verwijderd

Nou... ik heb dit probleem dus op 2 adressen van mijn baas.
Bij hem thuis en op de zaak!
Ik kan je vertellen... de KPN zuigt!
Het is nu al zeker meer dan een maand geleden en heb echt de KPN al zonder gekheid uren aan de lijn gehad!
Af en toe bellen ze terug en zeggen ze dat ze het probleem opgelost hebben... nou mooi niet... Ze hebben al meerdere keren doorgemeten en nu is het weer wachten op ze... wordt er echt gek van!!!

De KPN heeft bij mij geen goede reputatie achtergehouden met dit!
Pagina: 1