Wie kan mij helpen met config van Quake III zowel muis en toetsenbord.Wordt het scroll wieltle ook gebruikt?Bij mij weigert ie nog al.En ook de console Tweaking.Zodat ik ook snel wapens kan wisselen.Ik weet die commandos niet ja een enkele </cg_fov 100 > bijv.dat het beeld een beetje wijder wordt.Vaak weet ik ook niet wat het precies doet zo'n command.
Verwijderd
Als je het muiswieltje wilt gebruiken moet je
nadat je het hebt ingestelt Q3A even
helemaal opnieuw opstarten, dan moet het werken (bij mij wel tenminste (microsoft intellimouse pro)).
En als je je beeld "wijder" wilt hebben moet
in je config de regel: seta cg_fov"90" even
opzoeken. Als je "90" veranderd in bijv. 100
(net als ik) merk je al verschil,maar je moet maar zien.
Succes !!!!
nadat je het hebt ingestelt Q3A even
helemaal opnieuw opstarten, dan moet het werken (bij mij wel tenminste (microsoft intellimouse pro)).
En als je je beeld "wijder" wilt hebben moet
in je config de regel: seta cg_fov"90" even
opzoeken. Als je "90" veranderd in bijv. 100
(net als ik) merk je al verschil,maar je moet maar zien.
Succes !!!!
Ook een config voor het toetsenbord:
LOPEN+STRAFEN doe je met W,A,S en D(niet bij pijltjes toetsen want daar zitten niet veel andere knoppen bij in de buurt.
Next weapon doe je met E en pevious met Q(scrollwieltje is wat langzamer.)
Springen doe je met rechtermuis en met spatie.
Use item doe je met CAPS LOCK.
Zoomen doe je met R.
Schieten doe je met linkermuis.
Rustig lopen doe je met ctrl en middelste muis.
Bukken met c en/of shift.
Rocket launcher kiezen doe je met F(dan kan je snel de rocketlauncher kiezen omdat het een van de belangerijkste wapens van het spel is)
Vorr de rest moet je zelf knopjes bedenken.
LOPEN+STRAFEN doe je met W,A,S en D(niet bij pijltjes toetsen want daar zitten niet veel andere knoppen bij in de buurt.
Next weapon doe je met E en pevious met Q(scrollwieltje is wat langzamer.)
Springen doe je met rechtermuis en met spatie.
Use item doe je met CAPS LOCK.
Zoomen doe je met R.
Schieten doe je met linkermuis.
Rustig lopen doe je met ctrl en middelste muis.
Bukken met c en/of shift.
Rocket launcher kiezen doe je met F(dan kan je snel de rocketlauncher kiezen omdat het een van de belangerijkste wapens van het spel is)
Vorr de rest moet je zelf knopjes bedenken.
modderfokker: /cg_drawfps 1
$1CkBOy: wat is strafen ? en die config met toetsenbord kan toch ook meer naar rechts Want ik stuur mijn muis met links.En wat moet ik ook alweer doen om dat wapen wisselen
sneller te laten verlopen.Sneller als het spel eigenlijk standaard doet.?
$1CkBOy: wat is strafen ? en die config met toetsenbord kan toch ook meer naar rechts Want ik stuur mijn muis met links.En wat moet ik ook alweer doen om dat wapen wisselen
sneller te laten verlopen.Sneller als het spel eigenlijk standaard doet.?
Strafen is opzei stappen. Dus wat jij denk ik al bedoelde.
Uh dat van sneller wapens wisselen kan dat ?
, als dat zo is ga ik gauw ff de comand line daarvoor op zoeken.
En NEWBIE dit is wel een goede site om nieuws over quake te volgens... http://www.planetquake.com
Uh dat van sneller wapens wisselen kan dat ?
En NEWBIE dit is wel een goede site om nieuws over quake te volgens... http://www.planetquake.com
Oh ja nou weet ik het weer wat strafen is
.
DAt weet ik 100% zeker dat dat er is sneller wapens wisselen. Ik moet het ergens nog hebben maar kan het niet meer vinden.Het kan ook zijn dat het in die mod Speed Quake zit.
Heb je die trouwens Speed Quake?
En nou zit ik naar die Demos te kijken van Blue vs Fatality DM6 dan zie ik ook tijdens het opstarten zo'n groen klauwtje onder in beeld wat is dat? En ik zie ook dat er een wapen meer gebruikt wordt in DM6 die Granate launcher bij mij lig daar zo'n dikke T .
DAt weet ik 100% zeker dat dat er is sneller wapens wisselen. Ik moet het ergens nog hebben maar kan het niet meer vinden.Het kan ook zijn dat het in die mod Speed Quake zit.
Heb je die trouwens Speed Quake?
En nou zit ik naar die Demos te kijken van Blue vs Fatality DM6 dan zie ik ook tijdens het opstarten zo'n groen klauwtje onder in beeld wat is dat? En ik zie ook dat er een wapen meer gebruikt wordt in DM6 die Granate launcher bij mij lig daar zo'n dikke T .
Dat klauwtje is een grapple maar dat komt waarschijnlijk doordat ze osp(mod) gebruiken maar die kan je alleen in CTF gebruiken, en ze gebruikeen daarbij aparte configs voor level bij CPL, bijv in dm13: de medipack is weg. Maar ik denk dat het snelle wapens wisselen door een mod komt, ik ken wel een mod waarmee je sneller wapens kan wisselen 'promod' heet ie (is gemaakt door makaveli).
Kijk hier www.thecpl.com als je meer over cpl wilt weten.
Kijk hier www.thecpl.com als je meer over cpl wilt weten.
Dat klopt die Pro-mod heb ik . :)En dat wapen wisselen is snel dan wooow.
Ik heb de config van Fatality is ingesteld dat /r_picmip 5 Dat ziet er niet uit.
Maar die mouse instellingen die zijn reusachtig alleen het naar boven en beneden richten met je muis gaat wat langzaam.
Dat met het klauwtje heb ik ook gehad volgens mij komt dat uit Quake II.
Ik heb de config van Fatality is ingesteld dat /r_picmip 5 Dat ziet er niet uit.
Maar die mouse instellingen die zijn reusachtig alleen het naar boven en beneden richten met je muis gaat wat langzaam.
Dat met het klauwtje heb ik ook gehad volgens mij komt dat uit Quake II.
Verwijderd
Q3 heeft een bug in de config.
Wanneer je gebruik maakt van je scroll mouse, dan worden er dubbele verwijzingen in
je Q3config.cfg gezet. Door Q3 opnieuw op te starten kan dit goed gaan, maar als het fout gaat, dan moet je Q3config.cfg openen en alle verwijzingen (behalve de goede) uit de config verwijderen.
Wanneer je gebruik maakt van je scroll mouse, dan worden er dubbele verwijzingen in
je Q3config.cfg gezet. Door Q3 opnieuw op te starten kan dit goed gaan, maar als het fout gaat, dan moet je Q3config.cfg openen en alle verwijzingen (behalve de goede) uit de config verwijderen.
Pagina: 1